بازدید 3418

ترامپ به کارگران آمریکایی لطمه زده است

کد خبر: ۸۳۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸ 03 September 2018

«ریچارد ترومکا» رئیس «فدراسیون کار آمریکا و کنگره سازمان های صنعتی» در انتقادی شدید از دونالد ترامپ گفت، رئیس جمهوری ایالات متحده بیش از آنکه به کارگران کمک کند، به آنها لطمه زده است.

به گزارش ایرنا، ترومکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اظهار داشت: متاسفانه آن دسته از کارهای او که به کارگران لطمه زده بیشتر از کارهایی است که برای کمک به آنها انجام داده است.

اظهارات ترومکا یک روز پیش از روز کارگر در آمریکا و یک روز بعد از تمجید ترامپ از اتحادیه های کارگری بیان شد. ترامپ اتحادیه ها را عاملی در جهت «حمایت از منافع کارگران و دستمزدبگیران آمریکایی» خوانده بود.

ترومکا در واکنش به اظهارات ترامپ به انتقاد از سیاست های وی پرداخت و گفت: او قانونی را که به پنج میلیون نفر امکان می داد تا اضافه کاری داشته باشند، لغو کرد. او بخشی از قوانین بهداشتی و ایمنی را لغو کرد که این به ما ضربه می زند.

ترومکا پیشتر از سیاست های تجاری ترامپ حمایت کرده و در عین به وی هشدار داده بود. اما اینک از وی ناامید شده و گفته که رئیس جمهوری «از قدرت خود برای لطمه زدن به کارگران» استفاده کرده است.

وی در ماه ژانویه گفته بود: اگر رئیس جمهوری خواهان قدم گذاشتن در مسیری متفاوت است و می خواهد به مبارزات ما برای افزایش دستمزدها و استانداردها محلق شود و به تقویت دموکراسی و ساختن زندگی بهتر کمک کند، ما آماده همکاری با او هستیم. اما اگر وی همین مسیر فعلی خود را ادامه دهد، کارگران در سال 2020 به دنبال رئیس جمهوری دیگری خواهند بود.

«کریس والاس» مجری فاکس نیوز تلاش کرد تا به ترومکا بقولاند که اقتصاد آمریکا در وضعیت خوبی است و کاهش آمار بیکاری عاملی است تا بتوان از ترامپ تمجید کرد. ترومکا در پاسخ گفت: اینها نکات خوبی است. اما دستمزد کارگران در مقایسه با اولین سال ریاست جمهوری وی پایین آمده است. همچنین بهای بنزین بالا رفته است. در مجموع کارگران وضعیت معیشتی خوبی ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار