بازدید 7910
۱

کی روش در تیم ملی می‌ماند

کد خبر: ۷۹۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 18 April 2018

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی ما از عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران فوق‌العاده است و به کارش برای کسب افتخار در جام جهانی ادامه می‌دهد.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج گفت: کی روش در تیم ملی فوتبال ایران سال‌های اخیر نقش اساسی در موفقیت‌ها و کسب افتخار داشت و همچنان به کارش ادامه خواهد داد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات اوراسیا در یزد اظهار کرد: مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اوراسیا سال ۲۰۱۸ با حضور بهترین تیم‌ها و بازیکنان در سطح بالا و کیفیت عالی به میزیانی یزد برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
این بهترین کاریست که میشود انجام داد . بنظرم تا رسیدن به یک سطح استاندارد بین المملی و ایجاد تیمهای پایه برای بهبود وضعیت و پرورش استعدادهای فوتبالی برای آینده تیم ملی باید از افرادی مانند کی روش استفاده است .
با رفتن کی روش مسیری که در این چند ساله طی شده ابتر خواهد ماند و تیم ملی دوباره درگیر مشکلات و نابسامانی های قبلی خواهد شد . لذا ماندن و ادامه کار کی روش در تیم ملی علیرغم همه حواشی آن یکی از بهترین تصمیمات فدراسیون فوتبال خواهد بود . به امید موفقیت روز افزون برو بچه های تیم ملی فوتبال و مربی خوبشان آقای کی روش .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی