سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:
اینجانب در مورخ 96/11/16 اقدام به خرید خودرو صفر کیلومتر برلیانس H۳۳۰ از شرکت سایپا نموده که چند روز مانده به عید متوجه شده خودرو تصادفی بوده و گلگیر سمت راننده و سپر جلوی خودرو مجددا رنگ خورده با توجه به نزدیکی سال جدید و تعطیلی شرکت خودرو را از تهران خارج ننموده و در 97/01/07 اقدام به طرح شکایت نزد شرکت سایپا نموده که اعلام نمودند خودرو مربوط به شرکت پارس خودرو میباشد. طی تماس کارشناسان امور مشتریان اعلام نمودند خودرو را جهت بازدید بیاورم که مراجعه نموده و طی بازدید با ارائه گواهی کارشناسی گفتههای بنده را تایید نموده و حتی اعلام نمودند که خودرو را عوض میکنند، اما بعد از چند روز اعلام نموده یا ۱.۵ میلیون تومان افت قیمت یا تعویض سپر و گلگیر که بنده اعتراض نموده ولیکن مورد قبول واقع نشد علی ایحال خودرو را 97/02/05 تحویل شرکت داده و طبق گفته خودشان دو بار سپر و گلگیر را رنگ آمیزی نموده ولیکن رنگ منطبق نشده که در آخر اعلام نمودند خودرو را ببرم که به نشانه اعتراض هنوز خودرو در شرکت میباشد. طبق مدارک موجود پیمانکار تحویل مرتکب تخلف شده سئوال اینجاست
۱- آیا بنده باید تاوان اشتباه پیمانکار شرکت خودرو سازی را بدهم. چرا شرکت به تعهد خود پایبند نیست و در قبال اخذ وجه خودرو تصادفی و یا تعویض بدنه به مشتری تحویل میدهد حقوق مشتری یا مصرف کننده چی میشود. خسارت مدتی که خودرو بنده در شرکت جهت رفع عیب بوده و اینجانب را متحمل هزینه نموده چه میشود. بنده طبق مقررات درخواست تعویض خودرو را دارم، چون در اینصورت متحمل خسارت سنگینی شده و دیگر هیچگونه اعتمادی به خودرو ساز داخلی ندارم.
پاسخ:
باسلام و احترام
عطف به نامه شماره 497/113/ت مورخ 97/02/26 جاری در خصوص شکایت مخاطب محترم از شرکت پارس خودرو به اطلاع می رساند پس از پیگیری های مکرر واحد ارتباط با مشتریان crm، مشکلات خودرو ایشان رفع شده و نامبرده در تاریخ 97/02/26 با حضور در شرکت و اعلام رضایت، خودرو را تحویل گرفته که اسناد آن نیز به پیوست ارسال می شود.
حمید زاهدی
مدیر ارتباطات