بازدید 2694

مصدویت پژمان نوری؛ واقعی یا غیرواقعی؟

عده‌ای اعتقاد دارند این مصدومیت چندان جدی نیست و نوری به دلیل ناراحتی از اخراج احمدزاده تصمیم گرفته تا مدیران ملوان را ناراحت کند. از سویی دیگر گفته می‌شود مصدومیت نوری جدی نیست و این خبر را برخی شایعه‌سازها درست کرده‌اند. پزشکان تیم ملی هم این مساله را تأیید می‌کنند تا جایی که این امکان را داده‌اند که نوری به بازی تیم ملی مقابل کره شمالی برسد و با پیراهن تیم ملی مقابل این حریف قدرتمند بازی کند.
کد خبر: ۷۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۸ 28 December 2009
پژمان نوری در حالی همراه با تیم ملی به قطر سفر کرده که بعد از مصدومیت‌اش در بازی مقابل استقلال گفته می‌شد تا انتهای فصل نمی‌تواند بازی کند.

به گزارش شبکه ایران، درست بلافاصله پس از پایان بازی ملوان مقابل استقلال بود که پژمان نوری به دلیل برخورد با بازیکن حریف از ناحیه زانو مصدوم شد و به دنبال آن یکی از منابع خبری اعلام کرد که او تا پایان فصل قادر به همراهی ملوان در لیگ برتر نخواهد بود.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که نوری چند روزی است همراه تیم ملی به قطر سفر کرده تا در تورنمنت دوحه شرکت کند. در ضمن از قطر هم خبر می‌رسد که مصدومیت نوری طوری نیست که او نتواند تا پایان فصل برای ملوان بازی کند.

همین مسائل باعث شده تا ابهامات بسیاری پیرامون مصدومیت نوری و البته واقعی یا غیرواقعی بودن آن به وجود بیاید.

عده‌ای اعتقاد دارند این مصدومیت چندان جدی نیست و نوری به دلیل ناراحتی از اخراج احمدزاده تصمیم گرفته تا مدیران ملوان را ناراحت کند. از سویی دیگر گفته می‌شود مصدومیت نوری جدی نیست و این خبر را برخی شایعه‌سازها درست کرده‌اند.

پزشکان تیم ملی هم این مساله را تأیید می‌کنند تا جایی که این امکان را داده‌اند که نوری به بازی تیم ملی مقابل کره شمالی برسد و با پیراهن تیم ملی مقابل این حریف قدرتمند بازی کند.

حالا باید منتظر ماند و دید کدام یک از اخباری که پیرامون مصدومیت نوری شنیده می‌شود واقعیت دارد، نوری واقعاً مصدوم است یا...
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار