بازدید 2271

آمار ثبت نام کنندگان جشنواره قرآن و عترت

کد خبر: ۸۱۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 25 June 2018

آخرین آمار ثبت نام کنندگان بخش معارف قرآنی و سیره معصومین (ع) بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد.

به گزارش دانشجو، بر اساس آمار دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، تاکنون ۵۰ هزار و ۴۰۸ نفر از دانشگاهیان وزارت‌خانه اعم از دانشجویان، اساتید، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در بخش معارف قرآنی و سیره معصومین (ع) ثبت نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت نام کنندگان در جشنواره مربوط به این بخش است.

بنا بر این گزارش، رشته‌های احادیث، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، سیره معصومین، احکام، پرسمان، سبک زندگی، ترجمه و تفسیر قرآن از جمله رشته‌های مربوط به بخش معارف قرآنی و سیره معصومین (ع) است که امسال بیشترین آمار ثبت نام کنندگان در این بخش مربوط به رشته احکام با ۲۱ هزار و ۴۸۰ نفر شرکت کننده است.

بعد از رشته احکام که بیشترین سهم را به لحاظ ثبت نام کننده در بخش معارف قرآنی و سیره معصومین از آن خود کرد، رشته نهج البلاغ و همچنین سبک زندگی به ترتیب با ۶ هزار و ۴۷۹ و ۵ هزار و ۷۴۶ شرکت‌کننده در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

آمار تفکیکی شرکت‌کنندگان بخش معارف قرآنی و سیره معصومین (ع) به تفکیک رشته‌های مختلف به شرح زیر است:

رشته احادیث: یک‌هزار و ۹۱۰ نفر ثبت نام کننده

رشته نهج‌البلاغه: ۶ هزار و ۴۷۹ نفر ثبت نام کننده

رشته صحیفه سجادیه: ۲ هزار و ۳۳۶ نفر ثبت نام کننده

رشته سیره معصومین: ۴ هزار و ۵۴۳ نفر ثبت نام کننده

رشته احکام: ۲۱ هزار و ۴۸۰ نفر ثبت نام کننده

پرسمان: یک‌هزار و ۴۲۷ نفر ثبت نام کننده

سبک زندگی:۵ هزار و ۷۴۶ نفر ثبت نام کننده

ترجمه و تفسیر قرآن کریم: ۴ هزار و۵۶۷ ثبت نام کننده

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت تابستان سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد. این جشنواره با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت در سال ۹۷ با موضوعات قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم، اذان و تواشیخ مناجات خوانی، ترجمه خوانی، دعا- ابتهال، نرم افزار و اپلیکیشین، شبکه‌های مجازی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، معرق و منبت کاری-شعر، فیلم نامه نویسی ونمایشنامه نویسی، داستان نویسی، نقاشی و طراحی، عکاسی-تذهیب کاری، طراحی پوستر، دکلمه خوانی، کتابخوانی، مقاله، پژوهش، نقد و تلخیص کتاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر