بازدید 4610
۵

مهلت ۱۰ روزه سازمان‌ها برای انتشار دریافتی مدیران

کد خبر: ۷۹۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 11 May 2018

رییس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: سازمان ها برای اجرای مقدمات انتشار دریافتی مدیران ۱۰ روز فرصت دارند.

به گزارش مهر، بر اساس بخشنامه رییس سازمان اداری و استخدامی، دستگاه های اجرایی مکلف شدند ظرف ۱۰ روز اقدامات اولیه برای اعلام پرداختی در دستگاه خود را انجام داده تا با مصوبه هیات دولت، نحوه دسترسی دستگاه های نظارتی و عموم مردم به اطلاعات دریافتی مدیران مشخص شود.

جمشید انصاری در بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی مهلت ۱۰ روزه برای دستگاه های اجرای تعیین کرد تا نماینده تام الاختیار آنها برای اخذ نام کاربری و شناسه عبور سامانه مشخص شود تا قالب اطلاعات کلیه اقلام پرداختی را از سامانه مذکور دریافت کنند.

همچنین نحوه دسترسی دستگاه های نظارتی و عموم مردم به اطلاعات پرداختی به مدیران، پس از طی دوره آزمایشی و انجام اصلاحات احتمالی با مصوبه هیئت دولت مشخص خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حقوق را چک کردید کافی نیست مثلا شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به مدیریت قنبری مدیران را مدام به ماموریت داخلی و خارجی می فرستد اردوهای کوهنوردی تمام سال گذشته که عموما هم ختم نور چشمی ها بود و این تفریح روز تعطیل با اضافه کار دو برابر و ناهار مجانی همراه بود باشگاه تنیس برای مدیران به مبلغ 40 پنجاه میلیون قرار داد بست برای مدیران تنیس و دوچرخه خرید تفریحات استخر حتی در ماموریت به هزینه شرکت ادامه دارد اتومبیل هیوندا اقایان را تا در منزل نی برد و می آورد و حتی گاه فرزندان آنها و خرید منزل ... یک بی سابقه رییس مرکز جنوب است و اراک که فاتحه حیف اموال در پایلوت هاست بعد ادعای ساخت کاتالیست پلیمری و متانول و .. دارد که تا حال 4 بار برای اولین بار راه اندازی و به خودشان و دوستان جایزه دادندپستها را بین خود تقسیم تکنسین را مدیر آبدارچی را تکنسین کردند و شرکت را ویرانه ساختند این حیف اموال را کجا اصلاح می کنید اینها از شرکت ها رشوه می گیرند و ...
ببینیم ! ۱۰ روز ، ۱۰ هفته، ۱۰ ماه، .....
خدایش شایسته نیست یک مدیر معمولی در انرژی اتمی 10 تومن حقوق بگیره و کارشناس خوب 2 تومن.
این کار خوبه به شرطی که بگن اقایون چند تا شغل دارند و دریافتیهاشون قبل کسورات چقدر هست.
با توجه به اینکه دولت از سهامدارن مخابرات است امیدوارم این موضوع شامل مخابرات هم باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار