بازدید 15526
۳

درخواست کی روش از فیفا علیه تحریم های ترامپ

بازیکنان ما به وسایل این کمپانی عادت کرده اند و اینکه در فاصله یک هفته تا شروع بازی ها، مجبور به تغییرات شوند، اتفاق خوبی نیست. از فیفا درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگی کند.
کد خبر: ۸۰۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 08 June 2018

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران از فیفا درخواست کرد به موضوع تحریم ایران توسط کمپانی آمریکایی نایکی ورود کنند.

به نقل از نشریه اوژوگو، پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید، کمپانی نایکی نیز در راستای همین تحریم‌ها اعلام کرده که بازیکنان ایرانی که با این کمپانی برای پوشیدن کفش‌ها و دیگر وسائل قرارداد دارند، حق استفاده از این وسائل را نخواهند داشت.

این در حالی ست که سامان قدوس با کمپانی نایکی قرارداد دارد و از کفش‌های این کمپانی استفاده می‌کند و حالا با موضوع تحریم، مشخص نیست تکلیف او چگونه خواهد شد؟ از همین رو کارلوس کی روش از فیفا درخواست کرده که به موضوع رسیدگی کنند. او گفت: بازیکنان ما به وسایل این کمپانی عادت کرده اند و اینکه در فاصله یک هفته تا شروع بازی ها، مجبور به تغییرات شوند، اتفاق خوبی نیست. از فیفا درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگی کند.

کی روش همچنین به این نکته اشاره کرده است که این اقدام نایکی یک اقدام بر اساس مسائل سیاسی است که ارتباطی به ورزش ندارد که این قضیه می تواند واکنش فیفا را به دنبال داشته باشد. در گزاش اوژوگو به مصاحبه مهدوی کیا نیز اشاره شده است. مهدوی کیا گفته است که جام جهانی تورنمنتی برای متحد کردن ملت هاست و این تصمیم غیرمنطقی، دقیقا مقطع مقابل این هدف قرار دارد. حدود 60 درصد بازیکنان ایران از وسایل کمپانی نایکی استفاده می‌کنند و حتی تکلیف آنهایی که با این کمپانی قرارداد ندارند نیز مشخص نیست. روز گذشته، مهدی ترابی، مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد در تمرینات، کفش‌های نایکی را به تن کردند و به نظر برنامه ای برای تغییر در تیم ملی وجود ندارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مردم ایران هم باید نایکی را تحریم کنند
ایرانی با غیرت حمایت حمایت
یه کفش نمیتونن بسازن بعد ادعاشون..........
با کفش های تن تاک میریم به جنگشون :)))))))
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل