بازدید 34648

توصیه های رمضان زاده به دانشجویان

سخنگوی سابق دولت اصلاحات اقدامات رادیكال را به دخالت كشورهای بیگانه نسبت داد و افزود : " بنده در این موضوع دست خارجی ها را می بینم."
کد خبر: ۷۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵ 30 December 2009
عبدالله رمضان زاده قائم مقام جبهه مشاركت ومعاون سابق محمد خاتمی دیروز سه شنبه با حضور سرزده در دانشگاه تهران درجمع دانشجویان به سخنرانی پرداخت.

عصرایران به نقل از العربیه نوشت: رمضان زاده كه اخیرا برای مرخصی از زندان اوین آزاد شده است، شرایط جاری در ایران را خطرناك توصیف و تاكید كرد اوضاع روز به روز رادیكال ترمی شود و از دانشگاهیان خواست " به عنوان طبقه متوسط فرهنگ جامعه با رادیكالیزم در جامعه مخالفت " كنند.

به گفته او " ایجاد فضای رادیكال درشرایط فعلی جهان به نفع هیچ كس نیست."

سخنگوی سابق دولت اصلاحات اقدامات رادیكال را به دخالت كشورهای بیگانه نسبت داد و افزود : " بنده در این موضوع دست خارجی ها را می بینم."

وی همچنین گفت " بنده خیلی معتقد به تئوری توطئه نیستم اما كسانی تلاش دارند تا فضای جامعه را رادیكال كنند و این مشكوك است ."

رمضان زاده با تاكید بر اینكه هیچ كارغیرقانونی انجام نداده است گفت " درمدت زندگی ام گامی بر خلاف جمهوری اسلامی برنداشته ام ."

وی گفت : " باید با كسانی كه خلاف قانون عمل كرده اند برخورد شود و اگر ما نیز خلافی كرده ایم باید دادگاه صالحی تشكیل شود و با ما نیز برخورد شود."

شرایط زندان

عبدالله رمضان زاده دربخش دیگری از اظهارات خود به شرایط خود در زندان اوین اشاره كرد و تاكید كرد 116 روز را در انفرادی بوده است و با او " برخورد بد وخشن " نشده است.

وی گفت :" از دو ماه پیش به همراه صفایی فراهانی ، میردامادی ، ابطحی و عطریانفر در اتاق بزرگی كه یك محوطه باز و حیاط نیز داشت" به سرمی برد.

رمضان زاده افزود :" در این مدت به روزنامه های مختلف دسترسی داشتیم ودر هفته های آخر بازداشت به اینترنت نیز دسترسی داشته و درجریان وقایع و اتفاقات بوده است."

گفتنی است مرخصی رمضان زاده بعد از عاشورا هم تمدید شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل