بازدید 23706
۱
در پی برخی حرکات مشکوک؛

قطع احتمالی مسابقه پیامک برنامه 90 این هفته

در متن این پیام با محتواهایی متفاوت به نقل از یک طیف سیاسی تاکید شده امشب فارغ از محتوای پرسش برنامه تنها به گزینه آخر مسابقه زنده sms برنامه 90 رای دهند که این حرکت، روند طراحی شده برای برنامه امشب که قرار بوده با حضور محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با موضوعیت وضعیت آشفته این فدراسیون، حساسیت‏های فوتبالی داشته باشد را تا حدودی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
کد خبر: ۷۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۲ 04 January 2010
در پی برخی حرکات‏ مشکوک که از صبح امروز در سطح اینترنت و همچنین در پیامک‏هایی صورت پذیرفت، احتمال قطع مسابقه پیامک برنامه نود برای جلوگیری از بهره‏برداری‏های برخی گروه‏های سیاسی و دامن زدن این مسائل حاشیه‏ای به حوزه ورزش رسانه ملی، قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ از صبح امروز (دوشنبه)، انتشار برخی پیام‏های محرک و همچنین چرخش پیامک‏هایی همچون شایعات معمول در سطح کشور، باعث شد تا برنامه 90 نیز تحت‏الشعاع مسائل اخیر قرار بگیرد و ورزش نیز از لطمات درگیری‏های ماه‏‏های اخیر علی‏رغم محافظه‏کاری اهالی ورزش در امان نماند.

در متن این پیام با محتواهایی متفاوت به نقل از یک طیف سیاسی تاکید شده امشب فارغ از محتوای پرسش برنامه تنها به گزینه آخر مسابقه زنده sms برنامه 90 رای دهند که این حرکت، روند طراحی شده برای برنامه امشب که قرار بوده با حضور محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با موضوعیت وضعیت آشفته این فدراسیون، حساسیت‏های فوتبالی داشته باشد را تا حدودی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و امکان دارد این برنامه برخلاف خواست اهالی فوتبال رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد.


در همین چهارچوب با توجه به آنکه هر پرسش دو گزینه‏ای نیز دارای گزینه آخری می‏شود و تنها می‏توان برای جلوگیری، یک گزینه در نظر گرفت(!) احتمال قطع و عدم اجرای مسابقه پیامک برنامه نود این هفته وجود دارد تا از کشیدن شدن فوتبال به بطن اتفاقات اخیر پرهیز شده و بدین شکل از دامن زدن به حرکات مشکوک جلوگیری شود.

این در حالی است که برخی شنیده‏ها، منشا چنین حرکات سیاسی را کاملاً ورزشی تلقی کرده و عنوان می‏شود این اتفاق به عمد این هفته افتاده تا اظهارات و انتقادات محمد دادکان تحت‏الشعاع قرار گیرد و مردم به جای توجه به بلایی که بر سر فوتبال آمده و دلایلیش، سرگرم این ماجرا شوند و حتی به گونه‏ای تا امشب بر آتش این قضایا دمیده شود که آرزوی برخی دوستان برآورده شده و اصلاً برنامه نود با حضور رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که حرف‏های شنیدنی راجع به وضعیت تاسف برانگیز این رشته در حال حاضر دارد، اجرا نشود.

بر اساس اخبار دریافتی، احتمالاً پرسش این هفته در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال و یا فدراسیون فوتبال در دوره فعالیت جدید خود بوده که پاسخ مردم به این پرسش با اتفاقات تلخی که در مدت اخیر به وقوع پیوسته، کاملاً مشخص است و با این حربه عملاً تا پس از دیدار ایران - سنگاپور، برنامه 90 برگزار نمی‏شود که مسابقه‏ای با این محتوا داشته باشد و پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر تیم ضعیف سنگاپور نیز فضا قدری تلطیف می‏شود و شاید برخی رای‏شان تا آن موقع برگردد!

شبیه چنین اتفاقی در برنامه 30 دی ماه 1387 افتاد که تابناک به پیش‏بینی وقوع چنین راهکاری برای عدم دامن زدن به این حواشی پرداخت و در ادامه علی‏رغم رد این خبر توسط برخی مسئولان، چنین اتفاقی افتاد و در آن برنامه به دلایلی، پس از چند دقیقه مسابقه مذکور قطع شد.

علی رغم این شایعات با شروع برنامه این هفته 90، مسابقه پیامک با سه گزینه برقرار بود که زیرکی در چیدمان گزینه‏ها، قطعاً گروه وسیعی را از انتخاب گزینه آخر منصرف کرده است!

در این مسابقه، عامل تضعیف جایگاه فوتبال ایران به عنوان پرسش با سه گزینه در نظر گرفته شده بود که ضعف مدیران، ضعف مربیان و خداحافظی نسل طلایی فوتبال به ترتیب گزینه‏های اول تا سوم بود و طبیعتاً بخش اعظمی از مردم، پاسخ‏هایشان ضعف مربیان و مدیران است که در صورت قرار گرفتن یکی از این دو به عنوان گزینه سوم، ماجرا فرق می‏کرد!


مسئله‏ای که به نوعی محمد دادکان نیز مورد تایید قرار داد و عنوان کرد با توجه به آنکه هنوز 9 بازیکن اصلی تیم ملی در جام جهانی آلمان هنوز حضور دارند، گزینه سوم را غیرصحیح اعلام می‏کند تا جایی که این پرسش مطرح شود، چرا برخلاف معمول گزینه‏ها بدون ترتیب حروف الفبا چیده شده اند؟!


گفتنی است، فردوسی پور انتقادات محدود‏تری نسبت به افشین قطبی تا پیش از این برنامه داشته که شائبه گرایش و علاقمندی ویژه این مجری توانمند را به این مربی ناکام را به وجود آورده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايرانسل من انتن نداره چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید به گزینه دوم رای میدادم اما به خاطر این فضا به سومی رای دادم. دیدید که ترکوندیم.
علیرغم میل باطنی به گزینه 3 رای دادم چون نظر سنجی سبزها بود وگرنه کیست که نداند مشکل فوتبال ما کجاست ؟
سلام
نتیجه چی شد!! زیرکها به کجا رسیدند؟ ما بی شماریم!
بیش از یک میلیون به گزینه غلط رای دادند(گزینه اخر)
برای اینکه رکورد شکنی نشه زمانی که فردوسی پور اعلام کرد حالا حالا ها وقت داریم یه دفعه شد یک ربع !!!!!!!!!!!!!!!VVVVVVVVVVVVVV
اگه راست میگید عدد واقعی انتخاب گزینه آخر را اعلام کنید
15/000/000 نفر ... حداقل...
آنهایی که باید بدانند می دانند
صد رحمت به شرف شما که حداقل نظرات رو فیلتر نمی کنید...
من تازه هر کاری کردم دلیوری نشد تازه همراه اول داشتم تابی جون بابا :D نکنه من منافقم که هیچ وقت نظرامو نمیذاری
واقعا باید به اتحاد این مردم آفرین گفت که متاسفانه چشم بعضی ها بستس
فردوسی پور گفت یکساعت و اندی مونده ولی وقتی دیدن آمار گزینه 3 به 1,100,000 نفر رسید گفتند یک ربع از وقت برنامه مونده ... عجبا از این قوم!!؟؟
خيلي جالب بود .
تازه توي يه سري خبر گذاري هاي دولتي خوندم حتي اوباماي خائن ديشب طي تماس تلفني با سران كشورهاي فرانسه ، انگليس ، آلمان ، ايتاليا و ....... اونها رو به شركت در مسابقه اس ام اس برنامه 90 دعوت كرده و بعد از اتمام مسابقه و برنده شدن گزينه آخر به سلامتي هم شراب نوشيدند .
خيلي آدمهاي بي تربيتي هستن
از سدیر صیرفى نقل شده که گفت: در موقعى که حضرت امام صادق(علیه السلام) مسئله غیبت را متذکّر شدند، به قدرى ناراحت و گریان بودند که عقل از سر ما پرید و از ناله هاى هولناک آن حضرت قلب هاى ما به فغان و خروش آمد. آنگاه وقتى از حضرت، علّت ناراحتى اندوهشان سؤال شد، فرمود: «وقتى گرفتارى هاى شیعیان را در زمان غیبت ملاحظه مى کنم و مى بینم که بسیارى از آنان از دین و عقیده خودشان برگشته اند، این چنین ناراحت مى گردم و حزن و اندوه برمن غالب مى شود.
من به عنوان یک ایرانی و محب اهل بیت برای افرادی که دین خودشونو برای دنیای یک عده معلوم الحال- که تمام استکبار هم ازشون حمایت میکنه- توی یک اسمس گذاشتن و برای شیطان ارسال کردن، متاسفم. خدا به داد دل حضرت حجت(عج) برسه. اینجوری دین اسلام رو میخاید حمایت کنید. چه ایمان جالبی اگه شکمتون سیر باشه و امکانات تفریح فراهم باشه مومنید اگرم گشنتون باشه با هر کسی همراه میشید. تمام کسانی که دیشب به گزینه آخر رای دادن یقینا با نظام مخالفن و خواسته یا نا خواسته با اسلام اعلام جنگ و دشمنی کردن. (یک دانشجوی بی پول غیر مزدور جیره نخور)
پس چی شد این نظر ما جون مادرتون سانسور نکنید داریم خفه می شیم
برای مسئولین نظر مردم مهم است؟؟؟؟؟؟؟؟
طرح ابتکاری جالبی برای حضور جنبش سبز بود.در ضمن اطلاع رسانی جنبش سبز به ویژه در شهرستانها نشان از حضور پررنگ آنها در صحنه دارد.
خدا رو شکر معنی بیشمار رو فهمیدیم!
.......!n!^n!^n!^n!^n!^n
البته این n به کدوم بینهایت میل میکنه خدامیدونه!
بینهایت توهم!
به اونی که گفته 15/000/000 باید بگم سرت و کردی توی برف و هیچی رو نمیبینی
بر فرض توی کل ایران یه میلیون نفر توی مسابقه آزادانه و راحت رای دادند و انتخاب کردند گزینه سوم یعنی طرفداری از جنبش سبز رو ولی چند روز قبل که همه دیدند میلیونها نفر در ایران از این سبزها اعلام انزجار کردند و از اونها اعلام تنفر کردند اون هم نه به صورت راحت زدن یک پیام اومدن و ساعت ها در خیابان راهپیمایی کردند حالا آیا این رای گیری راحت و آزاد در مقابل اون جمعیت محاسبه میشه.
ما چند نفر بودیم که به گزینه اخر رای دادیم اما هیچ کدوم نرسیدن این مشکوک نیست؟
به نظرمن بیش از 2 میلیون بود
خیلی ها هم از این ترسیدن که به جرم منافق دستگیرشون کنند واسه همین پیامک نزدند
در جواب به کسی که میگه ما کمتر از 10% هستیم. ما کمتر از 10% نیستیم ما بالای 75% هستیم. شما کمتر از 5% هستید. جالبه آنقدر سواد ندارید که بدانید در یک نمونه آماری لازم نیست که از تمام جامعه آمار گرفته شود.
بابا عجب توهمي داره اين دوستمون 15ميليون توصيه ميكنم يك مقدار شبها زودتر بخوابي به اين توهمات دچار نشين
63 درصدتون کجا رفت . حالا دیدید 75 در صد مارا؟
چرا ما با عنواع کوشی ها همراه اول و ایرانسل فرستادیم (کزینه 3*) نرفت.......تنها من نیمیگم تمام مردم آذربایجان می کن
چرا پيامك هاي تراختور رو قولوپ ميندازيد بالا!!!!!!!!!!!!!
از برنامه 90 ودستندرکاران خصوصا عادل فردوسی پور تشکر دارم امیدوارم موفق باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی