بازدید 17385

دستگیری چهار عضو گروهک مارکسیستی

کد خبر: ۷۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۳ 03 January 2010
مقامات وزارت اطلاعات امروز در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کردند که سلطنت طلبان و خارج نشینان عامل اصلی اغتشاشات در روز عاشورا بوده اند که برخی از عوامل آنان دستگیر شده اند.

به گزارش مهر محمد کریمی راد با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که با حضور قائم مقام و معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات برگزارشد، تصریح کرد: دراین جلسه اغتشاشات اخیر ریشه یابی و واکاوی شد و مقامات امنیتی به سئوالات نمایندگان پاسخ دادند.

نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه مقامات امنیتی در نشست با کمیسیون امنیت ملی مستندات بیشتری در رابطه با اغتشاشات اخیر ارائه دادند، خاطرنشان کرد: به گفته مسئولان امنیتی سلطنت طلبان و خارج نشینان عامل اصلی اغتشاشات در روز عاشورا بوده اند که برخی از عوامل آنان دستگیر شده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: در بین سرکردگان عوامل اغتشاشات عاشورا که توسط ماموران دستگیر شده اند 4 عضو گروهک مارکسیستی حضور دارند و علاوه بر اینکه تعدادی نیز از بهائیان در فتنه های اخیر نقش داشته اند.

وی همچنین به نقش گروهک تروریستی منافقین دراغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: به گفته مقامات امنیتی تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات روز عاشورای تهران بازداشت شده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
یعنی تو کل کشور این همه سلطنت طلب و مارکسیست و مجاهد خلق و بهایی و ... داریم. بپس فاتحه همه ما خونده س
راستی عوامل حمله به کوی دانشگاه و جاهای دیگر چطور آنها شناسایی شده اند. چطور عوامل اینور دوروزه دستگیر میشوند ولی دیگران اصلا معلوم نمیشود کی هستند.
عجیبه که هیچکس رو از قلم نیانداخته اند. واقعا این گروهها اینقدر با هم متحد و هماهنگ شده اند؟ نمی خواهید لااقل برخی از ریشه های داخلی این عوامل را هم بازگو یا لااقل شناسایی کنید؟
زنده باد اسلام ناب محمدی(ص)
هواداران انها که در بعضی از مناطق تهران هستند وتوسط مردم شناسایی شده اند را دستگیر کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس