بازدید 13392
۸
گزارش بازار سکه و ارز؛

بازار سکه و ارز پس از ریزش روزهای اخیر، دوباره با افزایش همراه شد

بازار آزاد سکه و ارز، پس از روند کاهش روز‌های پایانی هفته قبل، در شروع این هفته، تغییر جهت داده و با رشد نرخ انواع ارز و سکه مواجه شد. حتی نرخ ۳۵ ارز در بانک مرکزی نیز افزایش یافته است، به گونه ای که قیمت هر یورو در بازار آزاد و بانک مرکزی، به ترتیب رشد ۲۲۱ و ۵۰ تومانی را به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۸۱۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 07 July 2018

بازار سکه و ارز پس از ریزش روزهای اخیر، دوباره با افزایش همراه شدبازار آزاد سکه و ارز، پس از روند کاهش روز‌های پایانی هفته قبل، در شروع این هفته، تغییر جهت داده و با رشد نرخ انواع ارز و سکه مواجه شد. حتی نرخ ۳۵ ارز در بانک مرکزی نیز افزایش یافته است، به گونه ای که قیمت هر یورو در بازار آزاد و بانک مرکزی، به ترتیب رشد ۲۲۱ و ۵۰ تومانی را به ثبت رسانده است.

به گزارش تابناک اقتصادی، در بازار امروز سکه و ارز، خبر‌های رسیده حکایت از رشد اندک بهای سکه تمام طرح جدید دارد. در بین نرخ‌های آزاد ارز نیز، یورو بیشترین رشد قیمت را به ثبت رسانده است. بر اساس این گزارش، در لحظه تنظیم این خبر، قیمت سکه تمام طرح قدیم با افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی هفته قبل، به رقم ۲,۶۸۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر سکه تمام طرح جدید تا این لحظه، ۲,۸۹۰,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده که نسبت به نرخ پایانی روز پنجشنبه، ۷ هزار تومان رشد قیمت داشته است. سکه تمام طرح جدید در یازدهم تیرماه ۹۷ به سطح ۳ میلیون و ۴۶ هزار تومان رسیده بود.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی در معاملات امروز، ۱,۳۸۵,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به آخرین نرخ هفته قبل، ۳۵ هزار تومان افزایش داشته است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز با افت ۵ هزار تومان به رقم ۷۱۵ هزار تومان رسیده است. هر سکه یک گرمی نیز بدون تغییر خاصی در جایگاه ۳۹۵ هزار تومان قرار دارد.

در بازار جهانی فلزات گرانبها نیز، در آخرین ساعات فعالیت بازار در آخرین روز کاری، شاهد افت ۳۴ سنتی اونس طلا و رسیدن به رقم ۱۲۵۵ دلار و ۲ سنت بودیم. هر اونس نقره نیز با رشد یک سنت به رقم ۱۶ دلار و ۷ سنتر سیده است. هر اونس پلاتین نیز با ۴۰ سنت کاهش به نرخ ۸۴۷ دلار معامله شد و هر اونس پالادیوم با ۲ دلار رشد به قیمت ۹۴۸ دلار رسید.

بازار آزاد ارز دوباره در فاز افزایش

بازار آزاد ارز پس از کاهش نرخ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، امروز دوباره تغییر فاز داد و با رشد قیمت انواع ارز از جمله دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس و درهم امارات مواجه شد، به گونه ای که بر اساس این گزارش، هر دلار آمریکا با توجه به رشد ۶۰ تومانی درهم و رسیدن به نرخ ۲۱۸۹ تومان، با رشد همراه شده و در حال حاضر در بین فعالان بازار آزاد، در محدوده ۷۸۵۰ تا ۷۹۰۰ تومان معامله می‌شود. این در حالی است که دلار آمریکا در منطقه سلیمانیه عراق در سطح ۷۹۳۵ تومان قیمت گذاری شده است.

هر یورو نیز بر خلاف روز پنجشنبه، با افزایش ۲۹۸ تومانی نسبت به نرخ پایانی روز پنجشنبه، به رقم ۹۴۰۹ تومان رسیده است. هر پوند انگلیس نیز در بازار امروز، ۱۰۶۴۷ تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به پایان هفته قبل، ۳۰۷ تومان رشد داشته است. در معاملات امروز بازار آزاد، دلار کانادا و دلار استرالیا، به ترتیب ۱۶۴ و ۱۷۴ تومان افزایش قیمت داشته اند و به رقم‌های ۶۱۲۳ و ۵۹۵۴ تومان فروخته شده اند.

یورو در بانک مرکزی ۵۰۱ ریال گران شد

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه شانزدهم تیرماه) با ۸۰ ریال افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۴۲ هزار و ۹۳۰ ریال قیمت خورد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۳۹۷ ریال افزایش نسبت به روز پنجشنبه ۵۷ هزار و ۶۱ ریال و هر یورو نیز با ۵۰۱ ریال رشد در مدت مشابه ۵۰ هزار و ۴۶۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

بازار سکه و ارز پس از ریزش روزهای اخیر، دوباره با افزایش همراه شد

بازار سکه و ارز پس از ریزش روزهای اخیر، دوباره با افزایش همراه شد

بر این اساس، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۳۶۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۲۱ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۳۴۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۶۷ ریال، روپیه هند ۶۲۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۶۹۰ ریال، دینار کویت ۱۴۱ هزار و ۷۶۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۵ هزار و ۳۱۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۷۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۷۲ ریال، ریال عمان ۱۱۱ هزار و ۶۵۲ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۸۱۰ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۸۴ ریال، لیر ترکیه ۹هزار و ۳۸۵ ریال، روبل روسیه ۶۸۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۷۹۵ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۶۲۳ ریال، لیر سوریه ۸۴ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۸۹۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۴۴۹ ریال، دینار بحرین ۱۱۴ هزار و ۱۷۸ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۱۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۹۷ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۸۳۶ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۸۶ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۳۲۶ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۶۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۹هزار و ۵۵۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۲۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۵۲۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۴۹۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۸۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۴۶۶ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۲۵۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۸۰ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۹۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
برای چی باید پایین بیاد..دلار باید تا 15000 تومان بالا بره..
تصمیمات نا بخردانه و مقطعی دولت ، سرمایه داران را ثروتمندتر و فقرا را بیچاره تر میکند
پس چی شد دلار تک نرخی 4200 ای؟ اینم که داره هی بالا میره
ارزانی های اخیر هم حباب بود !
ماشالله اگه یه چندروز دیگه بگذره دلار بانک مرکزی هم به قیمت بازار میرسه
در سلطان اباد با دستگیری یک سلطان ...
شاید تنها راه مقابله بستن تنگه هرمز و ایجاد وحشت در استکبار باشد.
تا وقتی هر کی از جاش پا میشه یه نظری راجع به سکه های پیش فروش بده ، همین آش و همین کاسه هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان