بازدید 2145
۱

پایان سرقت‌های سرهنگ قلابی

کد خبر: ۸۰۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 28 May 2018

مجرم سابقه‌دار خود را سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر معرفی می‌کرد و با کمک همدستانش دست به سرقت از طعمه‌هایش می‌زد.

به‌ گزارش همشهری، اعضای این باند اواخر فروردین امسال و با شکایت 2مرد جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

یکی از شاکیان گفت: همراه برادرم در حال عبور از خیابان بودیم که یک پراید132 مقابلمان توقف کرد. مردی از ماشین پیاده شد و با معرفی خودش به‌عنوان سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر مدعی شد که به آنها خبر رسیده 2نفر با مشخصات ما در این منطقه مواد می‌فروشند.

او سپس شروع به بازرسی بدنی ما کرد و محتویات جیب‌هایمان ازجمله 500هزار تومان پول نقدی را که همراهمان بود روی صندلی پراید ریخت. بعد هم از ما خواست چند قدم جلوتر برویم و همان موقع سوار ماشین شد و همراه همدستش که پشت فرمان نشسته بود فرار کرد.

حرف‌های شاکیان از این حکایت داشت که آنها در دام یک مأمور قلابی گرفتار شده‌اند. تحقیقات برای دستگیری این مرد و همدستانش شروع شد تا اینکه کارآگاهان با شناسایی خودروی آنها موفق به دستگیری فردی به نام اکبر شدند. او که پیش از این نیز به جرم قتل عمـد، سرقت، اخاذی و...

دستگیر و زندانی شده بود توسط شاکیان شناسایی شد و اعتراف کرد که سرقت را با همدستی دوستش به نام بابک انجام داده است.

وی گفت: من و بابک در کمپ ترک اعتیاد آشنا شدیم. در زمان سرقت‌ها من راننده بودم و بابک خودش را سرهنگ معرفی و پول‌های طعمه‌هایمان را سرقت می‌کرد.

در ادامه سرهنگ قلابی نیز دستگیر و در بازرسی مخفیگاهش تعداد زیادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

همزمان مردی به نام منصور نیز در مخفیگاه بابک دستگیر شد که در ادامه معلوم شد سارق گوشی‌قاپ است.

مأموران در بازجویی از متهمان متوجه شدند که بابک گاهی همراه همدست اولش(اکبر) و گاهی نیز به همراه همدست دومش(منصور) دست به سرقت می‌زده است.

سرهنگ داوودفرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: متهمان دستگیرشده تا‌کنون به ده‌ها سرقت اعتراف کرده‌اند و قاضی پرونده با انتشار مجوز چاپ عکس بدون پوشش چهره آنها در روزنامه‌ها از دیگر شاکیان احتمالی خواسته برای شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه يكى از دلايل اين هست كه افسران واقعى هم با لباس شخصى هم در اكثر موارد با لباس شخصى وكمى خشن متهمين رادستگير واجازه سخن گفتن هم نمى دهند در نهايت اصراركنى يك لخضه در حد دو ثانيه كارتى نشان مى دهند...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل