بازدید 10582

اعتراض امام جمعه بابل ‌به رسوایی اعضای شورا

کد خبر: ۸۳۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 08 September 2018

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی دیروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه بابل با ابراز تاسف از اتفاقات اخیر ‌و دستگیری پنج تن از اعضای شورای ‌شهر بابل اظهار داشت: متاسفانه صحنه‌ای که از سوی برخی اعضای شورای شهر بابل صورت گرفته، آبروی ‌بابل به عنوان شهر دارالمومنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران ‌را برده‌اند‌.

به گزارش پورتال اطلاع رسانی حجت الاسلام روحانی وی در بخشی از خطبه های دیروز نماز جمعه درباره حوادث اخیر پیرامون دستگیری اعضای شورای شهر بابل گفت: مسائل شورای شهر بابل و رسوایی های اخیر مانند دملی بود که سر باز کرد . خدا به ما رحم کرد که این افراد این موقع رسوا شدند . این صحنه یکدفعه بوجود نیامد و برخی از افراد رذل درون شورا از مدتها قبل این اقدام ها را انجام می دادند . چشمانی ناظر این صحنه ها نبودند؟ از ماه های قبل در تریبون نمازجمعه گلایه کردم و به من توصیه کردند که نگویم اما من دهان خود را نبستم . بوی مشمئز رشوه ها و خیانت های آن را بارها به مسؤولان تذکر دادم . این مورد فقط مربوط به این شهر نیست. به بهانه تعامل به راحتی از این فسادها چشم پوشی می کردند . سیدالشهدا(ع) وقتی خبر خلافت یزید را شنید جمله انالله و انا الیه راجعون را بر زبان جاری ساخت . خانواده شهدا با چشمانی گریان به من مراجعه کردند و گفتند بچه های ما چه می شوند که این افراد مسؤول و متولی امور جامعه شدند . من هم همراه با این مردم می گویم انالله و انا الیه راجعون . این افراد رذل در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، گردن کلفتی کردند و زنی را در این رابطه به فحشا کشاندند و دام پهن کردند . پول های کلانی برای حذف فیلم های غیر اخلاقی خود رشوه دادند و این خفت بارترین صحنه است که جانورهایی این چنین در این شهر نفوذ کنند . از دستگاه های اطلاعاتی و قضایی تشکر میکنم و تقاضا دارم که به سخت ترین نحو با این افراد برخورد شود .

به دنبال وقایع اخیر در شورای شهر بابل و اخبار بازداشت تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل در هفته گذشته، ستاد برگزاری نماز جمعه بابل در 16 شهریورماه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
به گزارش فارس، در این اطلاعیه که ستاد برگزاری نماز جمعه بابل، مراتب تقدیر و تشکر خود را از نیروهای جان برکف اطلاعات سپاه اعلام و بیان کرد: هفته گذشته اخباری نگران‌کننده و تاسف‌بار از دستگیری تعدادی از اعضای شورای‌شهر ـ بابل موجب التهاب در میان مردم شهر بابل شد و به تبع آن دامنه اخبار منتشر شده در سطح جهانی بازتاب یافت.پیگیری جدی نیروهای متعهد و حافظ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشف این مسائل، نشان از وجود روحیه انقلابی و چتر نظارتی و چشمان تیز بین نیروهای جان بر کف سپاه به ویژه در سطح شهرستان بابل دارد.لذا پیرو بیانات و سخنان ارزشمند امام‌جمعه دلسوز و یادگار نماینده فقید ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های دشمن شکن نماز جمعه امروز بابل، درباره برخورد قاطع با متخلفان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از نیروهای جان برکف اطلاعات، سپاه و دستگاه قضایی اعلام می‌داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر