بازدید 3675

آغاز مهلت انتخاب رشته دانشجویان کارشناسی ارشد

کد خبر: ۸۰۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 02 June 2018

مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز، ۱۲ خرداد ماه تا ۱۹ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش میزان، مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز انتخاب رشته دانشجویان مجاز کارشناسی ارشد گفت: انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

حسین توکلی افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد که ۷۳۶ هزار و ۳۷۸ داوطلب نسبت به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ ثبت نام کرده اند که تعداد آن‌ها به نسبت سال ۹۶ با کاهش چشمگیری همراه بوده است و هر ساله از این تعداد کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: هر داوطلب می‌تواند به صورت شناور کد رشته دوم نیز انتخاب کند و با توجه به اینکه آزمون هر کد رشته انتخابی به صورت جداگانه انجام می‌شود، به تبع برای کسانی که در دو کد رشته شرکت کرده بودند دو کد رشته انتخاب می‌شود.

مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: سوالات مربوط به آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ پس از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان قرار گرفت تا داوطلبان بتوانند با بهره گیری از آن وضعیت خود را بسنجند.

وی با اشاره به انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باتوجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱۵۷ هزار نفر ظرفیت پذیرش دارد ؛اطلاعات و شروط لازم برای پذیرش و انتخاب رشته در این دانشگاه، از روز ۲۰ خرداد بر روی سایت دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد گرفت تا براساس آن نسبت به انتخاب رشته اقدام شود.

توکلی در پایان تاکید کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز، ۱۲ خرداد ماه تا ۱۹ خردادماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و نتایج انتخاب رشته دهه اول شهریورماه اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی