بازدید 5168

افزایش ۱۴.۵ درصدی مستمری مددجویان

کد خبر: ۷۹۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 26 April 2018

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: افزایش مستمری مددجویان سازمان بهزیستی کشور در سال ۹۷ از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود.

به گزارش میزان، انوشیروان محسنی بندپی گفت: همانند سال گذشته که شاهد افزایش مستمری مددجویان دستگاه‌های حمایتی بودیم، در سال ۹۷ نیز برای این افزایش مستمری برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مقرر شده در سال ۹۷ نیز مددجویان مستمری بیشتری را به نسبت سال ۹۶ دریافت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص میزان افزایش مستمری مددجویان سازمان بهزیستی کشور اظهارکرد: مستمری مددجویان افزایش حدودا ۱۴ درصدی خواهد داشت و این افزایش مستمری از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود.

محسنی بندپی با تاکید بر اهمیت حل مشکلات قشر معلول کشور تصریح کرد: معلولان به دلیل مشکلاتی که دارند باید مورد حمایت قرار گیرند و تلاش ما این است که قشر با مشکلات مالی کمتری مواجه شوند.

وی با اشاره به لزوم کاهش مشکلات معیشتی معلولان خاطرنشان کرد: تاکید ما در سازمان بهزیستی کشور، کاهش مشکلات معیشتی معلولان است، زیرا اعتتقاد مدیران در سازمان بهزیستی این است که نباید به گونه‌ای عمل شود که مشکلات معلولان به دلیل کمبود‌های مالی افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: از سال گذشته که میزان مستمری مددجویان افزایش قابل توجهی پیدا کرد، معلولان تا حدود زیادی از وضعیت ایجاد شده ابراز رضایت کرده و تمام تلاش ما این است که روند افزایش مستمری‌ها هر سال ادامه داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل