بازدید 11002
۴

ممنوعیت تردد موتورسیکلت و کامیون در تونل‌های تهران

کد خبر: ۸۲۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ 28 July 2018

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد موتورسیکلت، کامیونت و کامیون از تونل‌های پایتخت ممنوع است و از روز شنبه ششم مرداد با این موضوع برخورد خواهد شد.

به گزارش میزان، سردار محمد رضا مهماندار درباره ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ ها در تونل‌های پایتخت، گفت: تردد موتورسیکلت و کامیون از تونل‌های پایتخت ممنوع است و از امروز شنبه با حضور ماموران پلیس راهور با متخلفان برخورد می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه تردد اینگونه وسائل نقلیه در تونل‌ها مشکلاتی را برای عبور و مرور بوجود می‌آورد لذا با استقرار ماموران پلیس راهور در ابتدای ورودی تونل‌ها از تردد موتور سیکلت‌ها و کامیون‌ها جلوگیری خواهد شد.

سردار مهماندار با اشاره به تصادفات اخیر موتور سیکلت‌ها در داخل تونل توحید نیز گفت: بار‌ها شاهد بودیم موتورسواران با ورود به تونل و استنشاق گاز‌های سمی تعادل خود را از دست می‌دهند و حادثه می‌آفرینند. در صورتی که موتورسواران و رانندگان کامیونت‌ها و کامیون‌ها این موضوع را رعایت نکنند، برابر مقرارات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ببینیم و تعریف کنیم و امیدوارم دائمی باشد.
من خودم موتور سوارم، جانباز شیمیایی هم هستم، اصلا فقط موتور سوار میشم چون تو ماشین وقتی تو ترافیک گیر میکنم، مخصوصا اگر کامیون یا اتوبوسی مقابلم را بسته باشه نفس کم میارم و اصولا موتور سوار میشم که بتونم از این نوع مشکلات فرار کنم. توی هیچ تونلی هم تا حالا نفسم نگرفته چون اولا اگر جت فنها کار بکنن که اصلا مشکلی وجود نداره و اگر کار نکنن و ترافیک نباشه که باز هم مشکلی وجود نداره و همچنین اگر هم جت فنها کار نکنن و هم ترافیک باشه یا از خط اضطرار عبور میکنم یا اگر به هر دلیل خط اضطرار هم بسته باشه و ترافیک اجازه عبور نده، موتور هم مثل بقیه ایستاده و امکان تصادفش وجود نداره. پس به رئیس پلیس راهور بگید ماهم مثل بقیه عوارض و .. پرداخت میکنیم و حق شهروندیمون استفاده از معابریه که دیگران استفاده میکنند. ضمن اینکه اگر بهانه رئیس پلیس راهور برای ممنوعیت تردد موتور سیکلتها از تونلها، هوای آلوده است، پس بفرمائید برای چی پلهای هوایی را ممنوع میکنن؟
این امر در کلیه تونله تابلو دارد پس چرا میگذارید یک عده قانون شکن این امور را بر هم زنند
مثل موتور سیکتها و به تازگی خودروها یکطرفه می آیند و یا دوبله و سوبله می ایستند
اگر پلیس با گشتهای سیار در طورل سال برخورد جدی با این امور نماید ۴۰ درصد ترافیک حل میشود
جریمه تنها راهکار نیست
دوباره دو روز مامور میارن بعدش همون آش و همون کاسه . بهتر نیست کاری کنید که هزینه انجام خلاف بالا باشه تا کسی این کار رو انجام نده . واقعا وضعیت موتور سوارها به جای اسفناکی رسیده و حتی اتوبان و شاه راه ها رو هم با چراغ خاموش یک طرفه میان و بعد هم متاسفانه اگر تذکر بدی با الفاظ رکیک از آدم پذیرایی می کنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار