بازدید 11455

پیرترین دانش آموز یک مدرسه ابتدایی

این پیرمرد با ریش های بلند سفید خود که در کنار همکلاسی های خردسالش در مدرسه ابتدایی تحصیل می کند ، می گوید، هدف نهایی وی کسب مدرک دکترای الهیات است.
کد خبر: ۷۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۵ 28 December 2009
ابوبکر محمد بارینجیمی پیرمرد 88 ساله نیجریه ای ، مسن ترین دانش آموز مدرسه ابتدایی شهر کانو در شمال این کشور است که در کنار همکلاسی های 7 ساله خود تحصیل می کند.


واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد ، این پیرمرد با ریش های بلند سفید خود که در کنار همکلاسی های خردسالش در مدرسه ابتدایی تحصیل می کند ، می گوید، هدف نهایی وی کسب مدرک دکترای الهیات است.

این دانش آموز سالخورده در حالی که کتاب و خودکار در دست دارد با لبخند به خبرنگاران می گوید، سن من مانع رسیدن به هدفم نخواهد شد و هدف نهایی من کسب مدرک دکترای الهیات پیش از آن است که این دنیا را ترک کنم.

این پیرمرد 8 فرزند و 60 نوه دارد و روزانه برای رفتن به مدرسه مجبور است 6 کیلومتر مسافت را با اتوبوس برود.

پسر 42 ساله پیرترین دانش آموز که استاد دانشگاه است می گوید، وقتی پدرم گفت قصد تحصیل دارد من احساس افتخار کردم و همه فرزندان وی در این راه، برای رسیدن پدرمان به هدفش کمک می کنند.

این پیرمرد اهل نیجریه ابتدا قصد داشت خواندن قرآن را بیاموزد اما بعد تصمیم گرفت با تحصیل علم و دانش بتواند درباره دین اسلام برای افراد غیرمسلمان انگلیسی زبان سخن بگوید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
مگه اینا مدرسه بزرگسالان ندارن؟؟؟؟
واقعا این خبر ها چه مناسبی میتبطی با شرایط روز ایران دارد. واقعا کی رو دایرن گول میرنین
ا بابا این همه جا این خبرم یه کناری اومده دیگه، دوست نداری نخونش. من خوشم اومد خوندم، شما چیز دیگه بخون، جای خبرا مورد علاقت که تنگ نشده، یه لینکه،
شما بهتره درباره آزاد راه تهران شمال خبر چاپ كنيد كه الان بعد 15 سال به هيج جا نرسيده اين جوري رسالت تون بيشتر قلقلك مون ميده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار