بازدید 3529
۱

کانادایی‌ها کالاهای آمریکایی را تحریم می‌کنند

در پی بالا گرفتن تنش میان دولت دونالد ترامپ و کانادا، شهروندان کانادایی کمپینی را برای تحریم کالاهای آمریکایی آغاز کرده اند.
کد خبر: ۸۰۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 16 June 2018

در پی بالا گرفتن تنش میان دولت دونالد ترامپ و کانادا، شهروندان کانادایی کمپینی را برای تحریم کالاهای آمریکایی آغاز کرده اند.

به گزارش مهر به نقل از شبکه سی تی وی، بسیاری از شهروندان کانادایی بعد از افزایش اختلافات میان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا، کالاهای آمریکایی را تحریم کرده اند.

بر اساس این خبر شهروندان کانادایی همچنین از سفر به آمریکا خودداری کرده و با هشتگ هایی با عنوان بایکوت آمریکا، بایکوت کالاهای آمریکایی و خرید محصولات کانادایی از سیاست های کشور خود حمایت کرده اند.

در طول چند هفته گذشته و بعد از تصمیم آمریکا برای قرار دادن کانادا در فهرست کشورهایی که تعرفه های گمرکی بر فولاد و آلومینیوم بر آنها اعمال می شود و اقدام تلافی جویانه کانادا روابط دو کشور دچار تنش شده است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا هم هفته گذشته گفته بود در مدت زمان پیش رو شاهد افزایش احساس میهن پرستانه کانادایی ها خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
ای کاش ما هم همین عرق نسبت به وطمنمون رو داشتیم و کالاهای خارجی رو تحریم می کردیم.ای کاش تولید کنندگان کفش ما تحریم نایک رو توهین به ایران می دانستند و بهترین کفش رو واسه ورزشکارانمان تهیه می کردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر