بازدید 3356
۱

جوابیه دوم دانشگاه خواجه نصیر در خصوص اخراج استاد

نظر به تکرار مکرر صدور جوابیه توسط طرفین جا دارد از مسئولان وزارت علوم بخواهیم راهی برای پایان دادن به وضع به وجود آمده ارائه دهند و به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل نمایند!
کد خبر: ۸۱۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 17 July 2018
 پیرو درج مطلبی در خصوص استاد اخراجی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و پیرو آن، جوابیه این دانشگاه، و پس از آنکه استاد نام برده جوابیه‌ای در پاسخ به ادعاهای طرح شده توسط دانشگاه به رشته تحریر درآورد، بار دیگر مدیران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی جوابیه ای صادر کردند که وفق قانون درج می‌گردد.
 
به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که به امضای احمد بنی‌احمدی، سرپرست روابط عمومی این دانشگاه رسیده بدین شرح است؛ با این ملاحظه که نظر به تکرار مکرر صدور جوابیه توسط طرفین جا دارد از مسئولان وزارت علوم بخواهیم راهی برای پایان دادن به وضع به وجود آمده ارائه دهند و به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل نمایند!
 
در خصوص مطلب منتشر شده در آن وبسایت خبری در مورد آقای اکسیری فرد مطالبی جهت تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.
 
۱) موضوع آقای اکسیری فرد از نظر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خاتمه یافته است.

۲) نمایندگانی از وزارت علوم تمام مستندات و شکوائیه‌های ایشان را در سال ۹۴ بررسی نموده و ادعا‌های نامبرده را مردود دانسته اند.

۳) ایشان شکوائیه‌هایی علیه مسئولین دانشگاه به دادگاه ارائه کرده اند که در هیچ کدام محق دانسته نشده اند.

۴) جناب آقای دکتر رضوان طلب، رئیس هیات جذب وزارت علوم در مصاحبه‌ی با روزنامه شرق مورخ ۱۴ آبان ۱۳۹۴ به طور کامل ادعا‌های آقای اکسیری فرد را رد کرده اند.

۵) ادعای نادرست عدم تمدید قرارداد بابت آهنگ صدا بقدری سخیف است که قبول آن برای مخاطب آشنا با آموزش عالی بسیار دشوار است.

۶) در سال ۹۵ از طرف وزارت علوم به ایشان توصیه شده است که در یک مرکز پژوهشی مشغول کار شوند که وی نپذیرفته است. (مستندات دستور وزیر وقت علوم موجود است)
 
تذکر مهم: لازم به ذکر است که مستندات یاد شده در جوابیه در اختیار «تابناک» قرار نگرفته است!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بند ششم این مستند به دستور وزیر مبنی بر جذب ایشان به صورت پژوهشی در دانشگاه اشاره می‌کند. خطاب دستور جذب ایشان به صورت عضویت هیات علمی پژوهشی به دانشگاه و وزارت بوده است نه خود دکتر اکسیری‌فرد. لذا دستور وزیر به اکسیری‌فرد ابلاغ نشده است. دانشگاه و دفتر جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم هم دستور وزیر را اجرا نکرده‌انذ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر