بازدید 1876

ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تمدید شد

کد خبر: ۷۹۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 15 April 2018

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۱هزار و ۳۹نفر از دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ثبت نام کرده اند و ثبت نام در این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

به گزارش آنا، از وبدا، دکتر محمدمهدی بحرالعلوم با اعلام این خبر گفت: از تعداد ۳۱هزار و ۳۹نفر ثبت‌نام کننده، تعداد یک هزار و ۱۷۶نفر اساتید، تعداد ۱۲هزار و ۸۱نفر دانشجو و ۱۷هزار و ۷۸۲نفر کارمند در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان مربوط به کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: از ابتدای مرحله ثبت نام این دوره از جشنواره تاکنون، دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، کرمانشاه و سبزوار به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

بحرالعلوم خاطرنشان کرد: تاکنون دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ۳هزار و ۴۲۷نفر ثبت نام کننده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دو هزار و ۳۴۶نفر و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با یک هزار و ۹۱۵نفر به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه جشنواره در ۶ بخش آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی برگزار می شود گفت: در بخش آوایی تاکنون ۷ هزار و ۶۴۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و در بخش معارف قرآنی نیز ۲۴ هزار و ۵۶۰ نفر ثبت نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پژوهشی تاکنون ۲ هزار و ۱۰۶ نفر و در بخش فناوری ۴۳۵ نفر ثبت نام کرده اند و در بخش ادبی ۱۷۰۰ و بخش هنری ۵ هزار و ۷۴۲ نفر تاکنون ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

بحرالعلوم خاطرنشان کرد: ثبت نام بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت که پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به دیگر سال‌ها، شمار ثبت‌نام‌کنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی افزایش یابد.

براساس این گزارش، بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که ثبت نام آن روزهای گذشته آغاز شد، در بخش دانشگاهی از اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز می‌شود. همچنین مرحله نهایی این جشنواره تابستان سال آینده به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، با شروع ثبت نام برای حضور در این جشنواره وارد فاز اجرایی خود شده است. قبل از شروع ثبت‌نام، آیین‌نامه این دوره از جشنواره در نیمه اول دی ماه به تمامی واحدهای دانشگاهی وزارت بهداشت ابلاغ شد تا با جشنواره دوره بیست و سوم بیش از پیش آشنا شوند. براساس آنچه که در آیین‌نامه دوره بیست و سوم دانشگاهیان وزارت بهداشت آمده است، دوره بیست و سوم در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان این وزارتخانه است که از بین آنها اساتید و دانشجویان برگزیده به جشنواره ملی در سال ۹۷ راه خواهند یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل