بازدید 54244
آخرین تحولات خاورمیانه؛

چهار نشانه جنگ قریب الوقوع در خاورمیانه/اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان/تکذیب ادعاهای مغرب علیه ایران از سوی «جبهه پولیساریو»/اعلام عربستان به عنوان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی

اعلام عربستان به عنوان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی، اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان، تشدید جنگ لفظی میان محمود عباس و نتانیاهو و تکذیب ادعاهای مغرب علیه ایران از سوی «جبهه پولیساریو»، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به چهار نشانه جنگ قریب الوقوع در خاورمیانه نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۷۹۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 03 May 2018

اعلام عربستان به عنوان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی، اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان، تشدید جنگ لفظی میان محمود عباس و نتانیاهو و تکذیب ادعاهای مغرب علیه ایران از سوی «جبهه پولیساریو»، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به چهار نشانه جنگ قریب الوقوع در خاورمیانه نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ تحلیلگر مشهور جهان عرب با اشاره به چهار نشانه ای که احتمال جنگ در خاورمیانه را افزایش می‌دهد؛ اعلام کرد: اگر جنگی رخ دهد اسرائیل سرنوشتی مشابه آلمان در جنگ های اول و دوم جهانی خواهد داشت.

عبدالباری عطوان در مطلبی درباره افزایش بحران در خاورمیانه آورده است: چهار نشانه وجود دارد که احتمال جنگ ایران ـ اسرائیل را تقویت می کند و مهمترین آن قطع رابطه مغرب با تهران و اخراج سفیرش ناگهانی است.

وی با اشاره به نمایش مضحک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران از آن به عنوان مقدمه ای برای به راه انداختن جنگ ضد ایران خواه ضد پایگاه هایش در سوریه یا در عمق ایران و جمع کردن کشورهای عربی و اروپایی در کنار آمریکا یاد کرده و نوشته است: تحرکاتی در خاورمیانه در حال وقوع است که احتمال رویارویی نظامی بزرگ را تقویت می کند که از جمله آنها می توان به اظهارنظر یک مسئول آمریکایی به شبکه ان بی سی مبنی بر اینکه اسرائیل آماده رویارویی نظامی با ایران می شود و اینکه اسرائیل به دنبال حمایت واشنگتن است و احتمالا جنگ ایران و اسرائیل در سوریه باشد. ما که رسانه های آمریکایی به طور خاص و غربی را می شناسیم باید این موارد را جدی بگیریم.

عطوان می نویسد: دوم؛ اینکه مغرب روابط خود با ایران را قطع کرده و چه بسا این مقدمه ای برای اقدام دیگر کشورهای متحد واشنگتن برای گام های مشابه باشد، به ویژه که کشورهای حوزه خلیج فارس به محض اعلام آن از این موضع گیری استقبال کردند؛ هر چند سعدالدین العثمانی نخست وزیر مغرب آن را صرفا تصمیم مغربی دانسته، زمان اعلام آن مورد توجه است و نمی تواند از روند تحولات منطقه جدا باشد.

این تحلیلگر جهان عرب افزود: نشانه سوم این است که نجیب ساویرس میلیادر مصری نیمی از ثروت خود را تبدیل به طلا کرده است و گفته که طلا ملجا امن عامه مردم در زمان بحران هاست. آنچه ساویرس نگفته این است که تاجران و بازرگانان و سرمایه داران همانند پرندگان و حیواناتی که طوفان و زلزله های را قبل از وقوع آن احساس می کنند، هستند و معمولا احتمالات آنها درباره جنگ درست است. ساویرس همانند تاجران معمولی نیست و روابطش با سیاستمداران جهان عرب زیاد است، وگرنه چرا خبرگزاری مانند بلومبرگ مواضع وی را در این زمان انتقال داده است.

عطوان می نویسد: چهارمین نشانه، درخواست پمپئو وزیر خارجه جدید آمریکا از کشورهای حوزه خلیج فارس است که اختلافات خود را کنار بگذارند و بر روی خطر ایران تمرکز کنند. محمد بن سلمان هم اعلام کرده که موضوع فلسطین در اولویت عربستان نیست و اولویت کنونی مقابله با نفوذ ایران در منطقه است.

۴ نشانه جنگ قریب الوقوع در خاورمیانه/اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان/تکذیب ادعاهای مغرب علیه ایران از سوی «جبهه پولیساریو»/اعلام عربستان به عنوان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی

وی در ادامه نوشت: احساس جاری در اروپا نگرانی از موفقیت نتانیاهو در کشاندن منطقه و آمریکا به سوی جنگ است و اینکه شراره خروج آمریکا از برجام باشد و این عدم همراهی با نمایش نتانیاهو را تفسیر می کند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سکوت کرده است و درباره حملات اسرائیل به پایگاه نظامی حماه و ادعاهای نتانیاهو درباره برجام موضعی اتخاذ نکرده است. پرسش این است که واکنش به این اهانت های اسرائیل به روسیه و متحدانش چیست؟

این تحلیلگر عرب بیان کرد: نتانیاهو دروغگوی حرفه ای و قهار در جعل و اقدامات تحریک آمیز است. وی جنگی را برنده نشده و صلحی به دست نیاورده و اتهامات فساد به گردنش نزدیک شده است؛ اما دروغگوهایی مانند وی مورد قبول رئیس جمهور کنونی آمریکا و سیستم نظامی آن که با دیکته های اسرائیل وارد جنگ می شوند، است. ما خواستار جنگ به ویژه در منطقه ما که مردم آن فرصت نفس کشیدن نداشته اند، نیستیم؛ اما اگر رخ دهد چه بسا آخرین جنگها در حال حاضر باشد، زیرا اسرائیل این بار از آن سالم بیرون نمی آید، مشابه آنچه برای آلمان در جنگهای جهانی اول و دوم رخ داد.

عربستان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی

مرکز بین المللی پژوهش های صلح استکهلم در سوئد اعلام کرد، با افزایش هزینه های نظامی جهان در سال گذشته از زمان جنگ سرد، عربستان پس از آمریکا وچین، مقام سوم هزینه های نظامی در جهان را داراست.

شبکه قطری الجزیره روز چهارشنبه به نقل از مرکز پژوهش های صلح استکهلم اعلام کرد که عربستان سال گذشته 69.4 میلیارد دلار برای ارتش خود هزینه کرده است.

این مرکز، هزینه های نظامی جهان را 1.73 تریلیون دلار در سال 2017 با افزایشی بالغ بر 1.1 درصد در مقایسه با سال گذشته ارزیابی کرد.

۴ نشانه جنگ قریب الوقوع در خاورمیانه/اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان/تکذیب ادعاهای مغرب علیه ایران از سوی «جبهه پولیساریو»/اعلام عربستان به عنوان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی

آمریکا بدون تغییر سالانه همچنان در صدر فهرست بالاترین هزینه نظامی به ارزش 610 میلیارد دلار قرار دارد که این میزان بیش از یک سوم هزینه های نظامی جهان است.

بر اساس گزارش مرکز مذکور، چین در مقام دوم هزینه های جهان با 228 ملیارد دلار قرار دارد وسهم این کشور از هزینه های جهانی از سال 2008، 13 درصد افزایش یافته است.

عربستان با هزینه نظامی بالغ بر 69.4 میلیارد دلار در سال 2017، جایگزین روسیه شده و مقام سوم را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان

چهار حزب جمهوری خواه خلق، نیک، سعادت و دموکرات ترکیه برای شکست دادن دولت و حزب حاکم کنونی متحد شدند.

سند ائتلاف و اتحاد این احزاب که همگی از منتقدان جدی دولت کنونی و حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه محسوب می شوند، عصر امروز از سوی رهبران این تشکل های سیاسی در آنکارا امضا می شود.

توافق برای ائتلاف بین این احزاب پس از مذاکرات فشرده و مستمر که طی دو هفته اخیر جریان داشته، حاصل شده و بیانیه رسمی این ائتلاف فردا اعلام و منتشر می شود.

احزاب حاضر در این ائتلاف، که «ملت» و یا «دموکراسی» نام خواهد داشت، به صورت مشترک در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس ـ که کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود ـ همکاری خواهند کرد.

بر اساس این ائتلاف، هر چهار حزب در انتخابات مجلس به صورت مشترک و ائتلافی حرکت و اقدام خواهند کرد و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز، هر یک از این چهار حزب نامزد خاص خود را خواهد داشت.

۴ نشانه جنگ قریب الوقوع در خاورمیانه/اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان/تکذیب ادعاهای مغرب علیه ایران از سوی «جبهه پولیساریو»/اعلام عربستان به عنوان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی

این احزاب باید تا چهار روز دیگر سند امضا شده ائتلاف حزبی خود را به شورای عالی انتخابات ترکیه ارائه کنند.

بر اساس سیاست های تعیین و اعلام شده توسط رهبران این چهار حزب، این ائتلاف در مقابل ائتلاف «جمهور» قرار خواهد گرفت که توسط حزب حاکم عدالت و توسعه به رهبری رجب طیب اردوغان و حرکت ملی به رهبری دولت باغچه لی تشکیل شده است.

همچنین در ادامه ائتلاف حزبی قرار است، مصطفی دستیجی رهبر حزب اتحاد بزرگ ترکیه به ائتلاف جمهور دولت و حزب حاکم این کشور بپیوندد.

تصمیم دو هفته پیش رئیس جمهوری ترکیه مبنی بر برگزاری انتخابات زودهنگام مجلس و ریاست جمهوری در 24 ژوئن سال جاری میلادی (سوم تیرماه 1397) به تحرکات احزاب در ساماندهی تشکل و ائتلاف حزبی منجر شد.

تشدید جنگ لفظی میان محمود عباس و نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در واکنش به اظهارات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره افسانه هولوکاست اعلام کرد: به نظر می رسد، کسی که روزی منکر هولوکاست بوده، همواره به انکار آن خواهد پرداخت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: از جامعه جهانی می خواهم تا اظهارات یهودی ستیزانه عباس را محکوم کنند.

۴ نشانه جنگ قریب الوقوع در خاورمیانه/اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان/تکذیب ادعاهای مغرب علیه ایران از سوی «جبهه پولیساریو»/اعلام عربستان به عنوان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی

گفتنی است، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر در سخنانی اعلام کرده بود، آزار و اذیت یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم نه به دلیل مسائل دینی یا یهودی ستیزی، بلکه به دلیل فعالیت های آن ها در قرض دادن پول و مشکلات مرتبط با آن بوده است.

تکذیب ادعاهای مغرب علیه ایران از سوی «جبهه پولیساریو»

«جبهه پولیساریو»، اتهام دولت «مغرب» (مراکش) به این جبهه و ایران درباره کمک تهران به این سازمان را رد کرد و خواستار ارائه مدرک برای این اتهام شد.

جبهه پولیساریو روز چهارشنبه با رد ادعای «رباط»، اعلام کرد که «ادعای مغرب بی‌اساس و بی‌سند است و دولت مغرب اگر می‌تواند برای آن سند ارائه کند».

به گفته این جبهه «ارتش مردمی برای جنگ آزادسازی ملی صرفا بر کادر نیروی خود از صحرا[ی غربی] متکی بود و در طول مبارزه مسلحانه با اشغالگران مغربی از هیچ گروه نظامی خارجی -هر کس که باشد- کمک نگرفت»... «این جنجال، تکمیل حملات دیوانه‌واری است که رژیم مغرب آغاز کرده و حریم جبهه و توافق آتش‌بس در صحرای غربی را نقض کرده است...».

جبهه پولیساریو در بیانیه خود آورده است، «این ادعای جدید، صرفا گامی تحریک‌آمیز است که مغرب برای تقویت جایگاهش در چهارچوب تغییرات منطقه‌ای و بین‌المللی برداشت و هدفش تلاش برای حفظ خود از اثرات قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان است به ویژه درباره موعد شش ماهی که مثل شمشیر بالای گردن اشغالگران قرار گرفته تا مذاکرات مستقیم طرفین منازعه زیر نظر سازمان ملل مستقیم آغاز شود».

جبهه پولیساریو سازمانی در صحرای غربی بین مغرب و موریتانی است. در زمان استعمار اسپانیا بر این منطقه با آن مبارزه کرده و بعد از خروج اسپانیا در سال 1976، با تقسیم منطقه میان موریتانی و مغرب مخالفت کرد.

این جبهه با تشکیل جمهوری دموکراتیک عربی صحرا، خواستار حکومت بر صحرای غربی است؛ صحرایی که بیشتر آن تحت کنترل دولت مغرب است. اتحادیه آفریقا موجودیت جمهوری عربی صحرا را پذیرفته و همین امر برای سال ها سبب خروج مغرب از اتحادیه آفریقا شده بود.

روز سه‌شنبه (11 اردیبهشت) مغرب با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع روابط دیپلماتیک خود با ایران خبر داد و گفت: سفارت ایران در رباط را می‌بندد و سفیر خود از تهران را خارج می‌کند. مغرب مدعی شد که علت این اقدام، حمایت تهران از جبهه پولیساریو از طریق حزب‌الله لبنان است؛ امری که هم ایران و هم حزب‌الله آن را رد کردند.

عربستان، امارات و قطر بلافاصله از این اقدام مغرب علیه ایران حمایت کردند. عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان مدعی شد که این اقدام قطر، نمونه‌ای از دخالت‌های ایران در امور کشورهای عربی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۲۳۱
كربلا كربلا ماداريم ميائيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
کربلا هیچ خبری نیست، همین جا بمون میان سراغت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
کربلا هیچ خبری نیست، همین جا بمون میان سراغت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
تو اربعین برو
اسمعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
بروید بروید...لطفا در رو هم پشت سر خودتون ببندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
از لفظ من استفاده کن. عادتتون شده که همیشه از جانب ملت تصمیم میگیرید ؟؟
حسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
برو خدا پشت وپناهت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
جون مادرت برو رفیقاتم ببر من خودم اسفند دود میکنم واستون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اگر هم نیاییم یاروم میایه دلداروم میایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
خیلیها این شعارها را دادند و از تهران تکان نخوردند و یا از اروپا و آمریکا شعار میدادند, دمشون گرم.تو هم از همونهایی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
مراکش مراکش ما داریم می آییم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
به سن و سالت این حرفها نمیخوره. جنگ و بدبختی ندیدی نمیدونی چه مصیبته. فکر نکنی مقل فیلمهای دفاع مقدسه که از تلویزیون دیدی. پس زیادی شور ورت نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اولین نفری که فرار میکنه خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
من میدونم هممون اخرش میمیریم
ساندیس خور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
التماس دعا برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
یه جوری نظر میدند بعضی ها انگار ما می خواهیم جنگ راه بیاندازیم. ما فقط از خودمان دفاع می
کنیم . اگر ترس شما ها از دشمن و جنگ نبود کسی جرات نمی کرد حرفشو بزنه چه برسه به اینکه عمل کنه.دفاع وظیفه ماست
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
برو بسلامت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
من ۵۴ سالمه ، زمان جنگ که میرفتیم خوزستان تابلو کیلومتر جاده دو تا مسافت رو نشون میداد : مسافت تا اهواز مثلا دویست کیلومتر ، مسافت کربلا مثلا ۶۰۰ کیلومتر ، ولی در آخر جنگ عراقیا دوباره شروع به پیشروی در خاک ایران کرده بودند که منجر به پذیرش قطعنامه شد و آخرش هم آمریکا اومد کربلا رو آزاد کرد که الان مردم ایران میتونن برن زیارت کربلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
اینهایی که منفی دادن جزء اون بی غیرتهایی هستند که وقتی استکبار جهانی به ایران حمله کرد نه برای دفاع از اسلام و نه برای دفاع از وطن هیچ اقدامی نکردند
خدایا جوانبمان زیر بار قرض و بدبختی و استرس بیکاری از بین رفت من هیچی ندارم پس به درک هر اتفاقی میوفته اب که از سر گذشت چه یه وجب چه یک متر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
منم خسته شدم، دقیقا سال ۵۷ بدنیا آمدم و انگار خدا خواسته یه عده مثل ما همه عمرمون رو با بدبختی سپری کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
جدا ما متولدین سال ۵۷ عند بدبختها هستیم فکر میکردم فقط منم که این احساس را دارم
ساندیس خور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
و ما دهه ی شصتیا خوشبخت ترین مردمان روی زمینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
منم یک مهندسمتولد ۵۷ هستم هنوز نتونستم زندگی درست کنممنم فکر میکردم فقط من اینجورم الان میبینم نه ما نفرین شده هستیم
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
حالا دهه 50 خوبه که لااقل فرصت استخدام یا جانبازی و .... رو داشتن. ما دهه 60 که از اول نسل سوخته بودیم.نه استخدامی نه فرزند شهیدی نه حمایتی از اول تا اخر فقط دلار چند شد و اجاره چقدر گرونه و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
هنوز هم دیر نشده مهاجرت کنید که اروپا منتظر نوابغی
مثل شماست تا زندگی عالی را بهتون ارزانی کند
شرکت مسافرتی بخور تا بیاد
مهبد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
نه . والله . به قرآن اين خبرها نيست .
بعد از ظهور استانبول اولین فتح است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دست بر نمى داريد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اگر نخواهیم با پول ما با کسی بجنگی کیو باید ببینیم !
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
فازت چیه؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
جان؟
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ظهور چی؟؟
ناشناس
| - |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دوستان اصلا نناليد جنگ بين ايران و اسرائيل نيست مگر نمي‌بينيد وزير خارجه آمريکا از کجاها ديدن مي کند دارن براي سوريه نقشه مي‌کشند جنگ هست ولي ائتلاق غربي عربي براي تصرف سوريه
همه خوب مي‌دانند اسرائيل اينقدر هم بي‌عقل نيست مستقيم با ايران دربيفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
سید جان امروز پنج شنبس آ نه چهارشنبه که اینجوری حرف میزنی!!
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
قبل ظهور چی خوردید که بعدشم بخورید؟؟؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
بابا اذیتش نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
زیاد جدی نگیرید یحتمل ساقیشو تازه عوض کرده
تابناک درج کن
من حسب تجربه میگم .وقتی یه اتفاقی میوفته ومسئولی آنرا تکذیب کنه قریب به 50 درصد از موارد اون درست در میاد ولی وقتی طرف مقابل تکذیب کنه این تخمین صدرصد درست از آب درمیاد.
همینو کم داشتیم
هزینه نظامی ایران کجاست تابناک
پاسخ ها
شادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ایران بودجه شفافی نداره که هزینه هاش دقیقا معلوم باشه
ضمنا در کشوری مثل ایران نظامی گری هزینه های ثانویه بسیار سنگینی هم داره که جایی محاسبه نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
ماشاالله اینقدر تحلیل گر داشتیم خبر
نداشتیم
دخالت در چند کشور دنیا را تکذیب کنیم ?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
البته برخی ها قدرت نمایی ایران را نمی پسندند دوست داشتند آمریکایی ها بر کشور حاکم بودند و سگ آنها بیشتر از یک ایرانی ارزش داشت
هر وقت هر كي دخالت ايران رو تكذيب كرد درست بوده
سلام
نوشته اید قطر تلیید کرد که بحرین بوده ودر آخر گفتید اقدام قطر که به نظر مراکش درست باشد
ما نعمتی داریم بنام زمان که گذشت آن تمام حقایق را نشان خواهد داد. مثل سکوت پوتین در قبال حملات آمریکا و اسرائیل به سوریه چرا؟ بابا جان معلومه روسها دنبال منافع شخصی خود شان هستند هرکسی پول بیشتری مثل عربستان بدهد روسها در عمل با آنها هستند مطمئن باشید که به موقع پشت ایران را خالی خواهد کرد. اگر من در کشور مسئولیتی داشتم باور کنید و قسم یاد می کنم بدون اینک ریالی هزینه کنم عربستان ،امارات وغیره را به دست اسرائیل و اسرائیل را هم بدست آمریکا نابود می کردم و برای تجزیه آمریکا مثل شوروی سابق ارتباط دیپلماتیک بر قرار می کردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
خخخخخخخخخخخخخخخخ
عا تقی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
یکی از عواقب مصرف همزمان صنعتی و سنتی
رضا
| Canada |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
داداش توضیح بده چگونه شاید مسئولین یاد بگیرند و یا اینکه شمارا کشف کنند و بکار بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
یه کلاس خصوصی واسه ظریف چند در می آد؟
امین
| France |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
تکبیییببر
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
خدا شفات بده
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
یاد کشف انرژی هسته ای تو زیر زمین بوسیله یه دانش آموز دبیرستانی افتادم . یادش بخیر دورانی داشتیم
MOHSEN
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
اولا حملات کم اهمیت آمریکا به مواضع سوری بود نه روسی - ثانیا روسیه اگه بخواد تلافی کنه اونوقت باید منتظر حمله بعدی آمریکا باشه ..
باسلام و عرض ادب
تابناک خواهش می کنم در خبرها از لفظ غرب آسیا به جای خاورمیانه استفاده کنند.
باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
چرا؟
ناشناس
| Canada |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
غرب آسیا گل عربی هست!!خاور میانه فارسی.
کاظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
خاورمیانه یک عبارت ژئوپپلتیک (نه جغرافیایی خالص) هست و به نسبت اروپا سنیجیده میشه و یک نوع ضعف و غربگرایی در اون نهفته هست. غرب آسیا خنثی است و یک عبارت جغرافیایی است.
چه قطر خوبی
ای لشگرصاحب زمان آماده باش آماده باش
بهرنبردی بی امان آماده باش آماده باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
لطفا ب لشکرتون توصیه کنید در این نبرد بی امان از ملت هزینه نکنید
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
خدا عقل بده
پیرمرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دوره جنگ های تن به تن گذشته.حرف اول را تکنولوژی می زند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
شما هم مثل ترسو ها بشينيد و تو سري بخوريد
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اخوی لشگر صاحب زمان در جنگ 8 ساله بود امروز شما با لشگری از گرسنگان و بیکاران
لیسانس و دکتیرا طرفی و دشمن همه اینها را در محاسبات خودش آورده . قلدری عربستان و کشور میکروسکبی بحرین دقیقا بهمین خاطره
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
اگر جنگ در بگیره مثل سال 66و 67 عازم جبهه نمی‌شوم بلکه میرم افغانستان حداقل ثبات اقتصادی اونجا بهتر از ایرانه ضمنا برای چه کسانی بجنگم؟ برای اونهای که بچه هاشون را فرستادند امریکا و کانادا و صدها هزار میلیارد اختلاس کردند....؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
پس نه هرچی عموسام گفت باخفت بپذیریم خوبه ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
نگو از ملت
پس با احتساب تسلیحات عربستان و کمک عربستان به اسرائیل بهتر است ایران هم مثل کره ی شمالی سرجایش باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ما ملت حاضریم جام زهر بنوشیم, چون ملت هستند که ضرر خواهند کرد نه مسوولین خدوم و پاکدست.
بیچاره بورس
مدتيست كه جو آقاي اردوغان زياد شده
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
چه اسم باحالی انتخاب کردی،نسناس خخخ حس شما به ترکیه همون حس افغانیا به ایرانه حسادت!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
بی ادب باش هرچه خواهی کن
بعید میدانم جنگی اغاز شود ایران در شرایط سخت و تشنجی تصمیم های ارام میگیرد
پاسخ ها
حسنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
تجربه که اینو نشان نداده
دوست عزیز تابناک یک اینکه کشور های عربی الان چهل ساله علیه ایرانه . دو اینکه خود بانک جانی براساس ذخایر موجود طلا اعلام کرد طلا تا آخر سال افزایش قیمت زیادی خواهد داشت . سوم اینکه دولت ترامپ به هیچ وجه دنبال جنگ نیست و کشورهای عربی میدونند جنگ با ایران بسیار هزینه بر تر از این حرفهاست و حملاتی که اسرائیل میکنه برای واکنش ایرانه که بیاد و مظلوم نمایی کنه و بتونه کار ترامپ رو برای خروج از برجام راحت تر کنه و قطا دولت ایران میدونه باید واکنش نشون بده ولی نه علنی . دوست عزیز لطفا جو ندید دوران جنگ ها مستقیم تموم شده تموم شد اونزمانی که میومدن میزدن و میرفتن تو ایران یه چیزی داریم بنام هوست دینی که بخشی از جامعه درگیرشند و یه بخشی بنام هویت ملی که هر کاری هم بکنه نمیتونه از بین ببرتش و در صورت نیاز با یه اهنگ ای ایران ملت رو میندازه وسط میدون . این رو خود خارجی ها خوب میدونند . تجربه جنگ عراق و جنگ 33 روزه لبنان و جنگ سوریه براشون باید کافی باشه . ایران هم قطب شیعیان جهانه کسی نمیتونه به این قطب دست بزنه وگرنه بسیاری از شیعیان عراق و پاکستان و لبنان و افغانستان کنارمون خواهند بود . پس لطفا جو ندید /
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
فکر می کنید این شیعیانی که می گید در عراق و پاکستانو لبنان و ... هستند در شرایط جنگ به ما کمک می کنند این همه به اونا کمک کردیم سرمایه جانی و مالی دادیم
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دوست عزیز بنظرم شما یک بسیجی هستید چون آنچه گفتید بازخوانی دروس آموزشی بود. توصیه میکنم از دخالت در سیاست پرهیز کنید تا در روز مبادا بقول معروف کم نیآورید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
صدام حسین هم معتقد بود با حمله آمریکا به عراق جهان اسلام برای کمک به عراق به پا خواهند خواست ولی زهی خیال باطل.
پاسخ به حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
حسن جون نیازی نیست که فکر کنید تا بفهمید شیعیان سایر کشورها به ما کمک میکنند یا نه،کافیه به صحنه سوریه توجه کنید تا جواب رو پیدا کنید.
الان شیعیان افغانستان عراق پاکستان لبنان سوریه هندوستان در کنار مستشاران و فرماندهان ایرانی در حال جنگ هستند.
البته کار شماها در همه حال فقط نق زدن و غرغرکردنه و با کوچکترین بهانه کارتون رو شروع میکنید و حتی اگر بهانه ای هم نداشته باشید با قلب واقعیت به این کار مشغول میشید.نمونش همین کامنتی که گذاشتید.الان از چندین کشور نیروهای نظامی شیعه سازماندهی شدند و توی سوریه کنار ایرانند ولی شما دارید به راحتی این مساله را نادیده میگیرید و از اون گذشته دارید عکس این واقعیت صحبت میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
ناشناس
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
به نظر میاد که شما نیز بیرون گود نشستید و افاضات از خودتون صادر می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
این تحلیل های ابکی را کجا کسب معرفت فرمودید ؟؟؟؟؟
با سلام
قطعا در چند سال آینده اثری از رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل باقی نخواهد ماند و در این راستا نخست وزیر دلقک اسرائیل نقش مهمی خواهد داشت .
اتفاقا خرید تجهیزاد نظامی توسط عربستان خیلی هم خوب است ان شالله این تجهیزات در وقت و زمان مقتضی به کار خواهد آماد ،از عربستان نیز تشکر می کنیم که ذاغه های مهمات جبهه مقاومت اسلامی را تقویت می کند.!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
بود و نبود اسراییل به من ایرانی هیچ ربطی ندارد. عربها خودشون برن مشکلشون رو حل کنن.
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
وقت دکتر بگیرم برات؟ یا مستقیم برم سراغ وقت از امین آباد؟؟؟؟
عزیزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
برادر ول کن شعار رو...دهن مارو سرویس کردین شما با شعار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
40 ساله همینو می گین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
آقا یکی به این کوچولو رای مثبت بده دلش نشکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
چرا باید نابود بشن...چرا باید بخاییم ملتی نابود بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
بشین مملکت خودمونو درست کنیم تا ارزوی نابودی محو دیگران اگه عرضه دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
قراره 25 سال دیگه اسراییل از بین بره نه سال دیگه, البته احتمال تمدید آن تا هزاران سال هم هست.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
توي ايراني؟؟؟؟واسه ايرانت چيكار كردي اي ايراني؟؟؟چطوري ايراني؟؟بار دفاع از اين كشور و مرز وبوم دربرابر تجاوز خارجي همواره روي دوش مذهبي ها بوده،شما مدعيان ايران كجا قطره اي خون داديد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اگه اسرائیل از بین بره به جاش یک کشور عرب وهابی دشمن اهل بیت به وجود می آید که وظیفه دینی اش نابود کردن شیعیان است برای رفتن راحت به بهشت.
رستم دستان
| Korea (Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
آقای 15.46 ناشناس
قبل اینکه اسلام وارد ایران بشه، این سربازهای ایرانی بودن که از این سرزمین دفاع کردن، آنموقع هیچ سرباز ایرانی هنوز مسلمون نبود
راستی اگه تو اینقد شجاعی و دوستدار جنگ چرا با آی پی انگلیس میای نظر میذاری؟ از چی می ترسی ترسو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ریکا مازنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دشمنی با اسراییل چ منافعیذبرای ملت ایران دارد؟تا سیاست ما درست نشه اقتصاد هم درست نمیشه
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
لطفا یکی از مسءولین شفاف توضیح بدهند مشکل ما ایرانی ها با اسرائیل چیه ؟
مگه من حرف بدی می زنم که منتشر نمی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
بنظرم مزاح میفرمایید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
از دست ما کاری بر نمیآ ید خدا خودشون باید یک فکری کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
نیما ظاهرا شما خودت بیشتر امین آباد لازمی
خود زنى هايى كه دركشورهاى غربى اتفاق افتاده ومى افتد بمنظور اماده كردن افكار عمومى مردم براى برپايى يك جنك بزرگ است ومحل وقوع ان ميتوند سوريه ويا جايى ديگر باشد اين خودزنى ها را كه بصورت انفجار بمب انجام ميشود بهترين نشانه از قريب الوقوع بودن جنگ است
چرا هميشه پاي ايران وسط است؟؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
چون بزرگيم قاعدتا پاهامونم بزرگه،چرا اين حرفو امثال جنابعالي به امريكاييها نميزنيد؟اصلا چرا به سعوديهايي نميزنيد كه دارن زور ميزنن پاشون وسط باشه و پيروز ولي نميتونن؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
باید تاریخ چندهزار ساله ایران رو ببینین... همیشه یه جنگی بوده ... و این داستان ادامه داره .!!!
مباركه جنگ خيلي خوبه ، دوباره خيلي ها شهيد ميشن خيلي ها ناقص و چند ده ميليارد دلار ديگه خسارت به كشور و آخرش اگه در جنگ با عراق چيزي گيرمون اومد اينجا همونم گيرمون نمي آد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
در جنگ عراق غیر از عقب ماندگی و بدبختی هیچ چیز گیرمان نیومد.هم صدام سر جاش موند و هم کربلا و هم قدس.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
شما شهيد شدي تو جنگ ايران وعراق؟ناقص شدي؟خسارتي ديدي؟همونكاري كه اونموقع شما يا پدرتون انجام داد الانم انجام بديد،هستند كساني كه مدافع ميهن باشند نيازي به ترسوها نيست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دلاور تو اول وی پی ان و قطع کن ، جنگیدن پیش کشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ناشناس انگلیسی لطفا از دور نشینه نظر بده تشریف بیاره وطن بعد کامنت بزاره.
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ناشناس 15.50 اینجا هم که نظر گذاشتی؟
چرا با آی پی انگلیس اومدی و از جنگیدن دفاع میکنی؟
صرفا آی پیت انکلیسیه یا انگلیس تشریف داری؟درهر صورت ترست از چیه؟
:))))))))
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
همینکه الان شما داری به زبان فارسی نطر می دی و عربی صحبت نمی کنی یکی از دستاوردهای زمان جنگ بود . ما باید زمان جنگ با متجاوزین به ایران می جنگیدیم .
براستی که اگر ایران ذره ای حس انسان دوستی داشته باشند ،وبه کرامت انسانها که مورد تاکید خالق متعال است ایمان داشته باشند ،اکنون که سایهٔ تهدید ،وجنگ ،آنهم از ناحیهٔ‌ همه کشورهای منطقه ،وغرب ، و امریکا ،بر سر ملت ایران است ،بایستی دست به اصلاحات بنیادین ،وتغیرات اساسی ،وسیاست ،داخلی ،وخارجی بزنند ؟‌چون آتش ،خشک ،وتر نمیداند ،وهمه را میسوزاند ؟،،، هنوز مردم ایران جنگاهی ایران ،وروسها را با دو عهدنامهٔ ننگین آن فراموش نکرده اند ؟ که یقینا این جنگ خطرناکتر از آن میباشد ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
کاری به محتوای حرفت ندارم چرا به جای نقطه علامت سوال میذاری؟
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اینجا فقط حس پول و قدرت وجود دارد ولاغیر
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اصلاحات بنيادين دقيقا يعني چي؟دينمونو عوض كنيم خوبه؟راضي ميشن؟يعني تا يه پخ بهمون كردن خودمونو ببازيم؟
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ناشناس انکلیسی
تو که اینقد دوست داری بجنگی اینجا، ایران، چه میکنی؟؟؟؟؟؟
تو باس الان سوریه باشی نه انگلیس یا ایران
:))))))))))))
ناشناس
| Canada |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
نه دینتو عوض نکن.فکرتو درست کن.دین هر کس مال خودش.اما وقتی ۸۰میلیون نفر در ایران زندگی میکنند باید نظرشون لحاظ بشه.نه اینکه چند نفر بجای همه حرف بزنند و تصمیم بگیرند
جنگ در منطقه یعنی نابودی آل یهود و آل سعود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
زیادی تلویزیون ایران نگاه میکنی و عقل خود را تعطیل کردی, اینجور هم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
جنگ يعني نابودي همه
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
من نمی دونم این همه اعتماد به نفس از کجا میاد. بابا جنگ عراق رو فراموش کردین!! هشت سال شوخی نیست.چرا این همه غرور دارین؟ یه بار منطقی به داشته های ما و داشته های اونها فک کنید. اگه خدای نکرده جنگی پیش بیاد شک نکنین اول تا همه زیر ساخت هامونو نابود نکنن یه نفر نیروی پیاده رو به ایران نمی فرستن.برای همین تو این جنگ ها نیروی انسانی در درجه اولویت اول قرار نداره
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دو دوتا؟ 16 تا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
جنگی که یک طرفش آمریکا و اسرائیل باشه و طرف مقابل ایران هیچ امیدی به پیروزی نخواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
واقعا متاسفم
قریشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
برادر من چسبانیدن آل یهود به آل سعود مثل گفتن جمله صدام یزید کافر است
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
زیادی جوگیرشدی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
...قطعا پیروزی با ماست بدون ذره ای شک
مسلما کسانی جنگ را دوست دارند که همیشه ازنفرت پراکنی وجنگ طلبی سود میبرند وکاسبی خوبی از دلالی ها دارند.
پاسخ ها
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دقیقدا همانطوره که فرمودین یا وامهای انچنانی گرفتن رفتن تو اروپا وامریکا زندگی درست کردن حالا نمیتونن بدن یا به فکر قدرت گرفتن هستن
جالبه که نوشتین قطر هم از این حرکت مراکش حمایت کرده!!! مگه قطر متحد ایران نبود؟؟؟ همه استفاده هاشو از ایران کردو باز از پشت خنجر زد
توروخدااگه قراره ازدوباره جنگی راه بیفته وملت به بادفنابرن و...
رفراندوم نظرسنجی درمورد موافقت یاعدم موافقت ملت بزارید
چون ماقراره کشته بشیم نه مسولان
پس این حق ماست که اگه قراره کشته بشیم پس خودمون تشخیص میدیم که جنگ بکنیم یانه وگرنه خبری که از مسولان وآقازاده های با زن خوب که درجنگ وکشتارها نخواهدبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ژنهای خوب الان تو اروپا و آمریکا منتظر پدر و مادر هستند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
مطمئن باش رفراندوم هم بذارن اين ترسوها هستند كه بايد دنبال سوراخ موش بگردند،همونطور كه هميشه در تاريخ اين كشور همينطور بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
از بالا رفتن قیمت دلار کاملا معلومه آقا زاده ها و ژن های خوب دارند ماست ها رو کیسه می کنند که در برند.
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ناشناس انگلیسی 15.53
ترسو تویی که یا انگلیس تشریف داری و از اونجا جنگ رو هدایت میکنی و بعدش قراره پوزشو بدی و عکس یادگاری بگیری یا اینکه از ترررررس با آی پی انگلیس اومدی معلوم نشه کی هستی...ای ترسوی بزدل!!!
:))))))))))))))))
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
ناشناس انگلیسی ازکامنتات معلومه عشقشو داریا
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
ناشناس لندنی تو نترس گ ز و
اسراییل هر هفته یک پایگاه نظانی ایران رو بمباران میکنه ایران هم که نمیتونه سکوت کنه حکومت ایران بالاخره زیر فشار طرفداران خودش باید چوابی به اسراییل بده بعد از اون اسراییل تمام نیروهای ایرانی در سوریه رو میزنه و شاید خود ایران رو هم زد این اتفاقات در همین دو تا سه ماه آینده اتفاق میافته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ما عوضش محکوم میکنیم و البته در شعار دادن هم تخصص بالا داریم و اگر کارد به اسخوان برسه سریع راهپیمایی خواهیم کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
در ضمن پرچم آمریکا و اسرائیل رو آتش می زنیم و با این کار مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد خورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
نصف کردن یونولیت پرچم اسرائیل با موتور هم دوباره انجام میدیم
یه بار دنیا اومدیم تموم زندگیمون در جنگ گذشت عراق سوریه عربستان اسراییل آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
جنگ هم نباشه دشمن فرضی هست.
ما بحران زی هستیم بخران نباشه خفه میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
یکم املا تمرین کن
یعنی انتظار دارید که اگر ایران به جبهه پولیساریو کمک کرده باشد، آن جبهه اعلام کند که جمهوری اسلامی به ما کمک کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
چرا نه؟مگه انصارالله نميگه يا حماس يا جهاد اسلامي يا حزب الله يا جاهاي ديگه؟
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ناشناس 15.54 انگلیسی
لابد تو هم قراره از انگلیس حمایتت رو کنی و از اونجا رهبری جنگ رو پیش ببری ها؟؟؟؟
:))))))
ایران باید الان دو میلیون موشک اماده شلیک به اسرائیل داشته باشه سوال می کنم ایا داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
2 میلیون؟ مگه میخواد اروپا رو فتح کنه؟ کل اسرائیل اندازه یک استان کوچک ایران هم نیست. ضمن اینکه از طرفین با سوریه و لبنان احاطه شده. من نمیگم اونا قوی نیستند ولی با 8 میلیون جمعیت و زمین محدود و مشکلات داخل سرزمینی (فلسطینی ها) اصلا نمی توانند به جنگ ایران، سوریه، لبنان، و گروه های عراقی، افغانستانی و پاکستانی و ... برن. وگرنه نابود میشن. حتی اگه با بمب اتم بقیه کشورها رو هم نابود کنن در هر صورت خودشون هم نابود خواهند شد.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
تمام اسرائیل به اندازه شورآباد نیست. تازه خیلی از مناطق آن بیابان بی آب و علف است. دو میلیون موشک چه خبره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
يا دو ميليون نميدوني چندتاس يا موشك نميدوني چيه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
بیست میلیون مطمئن تره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
درست است که اسرائیل به اندازه شور اباد هم نیست ولی حمایت قدرتهای بزرگ مثل امریکا را دارد درضمن کل اعراب نتوانستند اسرائیل را نابود کند وحتی مصر درزمان ناصر به اسرائیل لشکر کشید وشکست خورد ضمن اینکه اگر بفرض ایران دومیلیون موشک به اسرائیل بزند اسرائیل هم ده میلیون موشک میزد وکل تهران وشهرهای ایران را نابود می کند کلا جنگ یک چیرمزخرفی است وخدا نکند که ایران وملت ایران وارد جنگ شوند
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ای انگلیسی ای بریتانیایی ای 15.55
لابد تو که انگلیس نشستی میدونی دو میلیون چقده...البته بایدم بدونی چقده جون ام آی سیکس خوب یادت داده
:))))))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دو میلیون؟ راستی هر موشک چند قیمتشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
شما هم شدی آقای روحانی که گفت دو میلیون شغل در فضای مجازی ایجاد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
استاد همین موشک ها را بوسیله حوثی ها بر روی عربستان تست کردند
این اتفاقات جهان خیلی پیچیده شده ونشان از تحولات جهانی را میدهد ساده لوحانه است اگر فکر کنیم وبگوییم فقط خاور میانه و ایران واسرائیل .
مسئولین خدوم و جان بر کف در خط مقدم جبهه خواهند بود......
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
در خط مقدم عزیزان بازیگر ورزشکار حضور بهم میرسون که دسته جمعی برن ویلاشون کانادا البته مسئولین با ژن‌ها زودتر بسوی کانادا سرازیر میشن
جنگ مدتی هست که شروع شده از سقوط جنگنده اسرائیل تاحالا حداقل دوحمله ناجوانمردانه وخونین رخ داده است اتفاقات اینده شراره های جنگ را کم یا زیادتر خواهد کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
۳ تا رسما اعلام شده و غیر رسمیاش رو خدا داند
ای قطر تو هم اره
جنگ برکت است و تشنگان جنگ با شلیک اولین نیر به اروپا وامریکا سفر خواهند کردمرگ برای کاهش جمعیت بسیار خوب است بابد حمله به سایر کشورها از اهداف وانگیزه های پیشرفت باشد
جنگ بنفع هیچکس نیست، اگر قرار باشه جنگی واقعی در منطقه صورت بگیره، همه کشورهای غربی کشتی ها و نیروهای خودشون رو بلافاصله از منطقه خارج میکنن، نه مغزشون از دست دادن نه جامعشون این اجازه رو بهشون میده که نیروها وامکاناتشون بخوان به این شکل درگیر کنن. این جنگها همش نیابتی هستند و حملات هوایی هم اکثرا جراحی و حساب شده هستند(یعنی به شکلی که منجر به جنگ و مقابله فراگیر نشه). به احتمال زیاد هم غرب دنبال یه سری معامله برای تقسیم ثروت و بازسازی و بهره برداری از منابع منطقه هست و همینطور تقسیم قدرت در منطقه و لذا فرا...
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اتفاقا جنگ برای خیلی ها نون و آب حسابی داره
ما در مراکش نجگیم باید درتهران بجنگیم پس باید در سوریه ومراکش جنگید .....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
این توهم هم بد چیزیه. کی گفته باید بجنگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
دارو ها را طبق دستور میل کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
ترس چرت داشته
جنگ که اغاز شده
حتما نباید موشک زد
موشک یعنی تیرخلاص
جنگ مدتهاست اغاز شده
بقول خانم پروین اعتصامی شاعر شهیر وبزرگوار وان مرحومه شادروان جنت مکان ،،،،،فغان زجغد جنگ ومرغ وای او ،،بریده باد تا ابد نای او .خدا نکند جنگی پا بگیرد که این دفعه در منطقه خشک وتر را به نفع سرمایه داران وکمپانی های نفتی ومیلیتاریستی خواهد سوزاند مردم تحمل جنگ وویرانگری را ندارند
ظاهرا در های نعمت می خواهد به روی مردم ایران دوباره باز شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
درهای شهادت و بهشت ، صادق آهنگران میخوند که چرا کلیدشو شکستند الان حسن روحانی کلیدشو آورده
در وضعیت فعلی که در داخل کشور داریم هر جنگی اتفاق بیفتد بازنده و قربانی جنگ ایران خواهد بود.

مردم از این وضعیت به هیچ عنوان راضی نیستند.
البته عبدالباری عطوان گاهی خیلی اغراق میکنه

ابتدای حوادث سوریه درمورد قدرت جبهه النصره برای سرنگونی بشار اسد خیلی اغراق میکرد
جوانیمون تو این مملکت به هدر رفت هیچ خیری ندیدم الانم نشانه‌های جنگ بعید میرسه وضعیت تا ابد بهتر بشه
اگر عربستان که سومین هزینه نظامی رو امسال در دنیا به خودش اختصاص داده با امریکا دشمنی می کرد هیچ گاه تجهیزاتی رو که الان امریکا و کشورهای دیگر بهش دادن نمی دادند. الان با این تجهیزات نظامی بهترین موقع اتحاد (ایران و متحدانش) با (عربستان و متحدانش) است. اتحاد تمامی مسلمانان و نابودی همیشگی اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
اگه نیم درصد احتمال میدادند
به اسرائیل حمله میکنه بهش سلاح نمیفروختن. هر وقت هم لازم بدوننن همون تسلیحات رو با موشک نابود خواهند کرد. درضمن استفاده از اونا نیاز به اموزش داره و تازه پشتیبانی قطعات هم باید بشوند
اگر عربستان که سومین هزینه نظامی رو امسال در دنیا به خودش اختصاص داده با امریکا دشمنی می کرد هیچ گاه تجهیزاتی رو که الان امریکا و کشورهای دیگر بهش دادن نمی دادند. الان با این تجهیزات نظامی بهترین موقع اتحاد (ایران و متحدانش) با (عربستان و متحدانش) است. اتحاد تمامی مسلمانان و نابودی همیشگی اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
متحد های ایران را نام ببرید ( 20 نمره)
اگر عربستان که سومین هزینه نظامی رو امسال در دنیا به خودش اختصاص داده با امریکا دشمنی می کرد هیچ گاه تجهیزاتی رو که الان امریکا و کشورهای دیگر بهش دادن نمی دادند. الان با این تجهیزات نظامی به
آقا کار ما از این حرفها گذشته. جنگ بشه، شانس که نداریم، یک گلوله بی هدف میخوره به ما میمیریم. جنگ نشه، از حرص و گرسنگی و استرس سکته میکنیم میمیریم. حالا هر طور بشه، دیگه سرنوشت ما که معلومه. فقط انتظار نداشته باشید اگر جنگی شد به کسی کمک کنیم.
خداوند واقع بینی عنایت کرده و توهم را از تصمیم گیرنده (گان) دور فرماید تا مردم بدبخت و زجر کشیده در پروسه تحقق سنت الهی برای نابودی ظالمان ، خسارت نبینند.
رَبَّنا لا تَجْعَلْنا فِتْنَةً لِلْقَوْمِ الظَّالِمِينَ
خدایا ما را وسیله امتحان ظالمان مگردان
اقتصاد ایران روز به روز بدتر میشه پس اسرائیل دلیلی برای جنگیدن با ایران نداره تنها احتمالی که هست اینه که هر چندوقت یه بار به توان موشکی و هسته ای ایران ضربات قوی وارد میکنه وایرانم یه جوابی میده
من تنها در صورتی می جنگم که ژن های خوب و آقازاده ها قبل از بنده به خط مقدم جبهه ها ( تاکید میکنم خط مقدم ) اعزام شوند.

والسلام.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
آقا زاده ها و آقازاده ای خیلی وقته در خط مقدم هستند. البته اگر منظور از خط مقدم لندن باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
دل خوشی داری ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
اونوقت این خط مقدم کجاست ؟
من گفته باشم جبهه نمی رم ...نمی رم ..آقایون نمی ریم ...همانطور که حقوق و مقام مال شماست جنگ هم مال شما بفر ما خودت برو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
جبهه کجا بود
چراوقتى عربها با إسرائيل رفيق شدند وهمشون عليه ايران متحد شدند باز ما كاسه داغتر از اش شديم به ما چه كه إسرائيل را از بين ببرييم ّچرا ملت ايران اينهمه هزينههاى مادى وجانى بخاطر اين شعار بده ا
این «عطوان» دنبال اینست که با ترساندن مسئولین ما، کاری کند که مسئولین پولهای بیشتری را به کشورهای عربی برای زمین گیر کردن دشمن ،سرازیر کنند.
اصلا جای نگرانی نیست! بعضی ها از ترس مرگ خودکشی نکنند. هستند مردانی که از پس قضیه برآیند. در هر صورت ما بازنده نیستیم البته چرا! اگر این کامنت ها نشان از روحیه یک ملت باشد او هم اکنون بازنده است، نیازی به جنگ نیست. دوران جنگ هم این تفکر کم نبود. اما الحمد لله این گونه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
ﺷﻤﺎ ﺑﻔﺮﻣﺎ. ﺑﺮاﺕ اﺭﺯﻭﻱ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺩاﺭﻳﻢ. ﻭﻟﻲ ﺑﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺷﺨﺼﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﻡ اﺯ ﺯﻣﺎﻥ ﺟﻨﮓ ﺩاﺭﻡ ﺷﻤﺎﻫﺎ اﻫﻞ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻧﻴﺴﺘﻴﺪ. ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﺳﻨﮕﺮ ﺩﺷﻤﻦ ﺭﻭ ﻓﺘﺢ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
منظورت جنگ جهانیه دومه برادر لندنی
ی آقای جالبی اینجا هست که زیر همه پست ها با پرچم انگلیس!!!!! نظر گذاشته
ینی خیلی باحال داره از راه دور و از بهشت اروپا از مذهبیون برای جنگ با اسرائیل حمایت میکنه:)))))))
خسته نباشی دلاور پیروز باشی پهلوان!!!
بیش ازهفت میلیارد نفر ! بنظرم یه جنگ حسابی لازمه
اینکه ما به جبهه پولیساریو کمک کردیم یا نه نمیدانم هرچند یکی از شعارهای اول انقلاب کمک به نهضت های آزادیبخش از جمله پولیساریو بود. اما اگر فرض کنیم چنین کمکی صورت گرفته باشه ، آیا خود پولیساریو میاد و اونو تأیید میکنه؟ خوب معلومه که تکذیب می‌کنه دیگه.
ما رفتیم برای استخدام، طرف مصاحبه میکنه میگه از نظر دانش و سابقه و اعتقادات مشکلی ندارید اما به نظر ما اصلح نیستی. حالا اگر جنگ شد لطفا همان آقایان اصلح بفرمایید بروید. ما که اصلح نیستیم برای هیچ کاری نیستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
دوست عزیز جنگها دیگه جنگ نفر نیستن که من و شما و اوشون برن جبهه ، دو هفته موشک بارون دوطرفه میشه و بعد خلاص .
با سلام والله طوری تیتر زده اید جنگ قریب اوقوع در خاورمیانه که انگار تا به حال در خاور میانه صلح بوده بنده خدا خاور میانه همیشه جنگ و خونریزی هست و با ترفند و دسیسه غرب مسلمان مسلمان را میکشد و کی این خاورمیانه این حقیقت تلخ را خواهد فهمید خدا میداند فکر میکنم که کشورهای خاورمیانه با دیپلماسی و مذاکره و احترام به حاکمیت هم نگذارند بیشتر از این پول نفت این ملت ها به جیب کشورهای غربی سرازیر بشود چون صد سال مذاکره برای صلح بهتر از یک روز جنگ است .......
تابناک چه مرضی داری که نظرات ما رو در هر زمینه ای درج نمیکنی؟؟؟یه مشت نظر مفت رو میزاری و نظرات پخته اما واقعی رو انعکاس نمیدی؟ رسالت رسانه این نیست..باید خجالت بکشید با این رسانه تحفه.
یک سوال دارم چرا همیشه وقتی بحث جنگ با ایران میشه برخی به اصطلاح کارشناسان سرنوشت دشمنان ایران رو با کشورهایی مثل آلمان یا عراق مقایسه میکنند؟ مثلا میگویند ولیعهد عربستان سرنوشت صدام رو خواهد داشت یا مثل اینجا میگویند اسرائیل سرنوشت آلمان هیتلری؟! هیچ کس نمیگه همه اینها رو آمریکا نابود کرد و به این سرنوشت رساند؟! قاعدتا اگر جنگی شود آمریکا طرف اسراییل و عربستان رو خواهد گرفت! در جنگ اول خلیج فارس آمریکا نشان داد اگر به عربستان حمله ای شود چه عکس العملی نشان میدهد چه برسه به اسرائیل!!!
بعد از حدود 2 هزار سال ایران موفق به تثبیت و سازماندهی نیروهایش ( داخلی یا غیر داخلی ) در شرق مدیترانه که بسیار نزدیک به اروپاست شده است و این یعنی نخستین گام مهم و نظامی برای احیای امپراتوری ایران البته از نوع شیعی .

ولی در شرایط فعلی وضعیت مردم داخل کشور با وضعیت مردم ایران در 2 هزار سال پیش فرق داشته و اکثریت مردم از این وضعیت ( فشارهای اقتصادی و معیشتی ) ناراضی اند بنابراین در شرایط حساس کنونی :

پیشنهاد میشود در راه جنگ قدم برنداریم و بهانه به دشمن ندهیم و مهمتر از همه سروسامانی به وضعیت داخل کشور داده شود.سپس به کشورگشایی بیندیشیم !!؟؟
اولا خدا کنه این اتفاق هیچوقت نیفته اگه جنگی هم بشه اینکه اسرائیل قرتمند هست وامریکا پشتشه درست ولی عمق استراتژیک نداره ضمن اینکه حزب الله توسوریه و لبنان بغل گوشش هستن دوما اگه عربا هم با ایران سرشاخ شن هفته اول ایران ۵۰۰۰ مین دریایی میریزه تو خلیج فارس و ایران خیلی زود چاههای نفت عربستانو میزنه و اقتصاد کل جهانو میریزه بهم اگرم امریکا خودش مستقیم وارد بشه ایران پایگاه هاشونو تو خاورمیانه میزنه هرچند ایران خسارت بیشتری میبینه ولی باعث میشه امریکا پایگاهاشو از دست بده وامریکا میدونه در این صورت چین و روسیه هم نفوذشون زیاد میشه بخاطر همین هم که شده امریکا اروپا و بقیه کشورها نمیذاره این اتفاق بیفته ولی اگه هم جنگ بشه بدبختیش واسه کل خاورمیانه س نه فقط ایران ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
با مین ریزی خلیج فارس اولین کشوری که یقه ما رو میگیره همین چینه که تمام نفتش از این حوضه تامین میشه ، التماس تفکر
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
چی زدی لامصب که اینقدر تو را برده تو افلاک
حالا روز خوشمون هست اگه به همين منوال بريم جلو البته در اينده نه چندان دور نه از تاك نشون ميمونه نه از تاكستان امورات مملكت افتاده دست يه مشت بقال و چغال و پول پرست كساي كه بخواب نميديدن اين روزا را از ماست كه بر ماست
تمام دنیا یک طرف تو یک طرف عزیزم ...!!!!!!!والا نمیدونم تمام دنیا علیه ایران بسیج شده وزارت خارجه در طول هفته اگر هفت مصاحبه داشته باشد 8تای ان تکذیب دخالتهای ایران در جهانه اونوقت ملت دارن نظر میدهند که اسرائیل نابود میشه و عربستان الا اخر بابا ول کنید بحث یک واقعیته اینه که در ایران در قانون اساسی کمک به ملتهای مظلوم وظیفه قانونی دولته حالا چرا دخالتها را تکذیب میکنه نمیدونم البته میدونم میخوام ملت روی ان تفکر عمیق کنند همین حالا کی برنده میشه کی بازنده جای خود داره
جنگ و خونریزی همیشه برای عده ای نان و آب داشته ....
بيچاره ما ايرانيان كه در چند جبهه داريم مي جنگيم، جنگ با تازه به دوران رسيده هاي غارتگر بيت المال، جنگ با دشمنان فرهنگ و ادب كشور،جنگ با تخريب كنندگان طبيعت و محيط زيست كشور، جنگ با ...... آقاي ترامپ ،زحمت جنگ نكش ، ما داريم خودمون ، خودمون رو نابود مي كنيم.
دوستانی که رنگ از رخشان پریده و به تته پتهافتاده اند که ما جنگ نمی خواهیم این قدر نادن هستند که نمی فهمند همین نعجز و لابه ها دعوت دیگران برای حمله به ایران می باشد وقتی سایت های به اصطلاح خبری ما برای فشار بهحکومت این دست نظرات را منتشر می کنند در حقیقت دارند وضعیت نا به سامان روحیه را در میان مردم نشان می دهند و به آنانی که کمر به نابودی ایران بستهاند می گویند حمله کنید می بینید که در ایران روحیه مقاومت وجود ندارد همان تفسیری که عراق در زمان حمله به ایران از خوزستان داشت و مردم را منتظر استقبال می دید . شماها دارید با این نظرات همان چیزی را که می ترسید تسریع می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
تو عمل معلوم میشه
در هر زمان و مکان به دور از هرگونه اختلاف سلیقه زبان جنسیت با هر کمکی که از دستمان براید از وجب به وجب خاک ایران در برابر تجاوز بیگانگان دفاع میکنیم مشکلات دارم درامدم ضعیفه اما سختی های زندگانی باعث بی غیرتی من نخواهد شد یامهدی ادرکنی.
تابناک از طرفداران محموده خودمونه ، بچه ها هر وقت از محمود نظری می زارم انتشار نمی کنه
مشکلات اقتصادی به تنهایی همه مملکت ما را مچاله کرده، جنگ جهانی بشه يا نشه فرقی بحال مردم ایران نمیکنه
رکود مسکن سالهای سال ادامه خواهد داشت و اصلا بازار قابل اطمینانی نیست بازار ملک و املاک وقتی متوسط درآمد یک میلیون و دویست هزار تومن هست قیمت مسکن کاهش شدیدی پیدا می کنه
حالا که دشمنای خطرناک امریکا و اروپا رو با زحمت کشتیم و خیالشون راحت شده وقتش شده به ایران گیر بدن
جنگ چنگ تا پیروزی هورا هورا
انشالله که جنگ نمیشه
بیا وبه قطر خوبی کن.
هموطنان عزیز لطفا به روند فعلی مملکت مثبت و در صورت اعتقاد به تغییرات بنیادین در آن منفی بدهید
ولی با تمام این اوصاف بنظرم ایستگاه اخر نزدیکه
راه قدس از کربلا میگذرد .
هر چی میخواد بشه بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار