بازدید 10026

قیمت‌های عجیبی که یک‌شبه ظهور کردند

پس از اتفاقات چند وقت اخیر در حوزه همکاری‌های خودرویی ایران از سویی و نوسان نرخ ارز از سویی دیگر بازار خودرو شاهد قیمت‌های عجیبی است.
کد خبر: ۸۰۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 11 June 2018

پس از اتفاقات چند وقت اخیر در حوزه همکاری‌های خودرویی ایران از سویی و نوسان نرخ ارز از سویی دیگر بازار خودرو شاهد قیمت‌های عجیبی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودروی رنو استپ وی (صفر) که تا اواخر سال گذشته با قیمت حداکثر ۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شد امروز(۲۱ خرداد ماه) در سایت‌های معامله خودرو با قیمت ۹۵ میلیون تومان عرضه شده است.

خودروی پژو ۲۰۰۸ که رنج قیمتی آن پس از ورود اولین سری‌ خودروهای از قبل ثبت نام شده نهایتا به ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان می‌رسید پس از طی کردن یک روند صعودی قیمتی در چند وقت اخیر امروز (۲۱ خرداد ماه) در سایت‌های معامله خودرو ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

خودروهای وارداتی هم روند شتاب قیمتی قابل توجهی داشته‌اند. میتسوبیشی میراژ که شاید از ارزان‌ترین خودروهای خارجی در بازار باشد تا پیش از این حداکثر قیمتی که تجربه کرده بود، حدود ۸۰ تا ۸۵ میلیون تومان بود که امروز در سایت‌های معامله خودرو با قیمت ۱۰۶ میلیون تومان عرضه شده است.

هیوندای آی ۲۰ (صفر)که تا پیش از این تقریبا از ارزان‌ترین خودروهای خارجی محسوب می‌شد امروز در سایت‌های معامله خودرو با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان عرضه شده است. این خودرو تا اواخر سال گذشته نهایتا با قیمت ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شد.

کیا سراتو که تا پایان سال گذشته صفر آن به حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان می‌رسید امروز (۲۱ خرداد ماه) در سایت‌های معامله خودرو ۱۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مزدا ۳ نیز خودروی خارجی دیگری است که تغییر قیمت آن قابل توجه به نظر می‌رسد. خودروی صفر مزدا ۳ هرچند تا پایان سال گذشته نهایتا قیمت ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان را تجربه کرده بود اما امروز در سایت‌های معامله خودرو ۲۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت‌های عجیبی که یک‌شبه ظهور کردند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۴
دوشنبه 21 خرداد:
یورو 8100
پوند 9100
دلارکانادا 5300
سکه 2480000 !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
تورم 9 درصدی یعنی این
فلاکت زده بدبخت هستیم
قضیه چیه واقعا ؟؟بیچاره مردم که هرروز فقیرتر از دیروز میشن
برجام چیز بی خودی بود که بودنش اصلا در زندگی ما تاثیر نداشته است!
این تذهبون ؟!!!!! بدا به حال این ملت بیچاره و بی پناه.خدایا خودت به داد ما برس.
نوش جونشون. میتونند بکنند از ملت حالش رو میبرند. هر کسی دیگه هم بود همین کارو میکرد. دست من بود که پراید رو میفروختم 40 تومن کی به کیه
دروغ های پی در پی دولت وضع نابه سامان کنونی را رقم زده است. وضع سکه که معلوم است 1600 قیمت گذاری شد حلا 2 میلیون راضی هستند و 2.400 را حباب می داند وضع دلار هاکذا
خدايا شكر كه تحريم ها اثري نداشته
از ماست که برماست
هیچ تعجبی ندارد. شعله های آتشی که دولت مسبب آن است( کاهش شدید ارزش پول ملی و افزایش تورم)، دیر و یا زود دارد جامعه را به خاکستر تبدیل می کند. وقوع این موارد کاملا قابل پیش بینی بود.
دستهایی در کار هست تا اقتصاد فلج شود. الان ارز 4200 به همه تعلق میگیره ولی متاسفانه برخی با دلار 4200 جنس میارند و با دلار 6000 تومان میفروشند. رانت عجیبی شده. خودرو سازی که دیگر نگو و نپرس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
دوست عزیز دولت واردات خودرو را شامل ارز 4200 نکرده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
الان دقیقا به کی تعلق میگیره دلار 4200؟؟؟؟؟؟ همه کی هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
من تولید کننده هستم و نیازمند مواد اولیه خارجی و مدت 4 ماه هم هست که تلاش می کنم واردات داشته باشم بی زحمت این دوست عزیز بفرمایند این ارز 4200 تومنی که به همه تعلق می گیره را از کجا تهیه کنم.
rasool
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
به نظر با افزایش 6 درصدی حقوق کارمندان دولت این افزایش ها منطقی باشد و فشاری را به اقشار مختلف جامعه از جمله قشر متوسط به پایین نمی آورد
علی برکت الله
و مسئولینی که سر در برف فرو برده اند...
سلام
واقعا این روزها هیچکس بفکر مصرف کننده نیست.یک عده دلال و واسطه که حتما دستشون با
نمایندگی خودرو سازها و واردکنندگان یکیست دارند جولان میدن.واقعا باید خرید خودرو را تحریم کرد.
در نبود نهادهاى نظارتى و در زمانى كه دولت كريمه با بالابردن ١٠٠ درصدى و بعضا چند صد درصدى تعرفه ها و ايجاد ممنوعيت خودروى بالاى چهل هزار دلار باعث ليجاد چنين فضاهايي براى عده اى افراد خاص ميشود به طورى كه در بعضى از مدلهاى سوارى با افزايش قيمتى هشتصد ميليون تومانى تنها در مدت ده روز بوديم. حال سئوال اينجاست كه چه كسانى از اين سودهاى چند صد ميليونى يك شبه بهره مند ميشوند؟ و يا اساسا پشت اين تصميمات آيا فكر و انديشه درستى وجود دارد براستى؟ آيا خود گرانى چند صد درصدى خودرو باعث ايجاد موج گرانى و تورم در جامعه نميشود؟
تابی جون شما خوابی اینا یک شبه ظهور نکردن اینا نتیجه خواب چندین ساله مسولین هستش عزیزم تازه منتظر قیمتهای عجیب تر هم باید باشی
بچاپ بچاپ خیلی بچاپ
سایت با ما کاملا معلومه با قیمتهای غیر واقعی بطور مشخص برای افزایش قیمتها مواجه شده.....این قیمتهاییه که نوشتن...کدومشون با این قیمت فروختن؟
از بیرون تحریم
از داخل خیانت
این اتفاقات با هم مرتبطه
قصه مملک ما اینه که نجار بردن اهنگری و ازش انتظار دارن بیل درجه 1 بسازه. خوب بابا این نجاره اهنگری بلد نیست حالا خیلی هم ادم خوب و مومنی هم هست.
مسئولین مملکت هم از اقتصاد و مملکت داری بویی نبردن و بلد نیستن چکار کنن بنابراین وضع فعلی هم هنوز عالیه
نخرید ارزون میشه. مردم ما باید این قانون رو درک کنند. برای همیشه بساط دلالی و گرون فروشی رو با این کار جمع کنید.
تو آنگولا هم اینجور نیست ، هرکی به هرکیه
ظاهرا دولت از کنترل بازار و قیمتها عاجز است خدا به داد ملت برسد
اینجا از سومالی هم بدتره.خدایا به دادمون برس
همه چیز تقصیر ترامپه..مسوولین ما معصومن
رانت و انحصار آقازاده ها و نهادها در اين قضيه دخيل است نه تنها مردم را از فقر نجات دادين بلکه عده اي با توسل به دروغ و تظاهر مملکت را 50 سال ديگر عقبتر از سال 57 بردند فقر و بيکاري و تن فروشي بيداد مي کند عده اي مشغول چاپيدن هستند و کشور به بدترين وضعيت خود در طول تاريخ رسيده است
انگاری دولت مردان ما هم از این گرانی بدشون نمیاد
دوشنبه 21 خرداد:
یورو 8100
پوند 9100
دلارکانادا 5300
سکه 2480000
نرخ تورم 8% ؟؟؟؟
پس امیدی به تدبیر دولت نیست.
خوبی این مملکت اینه که هر بلا و گرانی سرش بیاد هیچ اتفاقی توش نمی افته و ملت همچنان زنده می مانند
فعلا هنوز خوبیم چند وقت دیگه ببینید چی بشه
بنازم که دلالان محترم چه حالی می کنند با این تاخت و تازشان.
این هم دستاوردهای مذاکره با کدخدا و برجام ؟ حداقل در دوره احمدی نژاد که این اتفاقها افتاد مردم یارانه گرفتند و صدها هزار نفر صاحب مسکن شدند. اصلاح طلبان بدون تردید در حال تلاش برای بر هم زدن اوضاع اقتصادی کشور و ناراضی کردن مردم هستند.
علی برکت الله
بازار ایران کنترل ندارد تا منفجر شود
دم مسئولان گرم اگر قرار است بنگلادش بشویم حاضریم ولی دیگه نگویید سودان شویم .
مردم نگران نباشند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
سیگار ظرف یکهفته 33% افزایش قیمت داشت.
داریم میمیریم
پژو 405 جی ال ایکس امروز شده 38 تومن !!!!!
تابناک گنده شو درآوردی فقط نظرات خاص را منتشر می کنی واقعا مسخره ای
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی