بازدید 9025

تشکر فردوسی‌پور از صداوسیمایی که سانسور نکرد!

مراسم اهدای جام بیست و یکم بدون ممیزی روی آنتن رفت.
کد خبر: ۸۱۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 15 July 2018

مراسم اهدای جام بیست و یکم بدون ممیزی روی آنتن رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ ابتدای دیدار فینال جام جهانی و لحظه ای که جام قهرمانی وارد زمین شد، تقریبا به طور کامل با ممیزی رسانه ملی حذف شدند. اتفاقی که باعث شد عادل فردوسی‌پور از مدیران تلویزیون که مهمان پشت صحنه آخرین قسمت برنامه اش بودند درخواست کند که اجازه پخش این تصاویر را بدهند.

اجازه ای که به نظر می رسد بالاخره در پایان دیدار و در مراسم اهدای جام قهرمانی به مسوولان پخش شبکه سه رسید. وقتی کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی تقریبا تمام بازیکنان دو تیم و حتی رئیس جمهور فرانسه را بغل گرفت و به بازیکنان کرواسی دلداری داد و به بازیکنان فرانسه تبریک گفت. اتفاقی که باعث شد تا رسانه ملی بعد از یکی دو بار که صحنه را ممیزی کرد، دیگر از خیر سانسور گذاشت و بقیه تصاویر را بدون ممیزی روی آنتن فرستاد. عادل فردوسی پور هم در پایان برنامه اش در تشکر جانانه ای گفت: از دوستان پخش ممنونم برای اینکه مراسم اهدای جام را کامل پخش کردند. رئیس جمهور کرواسی در مراسم اهدای جام نه تنها با همه دست داد، بلکه همه را بغل کرد. دوستان پخش یکی دو صحنه سعی کردند این تصاویر را حذف کنند ولی دیدند همه تصاویر از بین می رود و از خیرش گذشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۸
من چون خوشحال إز قهرماني فرانسه بودم به شخصه در لحظه پخش تصاوير متوجه غير معمول بودن موضوع نشدم بعد كه عادل اشاره كرد قضيه را فهميدم!
خدایا این دلخوشی های کوچیک رو از ما نگیر..... :)
هنوز اندر خم یک کوچه ایم
چیزی که گناه باشه گناهه، فرقی نمیکنه که در جام جهانی باشه یا جای دیگه، مسلمان باید به عقاید و دستورات اسلامی پایبند باشه و نمیشه کسی ادعای مسلمانی کنه ولی هرجا و هروقت دلش خواست عقایدش رو زیر پا بذاره. در این سال ها اینقدر تبلیغ شده و صحبت شده که گویی رفتارهایی که غربی ها انجام میدن گناه نیست، آیا جام جهانی، فوتبال و سرگرمی مجوز نادیده گرفتن اعتقادات رو به انسان میده؟ هرگز اینطور نیست.
دم فردوسی پور گرم
ما هم تشکر می کنیم : )))
سانسور نکرد؟؟؟ما که از شبکه دیگه میدیم کلی از قسمتا که سانسور شده بود
وضعیت بسیار بدتر از این صحنه ها در کشور وجود دارد چرا تعصب بیجا دارید اهمیت ندهید خود بخود همه چیز عادی و در ست میشود کار صدا و سیما عالی و قابل تحسین بود.
دیدید که هیچ اتفاقی هم نیفتاد و هیچکس احساساتی نشد و کسی به کسی حمله نکرد. ممنون از صدا و سیما و عادل خان.
یکی دو صحنه رو سانسور نکردنا!!!! کل حضور بازیکنان کرواسی رو سکو را سانسور کردن، بعد دیدن دیگه نمی تونن ادامه بدن....
ما هم از صدا وسیما به خاطر سانسور نکردن تصاویری که مردم درهزار جای دیگر بالاخره می بینند تشکر می کنیم
ضمنا به نظرم این تصاویر می تواند آموزنده باشد برای اینکه معلوم شود شخصیت آدم ها چه زن وچه مرد محترم است ودیگران حق نگاه جنسیتی به آنها را ندارند
تا وقتی این ممیزیهای بی مورد و از پایه غلط باشه مخاطب میره به سمت دیدن تصاویر از شبکه های بیگانه . در ضمن تصاویر چیزی نداشت مگر اینکه کسی بایک عینک دیگر میخواست چیزی از توش در بیاره
اتفاق خاصی نبود سانسور کردن نداره
خوش به حالمون واقعاً سانسور نمیکردا. ولی نمیدونم چرا وقتی بازیکنان کرواسی میخواستن جایه بگیرن عکس هوادار سیاه پوست فرانسوی فقط پخش میشد.
کاش تا دیر نشده صدا و سیما مثل دیروز بازنگری در تصمیم گیری های کلان خود داشته باشد و ضمن احترام به شعور و آگاهی بیننده از نگاه های سطحی به مسایل حذر کند و شکاف ایجاد شده را ترمیم نمایند .
هیچ اتفاقی هم نیفتاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست