بازدید 2986
۱

میزان افزایش یا کاهش گردشگر در برخی کشورها

کد خبر: ۸۲۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 29 July 2018

مدیر عامل سازمان گردشگری ایرلند اظهار کرد: آمارها در زمینه میزان گردشگران این کشور را تایید می‌کند و این تعداد در ژانویه و ژوئن سال جاری میلادی در مقایسه با ۶ ماه اول سال ۲۰۱۷ که ۳۰۷ هزار ورودی خارج از کشور بوده، ۶.۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از نیوز، بر اساس آمار منتشر شده، بیشترین میزان گردشگر در ماه ژوئن، بیش از یک میلیون گردشگر و رشد اقتصادی در این ماه، ۳.۴ درصد بوده است.

آمارها نشان می‌دهد آمریکای شمالی با افزایش ۱۰.۷ درصدی بیشترین عملکرد در جذب گردشگر را داشته است. یکی از دلایل این پیشرفت افزایش تعداد پروازها و پذیرش گردشگر بیشتر در امریکا و کانادا اعلام شده است.

این افزایش در سراسر اروپا در ماه ژانویه تا ژوئن سال گذشته، ۱۰.۲ درصد بوده است و عملکرد بسیار ویژه‌ای از آلمان و ایتالیا مشاهده می‌شود. در این تقسیم‌بندی گردشگری ایرلند بیش از آمریکای شمالی و اروپا است که بازده اقتصادی بیشتری برای این کشور داشته است.

تعداد گردشگران در انگلیس طی سال جاری نیز نسبت به ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۶ بیش از چهار درصد کاهش داشته است.

تعداد بازدیدکنندگان از استرالیا در نیمه اول سال ۲۰۱۸ به میزان کمی (۱.۱درصد) افزایش داشته است.

نیال گیبونز - مدیر عامل سازمان گردشگری ایرلند - گفت: البته این میزان با پروازهای جدید در گردشگری ایرلند در تابستان امسال مانند پروازهای هانان از پکن و پرواز Cathay Pacific از هنگ کنگ که از ماه ژوئن آغاز شده است، افزایش خواهد یافت.

او افزود: ما مصمم هستیم تا اطمینان حاصل شود که رشد گردشگری همچنان ادامه دارد و هدف ما افزایش درآمد گردشگری خارج از کشور در سال ۲۰۱۸ به ۶ میلیارد یورو برای ایرلند است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما چی؟؟؟ ما نگاه!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل