بازدید 24755

لاست ایرانی ساخته می شود

کد خبر: ۷۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۴ 04 January 2010
معاون سيماي جمهوري اسلامي با اشاره به اينکه پخش سريال گمشدگان (LOST) جزو سياست هاي رسانه ملي نيست، از ساخت سريالي با استفاده ايده هاي سريال هاي گمشدگان و فرار از زندان خبر داد.

"مرتضي ميرباقري" در گفت و گو با ايرنا با اعلام اين خبر افزود: حدود 20 قسمت اين سريال به سيما ارسال شده و به تصويب نيز رسيده و جزو سريال هاي چند ده قسمتي سال هاي آينده تلويزيون خواهد بود.

پيشتر مدير عامل موسسه پرده نقره اي از پايان مراحل فني و نهايي پالايش 24 قسمت مجموعه گمشدگان (LOST) خبر داده بود.

معاون سيما در اين خصوص خاطر نشان کرد: رسانه ملي قصد دارد با استفاده از ايده هاي خوبي که در اين سريال وجود دارد، سريال هاي بومي را در اين زمينه توليد کند، يعني از ظرفيت هاي خود براي ساخت آثاري که با فرهنگ، دين و آيين ما همخواني دارد، بهره گيرد.

وي ادامه داد: صدا و سيما ظرفيت هاي دوبله و پالايشي خود را براي معرفي سريال هايي چون گمشدگان و فرار از زندان قرار نمي دهد.

ميرباقري همچنين درباره خريد و پخش فيلم هاي سينمايي، گفت: فکر نمي کنم فيلم سينمايي در بازار ايران وجود داشته باشد که با يک فاصله زماني از تلويزيون پخش نشده باشد و ما از همه فيلم هاي سينمايي استفاده مي کنيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
عجب ......... حالا کی جک رو بازی میکنه حتما به جای سقوط از هواپیما از دوچرخه سقوط میکنن اول هم وسط بلوار تو ناکجا آباد ....
خبر خيلي خنده داري بود. ""لاست ایرانی ساخته می شود"". اميدوارم به اندازه ساير سريال هاي پليسي و ماجرايي قبلي مثل "کلانتر" قوي و جذاب باشه.!!!!!
"صدا و سيما ظرفيت هاي دوبله و پالايشي خود را براي معرفي سريال هايي چون گمشدگان و فرار از زندان قرار نمي دهد."""
همه سريال ها را ديدن ديگه نياز به ديدن شکل پالايش شده اش(سانسور شده) نيست.
لطفا پیشنهاد بدید در برابر حمله های رسانه ای غرب، نسخه بومی 24 هم ساخته بشه !
شخصیت اصلی این فیلم که فردی فاسد، معتاد و بسیار خشن هست و اعمال غیر انسانی انجام میده، در هر قسمت امریکا رو به تنهایی از حملات تروریستی نجات میده، در چند حمله تروریست ها رو به ایران ربط دادن !
ما هم میتونیم فیلم اینطوری بسازیم و اهداف اونها رو مشخص کنیم، ولی شخصیت اول فیلم رو با بهره گیری از فرهنگ والای خودمون و انسان دوستیمون نمایش بدیم
با تشکر
فیلم سگ کشی پخش شده ؟ فیلم ما همه خوابیم پخش شده ؟ مارمولک پخش شده ؟ .....
ای کاش در مردم سالاری و اخترام به حقوق شهروندی هم مقلد آنها بودیم!!!
خدا به خير كنه. اينا سريال‌هاي خودشون رو هم نمي تونن بسازن، حالا مي‌خوان لاست بسازن.
خيلي تفريح كردم
خوب ما تقلید سریالهای خارجی را با کیفیت عالی شروع کردیم تبریک به مردم ایران که وقتشان با این سریالها تنها به بطالت می گذرد:
1- پرستاران ایرانی
2- آتشنشانهای ایرانی
3- سریال ترکیه ورژن ایرانی
خداییش چند نفر این سریالهای ایرانی را دیده اند و نسبت به کیفیتش راضی هستند؟
باز کپی کردن
هه هه، پالایش؟
شما هم با این تیتر زدنتون! یک ساعت دارم فکر میکنم لاست ایرانی دیگه چیه؟؟!!
بابا جون مادرتون بي خيال اين سريال شين !!! لاست اونم تو صدا سيما !!! آخرش همه ميفهمن كه اينا تو جزيره خواهر و برادر هستن يا اينكه ماكزيمم ديگه دختر خاله و پسر خاله .شما همون كبرا 11 و پرستاران رو نشون ميدين بسه !!!
ساختن لاست ایرانی مثل حرکت کردن با سرعت نوره ...........در ضمن لاست ابرانی ها نمیتونه اصلان سریال باشه چون تو ایران هر هواپیما که سقوط می کنه بلا استثنا همه سرنشیناش می میرند .......اگه ایران بخواد لاست بسازه بجای صدا و سیما وزارت بهشت زهرا باید از اون حمایت کنه.........lol
با تشکر از تلاش شما . مسئولین محترم که تصمیم گرفتند سریال لاست و فرار از زندان رو بسازند خوب دیگه سریال 24 رو هم مد نظر بگیرند به نظر شما اشکال داره ؟حیف توانایی های خودمون رو نادیده بگیریم !!!!!!!
از حالا معلومه چي از آب در مياد البته قصد پيش داوري ندارم ولي ما هم با اين صدا و سيما بزرگ شديم. از اوشين تا امروز راه زيادي طي شده و لي ...
چه جکی بشه اون سریال
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان