بازدید 9909
۱
گزارش بازار سکه، طلا و ارز؛

خیز سکه برای فتح کانال ۲ میلیون تومانی/ کاهش نرخ یورو و پوند در کنار ثبات دلار

بازار سکه تهران در حالی پس از یک روز وقفه بدلیل تعطیلی رسمی، فعالیت پایان هفته خود را آغاز کرد که، خبرهای رسیده از بازار آزاد سکه، حکایت از ادامه روند افزایشی نرخ انواع سکه برای ششمین روز پیاپی دارد. این در حالی است که بازار جهانی فلزات گران بها، در معاملات امروز نیز همانند روز قبل، افزایش بهای طلا را نشان می دهد.
کد خبر: ۷۹۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 03 May 2018

خیز سکه برای فتح کانال 2 میلیون تومانی/بازار سکه تهران در حالی پس از یک روز وقفه بدلیل تعطیلی رسمی، فعالیت پایان هفته خود را آغاز کرد که، خبرهای رسیده از بازار آزاد سکه، حکایت از ادامه روند افزایشی نرخ انواع سکه برای ششمین روز پیاپی دارد.

به گزارش خبرنگار تابناک اقتصادی، نرخ فروش نقدی انواع سکه در بازار امروز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه 97، با افزایش نسبت به روز سه شنبه همراه شده است. بر اساس این گزارش، قیمت هر سکه تمام طرح قدیم تا لحظه انتشار این خبر، با رشد 90 هزار تومانی نسبت به پایان روز سه شنبه، به نرخ یک میلیون و 875 هزار تومانر رسیده است. همچنین هر سکه تمام طرح جدید در بازار آزاد امروز، یک میلیون و 960 هزار تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به قیمت پایانی دو روز قبل، 60 هزار تومان گران تر می باشد. این در حالی است که نرخ این سکه در ساعاتی به یک قدمی کانال دو میلیون تومانی یعنی رقم یک میلیون و 980 هزار تومان هم رسید. هر نیم سکه بهار آزادی نیز تا این لحظه با افزایش 55 هزار تومانی به رقم فروش 960 هزار تومان رسیده است و هر ربع سکه بهار آزادی نیز 570 هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به نرخ پایانی روز سه شنبه، 19 هزار گران تر شده است. هر سکه یک گرمی نیز بر خلاف افزایش های اندک روزهای قبل، در بازار امروز با رشد 13 هزار و 500 تومانی به قیمت فروش 370 هزار تومان رسیده است.

خیز سکه برای فتح کانال 2 میلیون تومانی/

طلای جهانی به مسیر افزایشی خود ادامه داد

بازار جهانی فلزات گران بها، در معاملات امروز نیز همانند روز قبل، افزایش بهای طلا را نشان می دهد. روز گذشته پس از آنکه قیمت طلا به کمترین میزان 4 ماه گذشته رسیده بود، مسیر افزایشی خود را طی کرد. افزایش طلا متأثر از آن بود که ارزش دلار پس از افزایش‌های روز گذشته، در مسیر ثبات بوده است. بر اساس این گزارش تا لحظه انتشار خبر، هر اونس طلا با افزایش 10 دلار و 55 سنت به سطح 1316 دلار و 49 سنت رسیده است. این در حالی است که نرخ این فلز گران بها در دقایقی از بازار تا سطح 1318 دلار پیش رفته بود. همچنین هر اونس نقره با افزایش اندک 14 سنت به رقم 16 دلار و 58 سنت رسیده است. هر اونس پلاتین نیز با 8 دلار افزایش به قیمت 906 دلار و 10 سنت فروخته می شود و هر اونس پالادیوم در بازار جهانی امروز، با 7 دلار و 80 سنت افزایش به سطح 965 دلار و 55 سنت رسیده است. 

عقب نشینی نرخ ۲۷ ارز در ایستگاه بانک مرکزی

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

همچنین هر پوند انگلیس با ۶۹۰ ریال کاهش نسبت به روز سه شنبه ۵۷ هزار و ۱۰۸ ریال و هر یورو نیز با ۳۸۹ ریال افت در مدت مشابه ۵۰ هزار و ۳۳۵ ریال ارزشگذاری شد.

خیز سکه برای فتح کانال ۲ میلیون تومانی/ کاهش نرخ یورو و پوند در کنار ثبات دلار

خیز سکه برای فتح کانال ۲ میلیون تومانی/ کاهش نرخ یورو و پوند در کنار ثبات دلار

براین اساس هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۱۲۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۲۴ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۱۸۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۵۷ ریال، روپیه هند ۶۳۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۷۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۳۲۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۳۰۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۶۸۸ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۳۲۰ ریال، لیر ترکیه ۱۰ هزار و ۵۹ ریال، روبل روسیه ۶۵۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۴۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۵۹۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۵۰۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۶۶ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۹ هزار و ۲۴۵ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۹۱ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۱۲۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۹۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲هزار و ۵۶۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۶۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۷۵ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۶۹۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۸۴۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۱۹ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال ارزشگذاری شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
حبابه تابناك جان هنوز نفهميدي !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس