بازدید 4756

جاده جوانرود به ثلاث باباجانی بازگشایی شد

کد خبر: ۸۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 26 August 2018

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: جاده جوانرود به ثلاث باباجانی که بر اثر وقوع زلزله 5 و 9 ریشتری بامداد امروز (یکشنبه) بسته شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، رضا محمودیان افزود: هم اکنون تمام محورهای استان باز است و تردد در آنها در جریان است.

وی اظهار داشت: برق برخی از مناطق روستایی شهرستانهای غرب استان بر اثر زلزله قطع شده که نیروهای اداره برق استان در حال رفع مشکل هستند.

وی همچنین گفت: براثر آخرین گزارش دریافتی تعداد مصدومان زلزله بامداد امروز به یکصد نفر افزایش یافته که اکثر آنها به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: متاسفانه یک فرد مسن در روستای 'چم زرشک' در حد فاصل ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب هم به علت ایست قلبی فوت کرد.

محمودیان گفت: علاوه بر اعزام نیروهای کمکی یک تیم هم از طرف ستاد مدیریت بحران استانداری به سرپرستی مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به شهرستان ثلاث باباجانی اعزام شده است.

وی در پایان گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران استان نیز ساعت 4 بامداد به ریاست هوشنگ بازوند استاندار برگزار شد و آخرین وضعیت مناطق زلزله زده رصد و دستورات لازم برای رفع برخی مشکلات موجود صادر شد.

براساس گزارش خبرنگاران ایرنا هم اکنون تعداد زیادی از خانواده های شهرهای غربی استان و کرمانشاه به علت ترس از وقوع مجدد زلزله در بوستانها و فضای باز به سرمی برند.

تاکنون بیش از 20 پس لرزه در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس