بازدید 1666

رشد۱.۶برابری تعداد فارغ التحصیلان خارجی دانشگاه‌ها

کد خبر: ۸۱۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 15 July 2018

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان از افزایش و رشد ۱.۶ برابری تعداد فارغ التحصیلان خارجی کشور نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته ۳۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شده اند که امسال این تعداد به ۵۰۰ فارغ التحصیل رسیده است.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالحمید علیزاده در آیین فارغ التحصیلی دانشجویان غیرایرانی بورسیه وزارت علوم که امروز در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد،‌ با اشاره به تغییر شیوه برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان خارحی، گفت: در راستای تمرکز زدایی در حوزه مربوط به امور دانشجویان بین‌المللی که از سوی وزارت علوم ابلاغ شده است امسال جشن های فارغ التحصیلی دانشجویان خارجی به صورت غیر متمرکز و در چند منطقه برگزار شد. بطوریکه اولین مراسم در شهر مشهد و به مراتب در اصفهان و امروز نیز در تهران برگزار شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه وزارت علوم این است که این جشن‌ها در سال آینده در شهرهای بیشتری برگزار شوند.

دکتر علیزاده با اشاره به برنامه وزارت علوم برای جذب بیشتر دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های داخل، تاکید کرد: در این راستا طرح جامع "ساماندهی دانشجویان خارجی" در سازمان امور دانشجویان در مراحل نهایی تدوین قرار دارد و بر اساس این طرح تمامی امور دانشجویان خارجی از پذیرش، جذب، پشتیبانی و فارغ التحصیلی برنامه ریزی خواهد شد. ضمن اینکه ارتباط فارغ التحصیلان خارجی با دانشگاه های کشور نیز در این طرح دیده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی