بازدید 2080

هیچ امتحانی در دانشگاه تهران تحریم نشده

کد خبر: ۸۰۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 19 June 2018

سرپرست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه هیچ امتحانی از سوی دانشجویان دانشگاه تهران تحریم نشده است،‌ گفت: امتحانات پایان ترم دانشکده طبق زمان‌بندی مشخص برگزار می‌شود و ما نیز پیگیر جدی مباحث و دغدغه‌های مطرح شده از سوی این دانشجویان هستیم.

به گزارش ایسنا، دکتر اعتمادی‌فر ضمن اعلام این مطلب در واکنش به تجمع دو روز اخیر دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و اعتراض آن‌ها نسبت به احکام قضایی برخی دانشجویان دیگر افزود: این دانشجویان به احکام قضایی دانشجویان دیگر اعتراضاتی داشتند و خواسته‌هایی را در این زمینه مطرح کردند، اما هیچ امتحانی از سوی آن‌ها لغو و تحریم نشده است. روز گذشته نیز جلسه‌ بسیار خوبی با دانشجویان معترض برگزار کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با دانشجویان معترض برگزار کردیم، قرار بر این شد که امتحانات پایان ترم دانشکده طبق زمان‌بندی مشخص برگزار شود و ما نیز پیگیر جدی مباحث و دغدغه‌های مطرح شده از سوی این دانشجویان هستیم.

سرپرست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، یادآور شد: تاکنون هیچ امتحان پایان ترمی از سوی دانشجویان معترض به احکام قضایی دانشجویان دانشگاه لغو نشده است، فقط برخی از این دانشجویان سر جلسه امتحان حضور پیدا نکردند که ما با آن‌ها صحبت کردیم، قرار شد راهکاری برای امتحان آن‌ها پیدا کنیم.

دکتر اعتمادی‌فر خاطرنشان کرد: دانشجویان معترضی که سر جلسه آزمون حضور پیدا نکردند، باید برای امتحان مجددشان صبحت کنند، ولی آنچه مهم است، این است که هیچ امتحانی از سوی آن‌ها لغو نشده و لغو نخواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: اگر خواسته دانشجویان مبتنی بر اصول و روش قانونی باشد، اعتراض آن‌ها بلامانع است، اما اگر قرار باشد این دانشجویان امتحانات را ملغی کنند، اقدام آن‌ها غیر قانونی محسوب می‌شود که حیثیت دانشکده را لکه‌دار می‌کند. بنابراین آن‌ها باید مطمئن باشند مسئولان دانشگاه پیگیر خواسته‌های آن‌ها هستند.

سرپرست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران اظهارکرد: در تجمع روز گذشته دانشجویان دانشکده،‌ اساتید دلسوزانه در میان دانشجویان حضور پیدا کرده و با آن‌ها گفت‌وگوهایی را انجام دادند که اطمینان بدهند آن‌ها نیز به این موضوعاتی که برای دانشجویان اتفاق می‌افتد، حساس هستند.

دکتر اعتمادی‌فر در پایان گفت: آماری از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران که متحمل ارکان سنگین قضایی شدند، نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر