بازدید 2006

مدیرکل در مقام کلانتر!

از سوی دیگر شنیدیم که خزانه دار محترم بدون توجه به صحبتهاي عليرضا اميني (یکی از كانديداهای فدراسيون جودو) حتي با ورود كارگر (دبير اسبق فدراسيون) كه يك ماه پيش عزل شده بود، ممانعت به عمل آورد. گویا پيش از اين اميني اعلام كرده بود كه "كارگر" در اين جلسه حضور داشته باشد تا ضمن مراسم توديع و معارفه از زحمات وي تقدير و تشكر به عمل آيد.
کد خبر: ۷۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۲ 02 January 2010
در جريان برگزاري مجمع فدراسيون جودو كه صبح امروز(شنبه) در حال برگزاري است، خزانه دار فدراسيون جودو مانع ورود " آرش مير اسماعيلي" به جلسه به عنوان مدعو شد!

به گزارش ايپنا، در همه مجمع فدراسيونها كه تاكنون برگزار شده هيچ منع قانوني در خصوص حضور ديگر افراد به عنوان مدعو وجود نداشته است (این در حالی است که میراسماعیلی از افتخارات رشته جودو در کشورمان محسوب می شود) اما امروز فرجي (مدیرکل امور مجلس سازمان تربیت بدنی) كه خود را همه كاره مي داند مانع حضور وی به داخل جلسه شد.

گفتنی است؛ اين برخورد با یکی از افتخارات ورزش کشور در حالي رخ داد كه معاون سازمان تربیت یعنی حميد سجادي نیز در این مجمع حضور داشت!

از سوی دیگر شنیدیم که خزانه دار محترم فدراسیون بدون توجه به صحبتهاي عليرضا اميني (یکی از كانديداهای فدراسيون جودو) حتي با ورود كارگر (دبير اسبق فدراسيون) كه يكماه پيش عزل شده بود، ممانعت به عمل آورد. گویا پيش از اين اميني اعلام كرده بود كه "كارگر" در اين جلسه حضور داشته باشد تا ضمن مراسم توديع و معارفه از زحمات وي تقدير و تشكر به عمل آيد.

حال سوال اينجاست؛ آيا خزانه دار فدراسيون مي تواند به راحتي براي خود چنين حقي قائل شود كه از ورود آرش مير اسماعيلي یکی از افتخار ورزش ایران و جهان ممانعت به عمل آورد؟ در حالي كه اين حق قانوني وي است كه به عنوان حتي يك ملي پوش باسابقه در اين جلسه به عنوان يك ناظر حضور داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار