بازدید 9638

توضیح تعزیرات در مورد خبر کشف هلکوپتر قاچاق

کد خبر: ۸۲۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 29 July 2018

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خبر منتشر شده در فضای مجازی و برخی خبرگزاری های رسمی مبنی بر کشف بالگرد قاچاق را تکذیب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ما بعد از انتشار این خبر بدون سند، سیستم دادرسی تعزیرات را از ابتدا تا انتها جستجو کردیم و در بررسی ها به یک پرونده قاچاق بالگرد که در سال 91 به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود برخوردیم که این پرونده در 96/6/19 رأی قطعی برائت خورد و اکنون بر اساس اعتراض دستگاه های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق در انتظار ماده 23 است.

وی گفت: پرونده دیگری هم در تعزیرات حکومتی استان البرز در 29 خرداد امسال مطرح شده بود که یک اختلاف اداری محسوب می شد و این پرونده متعلق به شرکت بالگردی بوده که برای جمعیت هلال احمر و اورژانس هوایی، حمل مصدوم می کرده است.

رایگانی افزود: طبق بررسی، این پرونده و مستندات گمرکی اش این پرونده هم در 29 خرداد امسال اعلام برائت گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از رسانه ها خواست در این فضای کنونی کشور در انتشار برخی اخبار بدون سند دقت بیشتری کنند تا از انتشار اینگونه اخبار خودداری شود و شاهد تشویش اذهان عمومی نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار