بازدید 3752

شلیک به زندگی پس‌ از قتل همسر و پسر

کد خبر: ۸۰۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 18 June 2018

مامور یکی از سازمان‌های دولتی پس ازکشتن همسر و فرزندش در خانه و زخمی کردن پسر جوانی در نانوایی با شلیک به زندگی اش پایان داد. پلیس در تلاش است تا بعد از بهبود تنها بازمانده این تیراندازی مرگبار راز این جنایت هولناک را فاش کند.

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 شامگاه چهارشنبه بیست‌و سوم خرداد امسال یکی از ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز با بازپرس ابراهیم مرادی، کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی کرج تماس گرفت و او را در جریان تیراندازی خبر داد. او اعلام کرد که ضارب و مرد زخمی هردو در بیمارستان مدنی کرج بستری هستند. بازپرس جنایی و تیم تحقیق پلیس آگاهی در بیمارستان حاضر شدند. آنها مشاهده کردندکه یک پسر 21 ساله و یک مرد 46 ساله براثر شلیک گلوله زخمی شده‌اند.

تلاش پزشکان برای نجات آن دو آغاز شده بود اما یک ساعت بعد ضارب میانسال براثر شدت خونریزی فوت کرد. ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد میانسال یک روز قبل در پی درگیری که با پسر جوان داشته با او دعوا کرده و حتی او را با چاقو زخمی کرده بود. در ادامه شب جنایت او را با شلیک گلوله داخل یک نانوایی در خیابان 21 غربی قدیم در حوالی فلکه پنجم شهرستان فردیس در استان البرز در مقابل دیدگان مردم زخمی کرده و بعد متواری شده بود. ساعاتی مردم وی را در حالی که با همان سلاح به خود شلیک کرده بوده در محل دیگری یافته بودند.

با مشخص شدن هویت عامل جنایت، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد. بررسی‌‌ها نشان می‌دادکه مرد میانسال، مامور یکی از سازمان‌های دولتی بوده است. ماموران برای یافتن ردی از خانواده‌اش به خانه او در خیابان سرحدی در شهرستان فردیس رفتند.

کار آگاهان جنایی زمانی که پا به خانه عامل جنایت در طبقه دوم ساختمان گذاشتند، مشاهده کردند همسر میانسال و پسر 21 ساله مردتیرانداز با شلیک‌های مرگبار از پای در آمده‌ و به فاصله نزدیکی از یکدیگر افتاده‌اند. وسایل خانه نیز به هم ریخته بود.

تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از ماجرای مرگ این مادر و پسر آغاز شد تا این‌که ماموران در جریان تحقیقات محلی و میدانی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد آنها قبل از اذان مغرب به قتل رسیده اندو با توجه به مرمی‌های گلوله شلیک شده به آنها معلوم شد که این دو نفر با همان سلاحی به قتل رسیده اند که پدر خانواده با آن مرد جوان را در نانوایی زخمی کرده و بعد با همان سلاح به خود شلیک کرده است. ماموران اطمینان یافتند قاتل مادر و پسر کسی نبوده جزو پدر خانواده که بعداز این جنایت هولناک و زخمی کردن مرد دیگری به زندگی خود پایان داده است.

تحقیقات پلیس فردیس از مرد جوانی که تنها بازمانده این جنایت است بعد از بهبود او از سر گرفته می‌شود تا انگیزه این جنایت هولناک خانوادگی برملا شود.

روایت مرد نانوا از تیراندازی

یکی از کارگران نانوایی که تیراندازی در آنجا رخ داده به خبرنگار جام‌جم گفت: من و همکارانم مثل هرروز در حال کار بودیم. ساعت 21 و 30 دقیقه بود . تنور آخر پختن نان بود اما هنوز چند نفری در صف ایستاده بودند. جوان زخمی هم به‌عنوان مشتری در صف ایستاده بود. یک دفعه صدای شلیک تیر آمد. مشتریان وحشت زده از مغازه بیرون رفتند. سرم را که چرخاندم جوان مشتری را دیدم که با شلیک گلوله زخمی شده و غرق در خون افتاده بود. سریع به اورژانس و پلیس زنگ زدیم. مردم فریاد می‌زدند ضارب را بگیر د در حال فرار است. چند نفری هم دنبالش رفتند اما چون او مسلح بود آنها را تهدید کرد و نتوانستند پیدایش کنند. بعد هم اورژانس آمد و جوان زخمی را برد.

پسر جوان ادامه داد: بعد هم شنیدیم که ضارب در بوستان تندرستی با همان سلاح به خودش شلیک کرده است. از آن شب هنوز شوکه‌ام و باورم نمی‌شود که در مقابل چشمانمان به این راحتی فردی دست به سلاح شده و مردی را زخمی کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان