بازدید 6083

انزجار «ملانیا» از سیاست‌های مهاجرتی «ترامپ»

کد خبر: ۸۰۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶ 18 June 2018

بانوی اول کاخ سفید از سیاست مهاجرتی همسر خود که باعث جدایی کودکان از خانواده های خود می شود، ابراز انزجار کرد.

به گزارش مهر به نقل از وبگاه خبری هیل، سخنگوی «ملانیا ترامپ» بانوی اول کاخ سفید و همسر رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه از سیاست مهاجرتی «دونالد ترامپ» که باعث جدایی میان اعضای خانواده مهاجرینی می شود که بطور غیرقانونی از مرز مکزیک- آمریکا عبور کرده اند، ابراز انزجار کرد.

«استفانی گریشام» مدیر ارتباطات بانوی اول کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: «خانم ترامپ از اینکه ببیند کودکان از خانواده اشان جدا می شوند، بیزار است و امیدوار است که هر دو حزب (دموکرات و جمهوریخواه) در نهایت با همراهی یکدیگر به یک اصلاحیه مهاجرتی موفق دست یابند. او بر این باور است که ما باید کشوری داشته باشیم که از تمام قوانین تبعیت می کند، اما همچنین باید در کشوری زندگی کنیم که با شور و احساس اداره می شود».

گفتنی است که متعاقب اعلام سیاست «تحمل صفر» برای مهاجران غیرقانونی، بحث و مناظره بر سر سیاست مهاجرتی طی هفته های اخیر شدت یافته است.

با وضع و اِعمال این قانون مهاجرتی، اعضای خانواده هایی که به طور دسته جمعی و غیرقانونی از مرز مشترک آمریکا- مکزیک وارد خاک آمریکا می شوند، در برخی موارد از یکدیگر جدا می شوند!

این اقدام دولت آمریکا اعتراضات گسترده دموکراتها و طرفداران مهاجرت را در پی داشته است. آنها این سیاست را ظالمانه و برای کودکان آسیب زننده می دانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار