بازدید 9759
۵

جزئیات مسابقات علمی ـ کاربردی کاردانش

کد خبر: ۷۹۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 23 April 2018

مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله تئوری بخش کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی ـ کاربردی هنرجویان شاخه کاردانش امروز برگزار شد.

به گزارش فارس، سید مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مسابقات علمی ـ کاربردی هنرجویان شاخه کاردانش در ۳ سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری هر سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله منطقه‌ای و هنرستانی بیش از ۱۰۰ هزار هنرجو شرکت می‌کنند، گفت: در مرحله استانی بیش از ۱۶ هزار نفر در اسفند ماه آزمون تئوری و عملی دادند که بیش از ۲۴۰۰ نفر به مرحله تئوری کشوری راه‌ یافتند که آزمون تئوری امروز برگزار شد.

آذرکیش با اشاره به اینکه شانزدهمین دوره مسابقات علمی ـ کاربردی در ۳۳ عنوان رشته در ۴ زمینه صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر برگزار می‌شود، ادامه داد: بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دانش‌آموز به مرحله عملی کشوری راه می‌یابند که در آنجا از هنرجویان آزمون عملی بر اساس استانداردهای بین‌المللی مهارت و مسابقات بین‌المللی اخذ می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: تیرماه امسال مرحله عملی در کرج برگزار می‌شود و نفرات برتر مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب می‌کنند.

وی افزود: از جمله اهداف برگزاری این مسابقات، معرفی قابلیت‌‌های هنرستان‌ها و هنرجویان، رصد کیفیت‌بخشی فعالیت‌‌های آموزشی و تقویت و توسعه کار و کارآفرینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما عزیزان....مواد آزمون علمی کاربردی رشته حسابداری کار ودانش رو خواستم لطف کنید که چه دروسی هستند؟؟؟
ممنون
لطفا درس های امتحانات علمی کاربردی برق رو بهم بگید ممنون تشکر
سلام میخواستم نتیجه مسابقه علمی وکاربردی سال ۹۸رشته طراحی ودوخت لباس شب وعروس دراردبیل روبگیدممنونم باتشکر
سلام.احتمال زیاد اداره کل از دستگاه ها بازدید نکرده(چک نکردن) چون دستگاهی که من با اون کارکردم خراب بود و دو ساعت از زمان مسابقه صرف تعمیرش شد این دستگاه تراش اشکال های زیادی داشت از جمله لنگ بودن سنظام لنگی شدید سوپورت فوقانی و خراب بودن شمشیرش نصب برعکس ورنیه سوپورت عرضی و سفت بودن سوپورت طولی این از ایراد دستگاه من بود(دستگاه شماره 5) ساف نبودن سطح سنگ دیواری (همه سنگ ها) و مشکل دیگش این بود که لوازم لازم به تعداد نبود و باید دنبال چیزی که میخاستم ،میگشتم. بزرگ ترین مشکل این مسابقات این بود که داوران با اینکه دستگاه من رو مشاهده کردن و ایراد هاش رو دیدند اهمیت خاصی ندادند. من با جرعت میگم اگه دستگاهم مثل دستگاه بقیه بود اول یا دوم میشدم و حاظرم برای اثبات این حرفم هر زمان مسابقه بدم.لطفا به این مساعل دقت کنید(داورها،اداره کل و کسانی که بازدید میکنند) خدا شاهده همین مسابقات آینده ادم رو تعقیر میده الان شما قسمتی از اینده من رو نابود کردید
سلام.میخواستم بدونم کسایی که تاحالاهیچ مرحله ای روشرکت نکردن والان درپایه یازدهم تحصیل میکنند میتواننددرمسابقه علمی شرکت کنند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل