بازدید 2034

آیین‌نامه کمیته تخصیص منابع دانشگاه آزاد ابلاغ شد

کد خبر: ۸۱۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 14 July 2018

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد در بخشنامه‌ای، آیین نامه کمیته تخصیص منابع دانشگاه را به روسای واحدها، مراکز آموزشی، سازمان مرکزی و سازمان سما ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در این بخشنامه آمده است: «در راستای مدیریت بهینه منابع مالی دانشگاه و با توجه به تبادل موافقت‌نامه های بودجه در سطح سازمان مرکزی، استان ها و واحدهای دانشگاهی، آئین نامه تشکیل کمیته تخصیص منابع دانشگاه تدوین شده است.

هدف از تدوین این آیین نامه عملیاتی شدن بودجه، استقرار نظام برنامه ‌ریزی مالی، تخصیص بودجه و نظارت بر مصرف بودجه در همه حوزه های ماموریتی دانشگاه است.

مدیریت بهینه منابع مالی در پهنه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مسائل راهبردی برای بقا و توسعه خود و بلکه نظام آموزش عالی کشور است و بسترسازی آن نیازمند برنامه ریزی علمی و نظام‌مند در همه حوزه های ماموریتی دانشگاه است.

کمک به تحقق اهداف کلان دانشگاه به منظور مدیریت استراتژیک مالی و بهره‌وری حداکثری از منابع، ایجاد یکپارچگی و انسجام بین برنامه های بخش های مختلف و منابع مالی و بودجه‌ای، کمک به کارآیی و اثربخشی بهره‌برداری از منابع دانشگاه ازجمله اهداف آئین نامه کمیته تخصیص منابع دانشگاه آزاد اسلامی است.

اعضای کمیته تخصیص منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سطح سازمان مرکزی شامل مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه (رئیس کمیته)، مدیرکل امور مالی دانشگاه (عضو)، نماینده ریاست دانشگاه (عضو)، خزانه‌دار دانشگاه یا نماینده وی (عضو)، معاون دفتر برنامه‌ریزی و بودجه (دبیر کمیته) است.

این آئین نامه شامل اعضا و وظایف کمیته تخصیص منابع استان، کمیته تخصیص منابع واحد دانشگاهی و کمیته تخصیص منابع سازمان سما است که در اختیار واحدها قرار گرفته است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل