بازدید 5476
۸

اوج گیری شائبه‌ها درباره نتایج کنکور دکترای دانشگاه آزاد!

برخلاف وعده مسئولان در خصوص انتشار نتیجه کنکور دکترای دانشگاه آزاد اسلامی در روز جاری، این اتفاق رخ نداد؛ این در حالی است که برخی اخبار عجیب در این خصوص منتشر می‌شود که موجبات بروز ابهاماتی را فراهم آورده است.
کد خبر: ۸۳۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 08 September 2018
تلاش مسئولان برای تکرار حوادث خون بار بروجن به واسطه انتقال آب
برخلاف وعده مسئولان در خصوص انتشار نتیجه کنکور دکترای دانشگاه آزاد اسلامی در روز جاری، این اتفاق رخ نداد؛ این در حالی است که برخی اخبار عجیب در این خصوص منتشر می‌شود که موجبات بروز ابهاماتی را فراهم آورده است.

به گزارش «تابناک»، به رغم آنکه از مدتی پیش، شنبه، هفدهم شهریور ماه (امروز) به عنوان موعد انتشار نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد اعلام شده بود و حتی این مهم امروز صبح نیز از زبان امیررضا شاهانی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید قرار گرفت، این اتفاق رخ نداد.

این در حالی است که برخی از داوطلبان به دلیل قبولی در آزمون ورودی دانشگاه‌های غیرانتفاعی و یا دیگر دانشگاه‌های هزینه بر و الزام به ثبت نام در محل قبولی طی یکی دو روز آتی، به شدت چشم انتظار اعلام نتایج کنکور دکترای دانشگاه آزاد هستند تا بتوانند از میان گزینه‌های ممکن، بهترین را برگزینند.

وضعیتی که موجب شد از صبح امروز مراجعان پرشماری برای اطلاع از نتیجه آزمون شان به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سر بزنند و با بد عهدی مسئولان این دانشگاه مواجه شده و گلایه سر دهند. داوطلبانی که برخی شان روایت قابل تاملی و عجیبی از سرکشی به سایت azmooon.org روایت می‌کنند.

آن گونه که برخی داوطلبان اعلام می‌کنند، در مراجعه به این سایت با نتایجی مواجه شده‌اند که در زمان کوتاهی از خروجی سایت حذف شده است. موضوعی شائبه برانگیز که برخی بر این باورند اتفاق ناخوشایندی در پس آن نهفته است، وگرنه دلیلی نداشت نتیجه از سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد حذف شود.

شائبه‌هایی که در نتیجه منتشر نشدن نتایج کنکور دکترای این دانشگاه و بد عهدی مسئولان دانشگاه آزاد در این زمینه، رنگ و لعاب جدی تری یافته، اما رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی آن‌ها را قویا رد کرده و می‌گوید: «این موضوع تنها تست بود.»

وی در توضیح می‌افزاید: «هیچ اخلالی در این سامانه ایجاد نشده است، فقط همکاران فنی در حال امتحان کردن سامانه بودند. به همین دلیل فقط یک کد رشته را در این سامانه برای همه داوطلبان فعال کردند. این اتفاق نیمه‌شب گذشته افتاد، برخی از داوطلبان همان زمان سامانه را مشاهده کردند و این نتیجه را در مورد خود ملاحظه کردند که صحیح نیست. هنوز نتایج دکتری اعلام نشده است.»

توضیحاتی که شاید بتواند انتشار فهرستی با عنوان پذیرفته شدگان آزمون دکترای سال ۹۷ را توجیه کرده و سر و شکل باور پذیری به آن بدهد، اما قادر نیست به این سوال پاسخ بگوید که چرا به رغم تاکید مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بر انتشار این نتایج در روز جاری، این اتفاق رخ نداد؛ آیا شکست در تست شب گذشته عامل این بدقولیِ دردسر ساز است یا مشکل در جای دیگری است؟!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
دارند فعلا مسائل پشت پرده شان را حل میکنند تا بعدا گندش در نیاید ،
با سلام. افتضاح مدیریت کلان دانشگاه آزاد که اصلا پاسخگو به ضایع شدن حرمت جوانان نیست.
وای وای وای از جمع قدرت و ثروت .
فقط هزار حیف جوانان ایران زمین.
مشکوک این رسانه ای هست که دست شما هست
می خوان نام افرادی که در دانشگاه های دولتی ثبت نام کردن رو از لیست قبولی هاشون حذف کنن.
چرا انقدرررر بی برنامه !!
سلام.بهترین راه حل به تعویق انداختن زمان ثبت نام دانشگاه هاست
رفتن به دانشگاه یعنی احقیت به نظرم همون 60یا 70 میلیون رو بدن به یکی که ارتباط داره میتونه شغل خوب درست کنه.
واقعا چرا اعلام نمی کنننننننننننننننننننننند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها