بازدید 2525

اجرای طرح اسکان مسافران تابستانی در خوابگاه ها

کد خبر: ۸۰۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 10 June 2018

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد که طرح اسکان مسافران تابستانی در سراهای دانشجویی را در تابستان ۹۷ اجرا می کند.

به گزارش مهر، در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از فضای سراهای دانشجویی، کاهش هزینه سفر دانشگاهیان و تشویق افراد برای مسافرت های تابستانی و همچنین براساس ماده ۳ قانون صندوق رفاه دانشجویان (مصوب مجلس شورای اسلامی)، طرح اسکان مسافران تابستانی در سراهای دانشجویی در تابستان ۹۷ اجرا می شود.

این طرح تقربیا از ۳۰ تیرماه آغاز شده و تمام فرایندهای آن (از جمله مشاهده ظرفیت، رزرو و پرداخت هزینه و ...)از طریق وب سایتی که بدین منظور راه اندازی شده، انجام خواهد شد.

معادل صد در صد اجاره بهای دریافتی در فصل تابستان در قالب این طرح، وجه تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی در پایان مهرماه به حساب دانشگاه ها واریز خواهد شد و دانشگاه هایی که دراین طرح شرکت کنند مساعدت و کمک بیشتری در حوزه تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی دریافت می کنند.

از این رو به جهت هماهنگی و اجرای هرچه بهتر و سریعتر این طرح، دانشگاه ها باید نماینده ای را به عنوان مسئول اسکان مسافران تابستانی درآن دانشگاه، حداکثر تا تاریخ ۲۳ خرداد ۹۷ به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم معرفی کنند و ترتیبی اتخاذ شود که با رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی، و نظارتی لازم و قانونی در تابستان ۹۷ تمام اسکان ها در سراهای دانشجویی در قالب این طرح انجام پذیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر