بازدید 6016

مشایی: سخنگو نیستم ولی پاسخگو هستم

اسفنديار رحيم‌مشايي در حاشيه مراسم توديع و معارفه‌ معاون سياسي دفتر رييس‌جمهور در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايسنا در مورد سخنگويان دولت و اين‌كه وي يكي از سخنگويان دولت است يا نه؟ اظهار كرد: من سخنگو نيستم ولي آقاي رييس‌جمهور به من فرمودند شما با توجه به اشرافي كه به حوزه‌هاي مختلف در ارتباط با دولت داريد، مي‌توانيد به سوالات جواب دهيد.
کد خبر: ۷۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۴ 03 January 2010
رييس دفتر رييس‌جمهور در واكنش به راي نمايندگان مجلس بر عدم استرداد لايحه‌ هدفمند كردن يارانه‌ها با تاكيد بر اين‌كه " دولت بايد طبق مقررات عمل كند" در عين حال گفت: البته اجراي اين لايحه به اين‌گونه كار بسيار سختي است و حجم بالايي از موفقيت دولت را در اين ارتباط كم مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران اسفنديار رحيم‌مشايي در حاشيه مراسم توديع و معارفه‌ معاون سياسي دفتر رييس‌جمهور در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايسنا در مورد سخنگويان دولت و اين‌كه وي يكي از سخنگويان دولت است يا نه؟ اظهار كرد: من سخنگو نيستم ولي آقاي رييس‌جمهور به من فرمودند شما با توجه به اشرافي كه به حوزه‌هاي مختلف در ارتباط با دولت داريد، مي‌توانيد به سوالات جواب دهيد.

وي بار ديگر تاكيد كرد: سخنگو نيستم، در مقام پاسخگويي در صورت لزوم به سوالات جواب مي‌دهم ولي سخنگو نيستم.

وي همچنين اظهار كرد: تصور مي‌كنم حداكثر تا يك هفته ديگر سخنگويان دولت معرفي خواهند شد.

رييس دفتر رييس‌جمهور بار ديگر در پاسخ به سوالي در ارتباط با لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها و راي نمايندگان مجلس در اين ارتباط گفت: وقتي دولت لايحه‌اي را به مجلس مي‌دهد در واقع اعلام مي‌كند كه بر اين اساس مي‌تواند اين لايحه را اجرا كند، وقتي اين لايحه در مجلس تغيير مي‌كند و دولت مي‌گويد با اين تغييرات اجراي اين لايحه شدني نيست يا اجراي به نحو مطلوب نخواهد بود، اگر مجلس اين استدلال دولت را نپذيرد، دولت تقاضاي استرداد لايحه را مي‌كند و منطق اين است كه اين استرداد پذيرفته شود. البته راي نمايندگان مجلس نيز محترم است ولي آ‌ن‌ها اين درخواست دولت را نپذيرفتند.

وي گفت: با اين امر تضمين موفقيت كار دشوار مي‌شود و اجراي لايحه كار سختي است. البته تلاش اين است كه به نفع مردم عمل شود، كار دولت سخت مي‌شود و تمام كساني كه در كار اجرا هستند اجراي آن را دشوار مي‌دانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل