بازدید 1984
معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان خبر داد؛

وجود ۵ هزار آرایشگاه غیر مجاز زنانه در کشور

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان از وجود ۵ هزار آرایشگاه غیر مجاز زنانه در کشور خبر داد و گفت: به جای تبلیغ واکسن HPV باید نظارت بر این مراکز که موجب انتقال بیماری می شوند افزایش یابد.
کد خبر: ۸۰۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 11 June 2018

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان از وجود ۵ هزار آرایشگاه غیر مجاز زنانه در کشور خبر داد و گفت: به جای تبلیغ واکسن HPV باید نظارت بر این مراکز که موجب انتقال بیماری می شوند افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته روح افزا با بیان اینکه استفاده از واژه نذر توسط خانم یاسمن اشکی سوار شدن بر احساسات مذهبی مردم بود، اظهار کرد: سوالات اساسی پیرامون ادعاهای این خانم وجود دارد که باید نمایندگان مجلس نسبت به آن ورود کنند. نمایندگانی که دغدغه تابوشکنی حضور در ورزشگاه را دارند در این خصوص ساکت هستند.

وی افزود: چرا یونسکو به راحتی در ایران مشغول اجرای اسناد خود است در حالی که این ادعا وجود دارد که اجرای سند در ایران ممنوع است؟

روح افزا اضافه کرد: وزارت بهداشت که بودجه از مجلس دریافت می‌کند چرا در برنامه‌ای پربازدید به دنبال جمع کردن کمک از مردم است؟

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: سند ۲۰۳۰ آموزش جنسی را اجباری کرده است و باید کشوری که آن را پذیرفته بابت اجرای آن گزارش ارائه کند برای همین به دنبال بسترسازی برای اجرای آن هستند.

وی تصریح کرد: تشویش اذهان عمومی و گرفتن آرامش مردم دائما از طریق بزرگنمایی اتفاقات غیراخلاقی در کشور اتفاق می افتد تا زمینه سازی برای اجرای اسناد بین المللی ایجاد شود.

روح افزا با بیان اینکه چرا یک کارشناس گرافیک مسئول ترویج یک واکسن در کشور شده است، گفت: در کشورهایی که بیماری های مقاربتی وجود دارد اولین چیزی که کنترل می شود سرنگ است، در حالی که ۵۵۰۰ آرایشگاه بدون مجوز در تهران بدون کنترل سوزن خدمات تتو ارائه می کنند، وزارت بهداشت اگر دلسوز مردم است بر روی سوزن و سرنگها نظارت را بیشتر کند.

وی ادامه داد: سطح تحریک افراد جامعه به خصوص نوجوانان از طریق ماهواره، بدحجابی، موبایل و فضای مجازی شدت یافته است، اما کنترل این مسائل رها شده و به دنبال آموزش جنسی رفته‌ایم.
عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان با اشاره به لایحه حمایت از کودکان گفت: این لایحه هم در راستای سایر اهداف سازمان های بین المللی است.

وی تصریح کرد: آمار خودکشی، تیراندازی و تجاوز در کشورهای غربی که آموزش جنسی در آن وجود دارد بسیار بالاست و با وجود این تجربه ناخوشایند می‌خواهیم فاجعه ای که در غرب رخ داده در ایران تکرار کنیم.

در ادامه این نشست، مهری طالبی دارستانی مسئول زنان مرکز مطالعاتی راهبرد معاصر اظهار کرد: در برنامه ۸ خرداد ماه عسل فردی صحبت کرد که انجمنی در سال ۲۰۱۴ در امریکا تشکیل داده است و در تشریح برنامه های توضیحات متناقضی ارائه کرد.

وی افزود: مدرکی دال بر بیماری خانم اشکی وجود ندارد و این شخص تخصصی هم در زمینه پزشکی ندارد. علاوه بر این صحبتهایی کاملا باز در یک برنامه پربیننده و خانوادگی مطرح شد و وظیفه وزارت بهداشت و صداوسیما پاسخگویی به شائبه هایی است که ایجاد شده است.

طالبی اضافه کرد: اشکی با مجوز وزارت بهداشت فعالیتهایی به صورت گسترده در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ داشته است. بیل گیتس ۱۰ روز پیش اجرای واکسیناسیون اچ پی وی را با ادبیاتی شبیه خانم اشکی مطرح کرد که فرق اچ پی وی و اچ آی وی برای عموم مشخص نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر