بازدید 20893
گزارش بازار سکه و ارز؛

سکه، دلار، یورو و پوند در بازار آزاد تهران لغزیدند؛ مقاومت دلار در کف کانال ۸۰۰۰ تومانی

بازار سکه و ارز تهران در چهارمین روز کاری هفته، همانند روز قبل، در مسیر کاهشی هرچند اندک حرکت کرد و نرخ سکه تمام طرح جدید به کف کانال ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی رسید. همچنین در بازار ارز، نرخ دلار با کاهش نسبت به روز قبل، در محدود ۸۲۰۰ تومان توسط دلالان قیمت گذاری شد، این در حالی است که برخی دلالان اظهار داشتند که روز گذشته دلار به ۹ هزار تومان بسیار نزدیک شده بود.
کد خبر: ۸۱۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 26 June 2018

سکه در بازار تهران لغزیدبازار سکه و ارز تهران در چهارمین روز کاری هفته، همانند روز قبل، در مسیر کاهشی هرچند اندک حرکت کرد و نرخ سکه تمام طرح جدید به کف کانال ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی رسید. همچنین در بازار ارز، نرخ دلار با کاهش نسبت به روز قبل، در محدود ۸۲۰۰ تومان توسط دلالان قیمت گذاری شد، این در حالی است که برخی دلالان اظهار داشتند که روز گذشته دلار به ۹ هزار تومان بسیار نزدیک شده بود.

به گزارش «تابناک اقتصادی» از سطح بازار آزاد ارز و سکه در تهران، نرخ نقدی سکه تمام طرح جدید تا لحظه تنظیم این خبر، بدون تغییر در سطح ۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان قرار دارد.

همچنین هر سکه تمام طرح جدید با افت ۹ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز دوشنبه، به قیمت ۲,۸۰۷,۰۰۰ تومان رسیده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز در معاملات امروز بازار سکه، ۱,۴۲۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، ۴۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز بدون تغییر به قیمت ۷۸۰ هزار تومان معامله و همچنین هر سکه یک گرمی در معاملات امروز، ۴۲۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

امروز همچنین در بازار جهانی فلزات گرانبها، شاهد افت بهای اونس طلا و نقره بودیم. به طوری که بر اساس این گزارش، هر اونس طلا در بازار جهانی، با کاهش ۸ دلار و ۶۰ سنتی به رقم ۱۲۵۸ دلار و ۱۴ سنت رسیده است. همچنین هر اونس نقره با افت ۷ سنت به قیمت ۱۶ دلار و ۲۷ سنت معامله شده است.

یورو و پوند در بازار آزاد ارزان شدند، در بازار رسمی گران

جدیدترین خبر‌ها از بازار آزاد و غیرسمی ارز، حکایت از افت نرخ دلار، یورو و پوند انگلیس دارد، به طوری که بر اساس مشاهدات میدانی از محل‌های تجمع دلالان در محدوه میدان فردوسی و سبزه میدان، نرخ دلار نسبت به روز قبل (حدود ۹ هزار تومان) به محدوده ۸۲۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان کاهش داشته است. همچنین هر یورو در بازار امروز، با ۳۰۰ تومان کاهش به نرخ ۹۱۰۰ تومان رسیده است. هر پوند انگلیس نیز با ۳۶۰ تومان عقب نشینی به سطح ۱۰۳۸۰ تومان رسیده است. هر درهم امارات به عنوان ارز اثرگذار بر نرخ دلار در بازار داخلی، ۲۱۳۰ تومان قینمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، ۷۰ تومان کاهش قیمت داشته است. اما در بانک مرکزی، طبق اعلام این بانک، نرخ دلار با افزایش و نرخ یورو و پوند با کاهش همراه شده است. به گون های که بنا بر اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز «سه شنبه پنج تیر ماه» با ۲۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۵۴۰ ریال قیمت خورد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس نیز با ۱۵۳ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۶ هزار و ۵۲۴ ریال و هر یورو نیز با ۳۰۱ ریال رشد قیمت، ۴۹ هزار و ۸۴۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

بنابراین، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۱۳۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۱۲ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۵۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۸۸ ریال، روپیه هند ۶۲۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۵۸۴ ریال، دینار کویت ۱۴۰ هزار و ۶۴۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۴ هزار و ۹۹۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۶۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۱ ریال، ریال عمان ۱۱۰ هزار و ۶۳۷ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۵ ریال قیمت خورد.

افزون بر این، نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۳۸ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۷۰۵ ریال، روبل روسیه ۶۷۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۶۸۷ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۷۵ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۵۱۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۳۴۴ ریال، دینار بحرین ۱۱۳ هزار و ۱۳۸ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۶۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هز و ۶۸۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۸۰۵ ریال تعیین شد.

این گزارش می‌افزاید: نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۲۰ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۲۱۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۹۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۹ هزار و ۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۷۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۱۱۱ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۵۷۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۸۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۳۵۴ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۵۷ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۶۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۰
دلار امروز هشت و پونصد کمتر نمیفروختن
کجا قیمت گرفتی هشت و دویست ؟
طوری نوشتید لغزید فکر کردم دلار شده هزار تومن
سوتی هییت دولت پس از عید داشت کمر اقتصاد کشور رو میشکوند
تا اصلاحات لازم اقتصادی انجام نشود از این سراشیبی خارج نمیشویم
خوب مردم را سر كار گذاشتيد. شما كه گفتيد دلار ازاد قاچاق ودلار تك نرخى وخالا دلار ٨٢٠٠ تومانى را از كجا اورديد
دولت با اين كار دست خودشو رو كرد .
کی تو این مملکت چیزی ارزون شده؟
دلار برای من کارمند که نه دزدی میکنم و نه رشوه میگیرم باید 3700 باشه و نرخ دولتی آن 3200 تومان, من هنوز ولله و بالله و تالله یک ریال حقوقم اضافه نشده
دست اندر کاران سیاست های این مملکت باید بدانند که فروش طلا.سکه اصولا اشتباه است .
چرا درهم امارات بر نرخ دلار ایران اثرگذار هست؟
میاد پایین‌
دلال چيه؟! بگو دولت واقعا كى از اين شرايط سود مى بره بدهى هاى كى نصف شده؟!
تحریم های پیش رو در راه هستند..اگر لایحه منع حمایت مالی از گروه های تروریستی در مجلس تصویب نشه تمامی منابع مالی کشور در خارج مسدود میشود و آنگاه ریال سقوط خواهد کرد....
دلار واقعی نیست یا لغزنده است یا حبابه.....
اقا دیدید ملت را به تب مگیرند وبه مرگ راضی
مقاومت دلار در کف کانال 8000 تومان . به این مقاومت نمیگند با سواد . این حمایت بود که شکست
راستی از"توچال" ببخشید "توتال" چه خبر؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بورس امروزهم بیش ازدوهزارواحدسقوط کرد
میگن قیمت واقعی دلار۱۴۰۰۰هزار تومان است..ضمنا از ماه نوامبر دیگه هیچ شرکت خارجی از ایران نفت نمی خره اونوقت می خواهند چه کار کنند...تدبیر وامید
خخخخخخخخخخخخخ خیلی لغزیدند مثل همیشه اخه تو چجوری روت میشه اینو بنویسی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار