بازدید 2529

دیدار محمود عباس با پوتین در کرملین

کد خبر: ۸۱۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵ 15 July 2018

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که با تلاش های آمریکا برای تحمیل راه حل های خود مقابله و آن را رد می کند.

به گزارش ایرنا از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به روسیه سفر کرده است در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت: همان طور که می دانید روابط با ایالات متحده در شرایط مناسبی قرار ندارد، ما همه تماس ها را با آمریکا متوقف کرده ایم.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال اجرای طرحی با عنوان معامله قرن است و گام نخست در اجرای آن را با انتقال سفارت خود به قدس انجام داد و ازطرف دیگر تصمیم گرفت مساله پناهندگان فلسطینی را که برای ما مهم است را از روی میز مذاکرات کنار بگذارد.

عباس خاطرنشان کرد: از اقدامات آمریکا ناراضی هستیم به همین دلیل روابط خود با این کشور قطع کرده ایم.

وی با بیان اینکه منطقه خاورمیانه و فلسطین در وضعیت بسیار دشواری بسر می برد، اضافه کرد: بحران دیگری فلسطین را فرا می گیرد. در وهله اول این مرتبط با تلاش ها و طرح های رژیم صهیونیستی برای احداث شهرک نشین های جدید در نزدیکی قدس است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: این مساله ما را به شدت نگران کرده است چرا که برای هزاران فلسطینی ساکن در این منطقه نگرانیم.

رئیس جمهوری روسیه نیز به نوبه خود با استقبال از سفر عباس به روسیه، بر عزم مسکو بر حل مساله فلسطین تاکید کرد.

پوتین با ابراز خرسندی از سفر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به روسیه برای تماشای بازی فینال جام جهانی، اظهار داشت: از اینکه فرصتی پیش آمده تا با هم در خصوص مسائل مختلف گفت وگو کنیم، خوشحالم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل