بازدید 12250

امروز مترو رایگان شد

کد خبر: ۷۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۰ 30 December 2009
شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه به اطلاع مي رساند به منظور رفاه حال همشهريان گرامي جهت حضور در مراسم تجمع بزرگ عاشورائيان در روز چهارشنبه مورخ 09/10/88 راهپيمايان را از ساعت 13:00 تا ساعت 15:00 در تمام خطوط 1 ، 2 و 4 متروي تهران را به طور رايگان جا به جا مي نمايد، پس از پايان راهپيمايي نيز ، مسافران محترم را از ايستگاه هاي ميدان انقلاب اسلامي و فردوسي در خط 4 مترو به صورت رايگان به مبادي اوليه انتقال داده خواهند شد.

روابط عمومي

شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
این استفاده از بیت الماله.
معنی عدالت اجتماعی رو هم فهمیدیم بسته شدن مترو رایگان شدن مترو
ايكاش همه جا اختلاف نظر و عقيده را درست مي فهميديم.
در روزهاي دیگر ايستگاههاي مترو رو تعطيل مي كنن و مترو رو رايگان اين يعني چي ؟ فكر مي كنيد با اين تبعيض وحدت به جامعه بر ميگرده ؟ كمي به خود بياييم به خدا ما هم از همين مردميم و دوستداران ايران بزرگ
جاي تشكر دارد كه انواع خدمات رفاهي در اختيار راهيمايي كنندگان قرار مي گيرد.
بعضي افراد فقط به دنبال بهانه گيري هستند مثل قوم بني اسرائيل!!اقوام تاريخي هميشه در همه دوران ها نمود پيدا ميكنند!
نه برخي از افراد انتظار دارند براي كساني هم كه ميخواهند بر عليه نظام شعار بدهند و به امام حسين توهين كنند امكانات دولتي بگذارند!
فکر نمیکنم هزینه بلیط این عده خیلی بیشتر از صدماتی باشد که آشوبگران به اموال عمومی و خصوصی وارد کردند. در ضمن این راهپیمایی قانونی است و وظیفه دولت ایجاد رفاه برای آنان است در حالیکه آن راهپیمایی غیرقانونی بود و وظیفه قانونی دولت جلوگیری از اخلال و بی نظمی میباشد.
بعد مي گين چرا مردم اعتراض مي كنند حالا مترو رايگانه اون موقع مترو تعطيل بود. مردم از همين تبعيض ها خسته شدند جوونا به خاطر همين چيزاست كه معترضند. تبعيييييييض ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! اگه با همه مردم عادلانه برخورد مي شد از همون اول كسي چه كار داشت مثل همه مردم دنيا زندگيمونو مي كرديم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل