بازدید 3804
۱

سندرز به پمپئو رای اعتماد نمی‌دهد

کد خبر: ۷۸۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱ 10 April 2018
سناتور ارشد آمریکایی با اشاره به حمایت پمپئو از شکنجه، نگاه جنگ طلبانه او به ایران و کره شمالی و همچنین ارتباطش با اسلام ستیزان، اعلام کرد که به او رای اعتماد نخواهد داد.

به گزارش ایرنا، «برنی سندرز» سناتور ارشد ایالت ورمونت آمریکا اعلام کرد که به مایک پمپئو گزینه ترامپ برای تصدی وزارت خارجه این کشور رای اعتماد نخواهد داد.

پمپئو قرار است سه شنبه شب در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا شرکت کرده و مورد ارزیابی اعضای این کمیته قرار گیرد.

سندرز در پیامی توئیتری ضمن اشاره به حمایت پمپئو از کاربرد شکنجه، نوشت که او با افراطیان اسلام ستیز ارتباط دیرینه ای دارد.

وی با بیان اینکه نگاه جنگ طلبانه پمپئو به ایران و کره شمالی ممکن است منجر به جنگ فاجعه بار دیگری شود، افزود: من به او رای مخالف خواهم داد.

مایک پمپئو رئیس پیشین سازمان سیا، پس از اخراج ناگهانی رکس تیلرسون از وزارت خارجه آمریکا، از سوی ترامپ برای تصدی این مقام انتخاب شد.

«باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا گفته است که حتی در صورت رای نیاوردن پمپئو در این کمیته، رای گیری در صحن علنی سنا را برگزار خواهند کرد.

جمهوریخواهان تنها با یک کرسی اضافه اکثریت کمیته روابط خارجی سنا را در اختیار دارند و با وجود نظر منفی «رند پاول» عضو جمهوریخواه این کمیته درباره پمپئو، او با شرایط سختی برای تایید شدن روبرو است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فریبکاری های چپولی این مردک در طول مبارزات کاندیداهای دموکرات و پا پس گذاشتمش در دقیقه نود باعث سردر گمی جوانان آمریکایی که فریب چپ روی های دروغین اورا خورده بودند،شد و درنهایت باعث روی کار آمدن ترامپ شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار