بازدید 1601

ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین است

رئیس پلیس راه قزوین ترافیک را در لاین جنوبی آزادراه های قزوین-رشت، قزوین-رنجان و قزوین-کرج نیمه سنگین و پرحجم اعلام کرد.
کد خبر: ۸۰۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 16 June 2018

رئیس پلیس راه قزوین ترافیک را در لاین جنوبی آزادراه های قزوین-رشت، قزوین-رنجان و قزوین-کرج نیمه سنگین و پرحجم اعلام کرد.

سرهنگ نصرالله بیگلری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی با احتیاط برانند و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.
وی با اشاره به رعایت فاصله طولی خودروها با یکدیگر، یادآور شد: رانندگان به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه استراحت کرده و در حین رانندگی نیز از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودداری کنند.
رئیس پلیس راه استان قزوین به رانندگان توصیه کرد ضمن اجتناب از توقف در حاشیه راه ها و آزادراه ها، برای استراحت و رفع خستگی در توقفگاه های جاده ای و یا شهرهای بین مسیر توقف کنند.
سرهنگ بیگلری یادآور شد: با توجه به پایان تعطیلات، انتظار می رود تا اوایل بامداد فردا /یکشنبه/ همچنان شاهد ترافیک خودروها باشیم و از این رو رانندگان در طول مسیر ضمن توجه به توصیه های پلیس مستقر در سطح جاده ها، از هر گونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند.
وی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ حادثه منجر به فوتی در سطح راه های این استان گزارش نشده است.
استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و مابقی نیز راه روستایی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی