بازدید 5340

کشف موشک آمریکایی در مقر تروریست‌ها

کد خبر: ۸۲۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲ 30 July 2018

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه در جریان بازرسی در اطراف شهرک الشجره در استان درعا یک موشک 'تاو' ساخت آمریکا به همراه چندین بمب و همچنین تجهیزات نظامی برجای مانده از عناصر کلاه سفیدها را در مقر تروریست های داعشی کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایرنا، شبکه الاخباریه سوریه اعلام کرد که‌ یگان مهندسی ارتش سوریه همچنین چند بسته انفجاری را در یکی از مقرهای گروه تروریستی 'داعش' در اطراف شهرک 'الشجره' واقع در منطقه حوض یرموک در حومه درعا کشف کرد.

نیروهای ارتش سوریه در جریان بازرسی در اطراف شهرک الشجره مواد غذایی ساخت رژیم صهیونیستی و بسته های انفجاری متنوع ساخت آمریکا کشف کردند.

ارتش سوریه به پیشروی های خود در منطقه 'حوض یرموک' در شمال غرب درعا ادامه داده و هم اکنون بیش از 98 درصد از مساحت این استان را از دست تروریست ها آزاد کرده است.

گروه های وابسته به 'داعش' کمتر از 2 درصد از اراضی این استان را در اشغال خود دارند.

تروریست های شمال غرب استان درعا در یک اقدام پیش دستانه هفته گذشته از ترس عملیات نظامی ارتش سوریه با گروه تروریستی داعش بیعت کردند.

تروریست های 'ارتش آزاد' و 'تحریر الشام' (جبهه النصره سابق) با گروه تروریستی داعش بیعت کرده و مناطق تحت تسلط خود را با 'ارتش خالد بن ولید' در حوض یرموک ادغام کردند.

در جریان عملیات ارتش سوریه در جنوب این کشور شمار زیادی از تروریست ها تسلیم و سلاح های خود را تحویل دادند.
نظامیان سوری حدود یک ماه پیش عملیاتی را از سه محور البستان، پدافند هوایی (حران) و صما الهنیدات علیه تروریست ها در شرق استان درعا آغاز کردند.

بر اساس برخی آمارها بیش از 360 هزار تروریست از 120 کشور جهان در قالب بیش از 100 گروه تروریستی در بحران سازی در سوریه از هشت سال پیش حضور داشتند که شمار زیادی از آنان در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند و تعدادی نیز به کشورهای خود فرار کرده اند.

گروه های تروریستی که از سوی کشورهای مختلف از جمله عربستان، امارات ، آمریکا و رژیم صهیونیستی تامین مالی و نظامی می شوند، به دلیل اهداف مختلف کشورهای حامی خود در بیشتر مواقع با هم درگیر شده و اقدام به کشتن یکدیگر می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی