بازدید 4047

هزینه200میلیونی قضاوت داوران ژاپنی دردربی ایرانی آسیا!

کد خبر: ۷۹۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 09 May 2018

رئیس اسبق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران مدعی شد قضاوت تیم ژاپنی در بازی حساس دو تیم ایرانی لیگ قهرمانان حدود 200 میلیون تومان هزینه داشته است!

به گزارش تابناک ورزشی، حسین عسگری در این رابطه گفت: برای AFC خیلی راحت‌تر و کم هزینه‌تر بود که داوران عراقی این بازی دو تیم ایرانی را قضاوت می‌کردند و در نهایت فقط 500 دلار هزینه هواپیما و سفر داوران ع راقی به ایران را می‌داد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری از ژاپن را برای این بازی انتخاب کرد که سفر آنها به ایران حدود 200 میلیون تومان هزینه برمی‌دارد زیرا بلیت بیزینس کلاس هواپیما از استرالیا و ژاپن به ایران حدود 5-4 هزار دلار است. متاسفانه بازیکنان ما فقط به تصمیمات داور معترض می‌شدند آن هم تصمیماتی که به وضوح اعلام شده بود حتی برای یک اوت دستی هم به داور اعتراض می‌کردند.

درمورد نحوه قضاوت داور ژاپنی در بازی استقلال و ذوب اهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها و همچنین کارشناسان داوری اطلاعات غلطی درمورد داور ژاپنی به مردم و فوتبال‌دوستان ارائه کردند. گزارشگر بازی اعلام کرد این داور به تازگی داور الیت شده است. در حالی که این داور 5 سال است که داور الیت آسیا است و بیشتر از سه سال است که الیت A آسیا است و لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می‌کند. من خودم چندین مرتبه ناظر داوری او در لیگ قهرمانان آ‌سیا بودم. در آخرین بازی که من ناظر او بودم مسابقه السد قطر و نسفقارشی  ازبکستان برگزار شد اما متاسفانه برخی با ارائه اطلاعات غلط به مردم و فوتبال دوستان باعث ایجاد تنش و تشنج در اهالی فوتبال می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم