بازدید 3680

اختلاف نظر در پرونده استخدام معلمان حق‌التدریس

کد خبر: ۷۹۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 28 April 2018

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اختلاف نظر در برگزاری آزمون برای استخدام معلمان حق‌‌التدریس خبر داد.

به گزارش تسنیم، اسدالله عباسی با اشاره به بازگشت مجدد طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: قبلا در کمیسیون آموزش مطرح شده بود، نیروهایی که سابقه کار بالایی دارند به عنوان مثال گاه 10 سال است که در حال فعالیت هستند، نیازی به شرکت در آزمون نداشته باشند و مراحل گزینش را برای جذب در آموزش‌وپرورش طی کنند.

وی افزود: برگزاری آزمون باید برای افرادی باشد که تازه شروع به کار کرده‌اند اما در این موضوع و سایر مسائل اختلاف نظرهایی میان اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با نمایندگان مجلس وجود دارد به همین دلیل طرح تعیین تکلیف نیروهای حق‌‌التدریس که در کمیسیون مصوب شده بود مجدد از صحن علنی به کمیسیون بازگشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه در یکی از بندهای این طرح بحث برگزاری آزمون ذکر شده بود از سوی دیگر در بندهای الحاقی نظر اعضای کمیسیون لحاظ نشده بود، گفت: این طرح در صحن علنی رای نیاورد و مجدد به کمیسیون بازگشت تا در باره موارد مورد اختلاف بررسی‌های لازم انجام شود.

عباسی تصریح کرد: پس از پایان تعطیلات مجلس، این طرح در کمیسیون آموزش مورد بررسی قرار گرفته و پس از رفع ایرادات بلافاصله در نوبت طرح در صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر