بازدید 3620

آغازثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاه کاشان

کد خبر: ۸۰۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 28 May 2018

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کاشان از شروع ثبت نام دانشجویان، اعضای هیات علمی و دیگر دانشگاهیان علاقمند به فراگیری معارف اسلامی، در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی گفت: دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی، همچنین اعضای هیات علمی و دیگر دانشگاهیان علاقمند تا ۳۰ شهریور ۹۷ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به آدرسhodat.ir و انتخاب مرکز کاشان برای تحصیل در این مرکز ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با مأموریت تعلیم وتربیت دانشگاهیان مشتاق و مؤمن به اسلام وانقلاب برپایه نظام اندیشه و علوم اسلامی برای اثرگذاری در عرصه جهاد علمی و فرهنگی در جهت تحقق اهداف دانشگاه اسلامی و تمدن اسلامی در حال حاضر با ۴۲ مرکز فعال در دانشگاههای سراسر کشور مشغول به فعالیت است.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کاشان با بیان اینکه نظام تعلیم وتربیت حوزه در سه دوره یکساله تدوین شده است افزود: دوره عمومی یکساله برای سایر دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقه مند به تحصیل معارف اسلامی در سه شاخه جهاد اکبر با موضوع اخلاق اسلامی، رسالت الهی با موضوع تبیین وظایف دانشجوی مؤمن انقلابی و نظام اندیشه اسلامی با محوریت اندیشه اسلام ناب و شناخت جریان معارض است.

وی اظهار داشت: از آنجا که ماهیت حوزه تربیتی و هدف تربیت کادر نخبه برای انقلاب اسلامی است، به همین منظور اقدام به تشکیل کارگروههای جهادی در زمینه های اقتصادمقاومتی، روانشناسی اسلامی، دانشگاه اسلامی، هویت و جایگاه زن به منظور توانمندسازی و ایجاد یک شبکه مؤمنانه از نیروهای متخصص و متعهد در جهت تولید اندیشه و علم موردنیاز برای برپایی تمدن نوین اسلامی پرداختیم .

وی تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، کارگاه‌های مشاوره و ازدواج، سوادرسانه، جریان شناسی و نشست هایی جهت رفع شبهات اعتقادی، سیاسی و فرهنگی را از جمله فوق برنامه های این مرکز بیان کرد و افزود: این برنامه ها همزمان با تشکیل کلاس های آموزشی در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کاشان برگزار می شوند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کاشان خاطر نشان کرد: به دلیل استقبال روزافزون دانشجویان به علوم و معارف اسلامی تمامی دروس حوزه به صورت مجازی هم در فضای سایبری با آدرس اینترنتی http://el.hodat.ir ارائه می شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار