بازدید 2818
۱

دانشجویان،بخشنامه جدید بانک مرکزی را ملاک قرار دهند

کد خبر: ۸۲۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 13 August 2018

سازمان امور دانشجویان در واکنش به برخی اخبار منتشره از سوی وب سایت‌ها و خبرگزاری‌ها درباره ارز دانشجویی، از دانشجویان در خواست کرد: برای اطلاع از این موضوع، بخشنامه جدید بانک مرکزی را ملاک قرار دهند.

به گزارش آنا، از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم عصر دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به خبرهای منتشر شده در برخی از خبرگزاری‌ها درباره نحوه پرداخت ارز دانشجویی به اطلاع می‌رساند در حال حاضر مبنای پرداخت ارز دانشجویی، بخشنامه جدید بانک مرکزی (موارد ۴۵ گانه تامین ارز بابت مصارف ارزی) است.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: از این‌رو ضروری است برای اطلاع‌رسانی و جلوگیری از سردرگمی متقاضیان، درباره نحوه پرداخت ارز دانشجویی، فقط بخشنامه بانک مرکزی ملاک قرار گیرد.

متقاضیان می‌توانند به بخشنامه بانک مرکزی در خصوص موارد ۴۵ گانه تامین ارز بابت مصارف ارزی مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من دانشجو هستم توی مقطع دکتری ، بخدا ما مشکل پیدا میکنیم، هر ۶ ماه ۶۰۰۰ تا میدادن این همه اش میرفت برای هزینه اجاره خونه، این ناعادلانه هست، ما داریم حق کی رو میخوریم؟ !!! تابناک تروخدا این و انعکاس بده ، مادرم به دلیل دو برابر شدن بلیط نمیتونه بیاد ،من بخوام بیام ایران برای یه سفر کوتاه باید ۲۰ میلیون تومن پرداخت کنم،اخه چرا باید ما از هستی ساقط بشیم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار