بازدید 6214
۲
سوژه

جمله تاریخی وطنز گرشاسبی درباره سرنوشت وحیدامیری

کد خبر: ۸۱۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 11 July 2018

گرشاسبی درباره شرایط دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس که در جام جهانی درخشیدند و حالا مشتریان مختلف دارند، حرف های عجیبی به زیان آورد که جزو بدیهیات است و بر نگرانی هواداران این باشگاه می افزاید.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل پرسپولیس با توجه به اخبار مختلفی که درباره علیرضا بیرانوند و وحید امیری مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: درباره وحید امیری تا زمانی که پای میز مذاکره نیامده و حرف‌هایمان را نزده‌ایم طبیعی است که هیچ اظهارنظری نداریم، حرف‌ها که زده شد آن وقت می‌توان اظهار نظر کرد.

وی در ادامه جمله ای تاریخی به با این مضمون به زبان آورد که می تداند طنز نشریات باشد: آنچه در حال حاضر می‌توان با قطعیت از آن سخن گفت این است که ما وحید امیری را می‌خواهیم!! (گویا نگرانی طرفداران این بود که نکند باشگاه پرسپولیس در این اوضاع محرومیت ، ستاره اش را نخواهد! این جمله همه را یاد طنز معروف می اندازد که : پنجاه درصد عروسی حل است و فقط مانده بله عروس)،  

گرشاسبی که با شاهکارش در انتخاب وکیل، شانس تجدیدنظر و لغو یک پنجره رهایی از محرومیت را از پرسپولیس گرفت می گوید: پیگیری‌ها برای تمدید قرارداد انجام می‌شود. درباره بیرانوند نیز باید بگویم که او قرارداد دارد. نکته‌ای که خود او هم مطرح کرده است فکر نمی‌کنم در این باره جای بحث خاصی باشد. وی بعد از دوره استراحت می‌آید و به جمع ما اضافه می‌شود. در این باره بعضی اظهارنظرها غیر رسمی هم مطرح شده است که اصلا صحت ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مگه نگرانی دارد خوب از جیب بیت المال میده
مدیری که معلوم نیست کی و چگونه و بر چه اساس انتخاب شد نتیجه اش همین می شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی